Tijdens zwemles...

14-03-2019 16:02 81 berichten
Aangezien er toch al een zwemles topic is, dacht ik: ik maak er nog eentje. Want ik ben wel benieuwd: wat spoken jullie allemaal uit terwijl je kind in het water ligt? Ik kan wel wat inspiratie gebruiken, heb geen zin om daar elke keer 3 kwartier te zitten niksen, maar ik heb ook niet echt goede ideeën wat ik dan wel zou kunnen doen.
boodschappen halen
Alle reacties Link kopieren
Spelletje op mijn telefoon.
Alle reacties Link kopieren
boek mee, thee drinken. Beetje kijken. Meer niet.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Gewoon lekker naar je kind kijken en even ontspannen.Drie kwartier zeg.....het is geen uren.
Lezen
Tegenwoordig kan je met je mobiel zo'n beetje alles wat je wil bekijken en doen, zoals Viva, Netflix, ga een stukje wandelen, leer haken, dweil de boel even aan.
Voor zo kort jezelf vermaken is niet zo heel ingewikkeld toch?
Alle reacties Link kopieren
Neem een boek mee.
Luister een muziekje/podcast/luisterboek.
Ga haken/breien/kruiswoordpuzzelen

Zoiets?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
herfstappeltaart schreef:
14-03-2019 16:04
Gewoon lekker naar je kind kijken en even ontspannen.Drie kwartier zeg.....het is geen uren.
:-D
Alle reacties Link kopieren
-Kijken naar je kind
-een boek of tijdschrift lezen
-nutteloze topics openen op het vivaforum
-spelletjes doen op je telefoon
-met andere moeders praten
-mediteren
-een wandeling maken
-voor je uit staren en blij zijn dat je even niks hoeft
-puzzels uit een puzzelboekje maken
-boodschappenlijstje maken
-een trui breien
Alle reacties Link kopieren
Voorheen forummen, boek lezen.
Maar sinds begin dit jaar heb ik een fitnessabbo (goedkoop omdat de kinderen daar op zwemles zitten) en ga ik 2x 40min dus aan de slag.
Heb ik er geen zin meer in dan ga ik weer terug naar de boeken/tijdschriften.
Not my circus, not my monkeys
Ik neuk een vrije badmeester.
Moire schreef:
14-03-2019 16:04
Lezen
Tegenwoordig kan je met je mobiel zo'n beetje alles wat je wil bekijken en doen, zoals Viva, Netflix, ga een stukje wandelen, leer haken, dweil de boel even aan.
Voor zo kort jezelf vermaken is niet zo heel ingewikkeld toch?

Nee, maar ik zoek juist eens wat anders dan altijd maar op mijn telefoon zitten, snap je?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-03-2019 16:07
Ik neuk een vrije badmeester.
Issie wel knap?
Mijn oudste had een tijdje zwemles in een bad wat daarnaast ook gewoon open was voor publiek. Dan ging ik zelf ook een paar baantjes trekken.
Na een verhuizen ook naar een ander zwembad waar deze mogelijkheid er niet meer was. Dan ging ik een rondje hardlopen.
Lezen. Forummen. Staren en gewoon een beetje mijmeren. Vooral dat laatste vond ik heerlijk en dat doe ik nog steeds graag.
Cookieholic schreef:
14-03-2019 16:08
Issie wel knap?

Ik let alleen op de inhoud van de zwembroek.
maledive schreef:
14-03-2019 16:08
Mijn oudste had een tijdje zwemles in een bad wat daarnaast ook gewoon open was voor publiek. Dan ging ik zelf ook een paar baantjes trekken.
Na een verhuizen ook naar een ander zwembad waar deze mogelijkheid er niet meer was. Dan ging ik een rondje hardlopen.

Was je dan niet enorm aan het zweten na afloop? Ik vind het sowieso al giga heet daar in dat zwembad, als ik net een tijdje zou hebben hardgelopen zouden ze me kunnen opdweilen denk ik
Ik zwem zelf dan ook of ga de sauna in of lees een boek. Net waar ik zin in heb.
Alle reacties Link kopieren
Werken.

Opa & oma gingen met dochter naar zwemles op haar vaste oppasdag :cheer:. Zij keken gewoon naar dochter. En opa ging af en toe naar buiten voor een sigaret.
abc wijzigde dit bericht op 14-03-2019 16:12
35.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk naar mijn kind.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-03-2019 16:09
Ik let alleen op de inhoud van de zwembroek.
Snap ik.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen hadden zwemles onder bso tijd ideaal.
Vanuit werk haalde man ze op in zwembad ipv op de bso, en kon zo nog het laatste kwartier kijken.
Star² schreef:
14-03-2019 16:07
Ik neuk een vrije badmeester.
Ik wilde net een minnaar voorstellen, maar een badmeester is natuurlijk het allermakkelijkst. Je kan mooi van te voren uitzoeken wie de grootste heeft. Heb je de eerste zwemles al wat te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat in de bar, door een groot ruit keek je zo naar het zwembad.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-03-2019 16:07
Ik neuk een vrije badmeester.
Had ik mijn oude nick nog maar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven