Regenlaarzen vergelijkbaar met bergstein?

13-03-2019 20:38 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind draagt elke dag bergstein laarzen maar daardoor slijt hij ze ook enorm snel.
Nu is hij weer aan een nieuw paar toe en ik wil eigenlijk eens zoeken naar een wat duurzamer alternatief. Het mag best wat kosten als het dan ook even mee gaat.
Wie heeft er tips? Ik heb al naar kavat zitten kijken maar die levertijd is overal vrij lang en juist nu regent het.
Alle reacties Link kopieren
Kavat is wel heel fijn en slijten nauwelijks.
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje heeft normaal altijd Bergstein, maar afgelopen winter heeft hij laarzen van Enfant gehad en die zien er nog bijna als nieuw uit (en hij is niet super voorzichtig of netjes). Het waren wel de gevoerde trouwens, ik weet niet of de niet gevoerde net zo goed blijven.
Alle reacties Link kopieren
Enfant!
Alle reacties Link kopieren
Hier lopen de kinderen op blundstone laarzen. Onverslijtbaar!!
Alle reacties Link kopieren
Caro_22 schreef:
13-03-2019 20:44
Mijn zoontje heeft normaal altijd Bergstein, maar afgelopen winter heeft hij laarzen van Enfant gehad en die zien er nog bijna als nieuw uit (en hij is niet super voorzichtig of netjes). Het waren wel de gevoerde trouwens, ik weet niet of de niet gevoerde net zo goed blijven.
Die wilde ik ook noemen idd! Zijn erg leuk. En dat ze gevoerd zijn is wel een pluspuntje.
Ik vind die berstein zo beroerd, ik haal ze bij Bristol of overal elders
Laatst van smafolk met korting.
Alle reacties Link kopieren
Aigle misschien?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een heel ander segment, maar ik vind de regenlaarzen van NextDirect echt superfijn. En ze hebben hengsels!
Aigle of enfant.
Alle reacties Link kopieren
Chickeletta schreef:
13-03-2019 20:45
Die wilde ik ook noemen idd! Zijn erg leuk. En dat ze gevoerd zijn is wel een pluspuntje.
Is dat een pluspunt? Straks als het lente wordt toch veel te warm?
Alle reacties Link kopieren
groenbankstel schreef:
13-03-2019 21:09
Is dat een pluspunt? Straks als het lente wordt toch veel te warm?
De voorjaarscollectie is niet gevoerd.
Alle reacties Link kopieren
Maline schreef:
13-03-2019 21:34
De voorjaarscollectie is niet gevoerd.
Mooi! Ik ga eens kijken of ik die morgen in de stad kan kopen!
Alle reacties Link kopieren
Druppies zijn ook vergelijkbaar, maar ik geloof niet dat die veel minder hard slijten. Laarzen van natuurrubber slijten nu eenmaal sneller dan plastic laarzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven