Kinderschoenen online usa

05-05-2019 02:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje, wie weet heeft iemand een gouden tip!

Wij wonen niet in Nederland en hebben redelijk dringend nieuwe sandalen nodig voor onze kinderen. Schoenenwinkel hebben we wel hier maar het aanbod is heel erg beperkt. We kunnen wel relatief eenvoudig en snel bestellen uit Amerika. Uit Nederland kan ook maar dan zijn de verzendkosten ontzettend hoog.

Heeft iemand een goede tip voor een online schoenenwinkel in Amerika? We zoeken sandalen type “hush puppy”
https://www.scapino.nl/hush-puppies-mei ... 7820991280

Hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon op Amazon?
Type kids sandals girls in en je krijgt dit soort schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Zit toevallig net op Amazon te kijken maar kom ze nog niet tegen... vooral sandaaltjes met dunne zooltjes en ik zoek net naar de wat dikkere kurk zool. Maar goed, ik ben nog maar op pagina 6 😬
Alle reacties Link kopieren
En dan ook nog eens als eis dat ze met klittenband moeten zijn, bij voorkeur zowel als sluiting als op de voet.

Eigenlijk zoek ik gewoon de sandaal van mijn plaatje (in welke kleur dan ook).
Alle reacties Link kopieren
Ok, heb wat gevonden! Bij Oshkosh!
Andere tips voor de toekomst alsnog welkom uiteraard!
Alle reacties Link kopieren
dsw.com Heeft ook kinderschoenen.
Alle reacties Link kopieren
Target.com misschien?
Alle reacties Link kopieren
Geen Target, die hebben wel schoenen maar is meest troep. Ik denk dat dsw een leuke selectie Heeft en is niet zo heel duur. Ook heel vaak acties.
Dit soort sandalen heb je enorm veel in Nl, Kipling heeft ze, Shoesme, deze zijn de goedkope versie van Scapino.... Moet een beetje lachen dat je dan juist dit soort dingen uit Amerika wilt gaan halen....
Alle reacties Link kopieren
Sansa_ schreef:
05-05-2019 08:29
Dit soort sandalen heb je enorm veel in Nl, Kipling heeft ze, Shoesme, deze zijn de goedkope versie van Scapino.... Moet een beetje lachen dat je dan juist dit soort dingen uit Amerika wilt gaan halen....
Ze legt toch duidelijk de reden uit waarom het usa moet zijn? Snap die opmerking niet helemaal..

Zelf woon ik in het buitenland en we hebben een whatsappgroep met 200 nlers die hier wonen, af en toe nemen we pakketjes/briefen oid voor elkaar mee. Misschien is daar bij jullie ook wel zoiets of een Facebook groep voor Nederlanders in **** (vul land in)

Succes!
raccoon schreef:
05-05-2019 04:35
Geen Target, die hebben wel schoenen maar is meest troep. Ik denk dat dsw een leuke selectie Heeft en is niet zo heel duur. Ook heel vaak acties.
De sandalen die TO post zijn ook van plastic dus zou goed moeten gaan dan.
Appletree86 schreef:
05-05-2019 08:33
Ze legt toch duidelijk de reden uit waarom het usa moet zijn? Snap die opmerking niet helemaal..

Zelf woon ik in het buitenland en we hebben een whatsappgroep met 200 nlers die hier wonen, af en toe nemen we pakketjes/briefen oid voor elkaar mee. Misschien is daar bij jullie ook wel zoiets of een Facebook groep voor Nederlanders in **** (vul land in)

Succes!
Verzenden is bij de meeste grote ketens in Nl (nagenoeg) gratis dus nee, begrijp het nog steeds niet.
Sansa_ schreef:
05-05-2019 08:34
Verzenden is bij de meeste grote ketens in Nl (nagenoeg) gratis dus nee, begrijp het nog steeds niet.
Edit; o laat maar. Ik las 'we wonen in Nederland, ipv, we wonen NIET.... 😂
Hastadepasta18 schreef:
05-05-2019 02:34
Zit toevallig net op Amazon te kijken maar kom ze nog niet tegen... vooral sandaaltjes met dunne zooltjes en ik zoek net naar de wat dikkere kurk zool. Maar goed, ik ben nog maar op pagina 6 😬

Zoek dan eerst op de Hushpuppy site de exacte naam van het type schoen dat je zoekt en zoek daarmee op amazon.
raccoon schreef:
05-05-2019 04:35
Geen Target, die hebben wel schoenen maar is meest troep. Ik denk dat dsw een leuke selectie Heeft en is niet zo heel duur. Ook heel vaak acties.
Ben je niet in de war met Wallmart? Target is best oké.
Op Amazon verkopen ze Birkenstock. Die hebben ook dit model sandalen voor kinderen, en kwalitatief best goed.
Alle reacties Link kopieren
DSW is inderdaad ook interessant, ga ik zo nog even goed bekijken. Target zal ik ook nog even naar kijken.

Nederlanders genoeg hier, alleen heeft niemand ruimte over in bagage omdat iedereen zelf maximaal spullen mee neemt. Je bent dus afhankelijk van eigen visite en bij ons komt er voorlopig niemand meer tot na de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
05-05-2019 08:43
Ben je niet in de war met Wallmart? Target is best oké.
De kinderkleding van Target is best leuk, maar ik vind de schoenen tegenvallen.
Alle reacties Link kopieren
Zappos is ook nog een bekende voor schoenen.
Alle reacties Link kopieren
prinses30 schreef:
05-05-2019 17:16
Zappos is ook nog een bekende voor schoenen.
Zappos had ik inderdaad ook nog gevonden maar vind ik best duur. Alles slijt hier 10 x zo hard door warmte, vocht, zand en omdat ze gewoon altijd sandalen aan hebben (of slippers). Kan me voorstellen dat teva bijvoorbeeld langer mee gaat maar die vind ik echt niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Hastadepasta18 schreef:
05-05-2019 14:19


Nederlanders genoeg hier, alleen heeft niemand ruimte over in bagage omdat iedereen zelf maximaal spullen mee neemt. Je bent dus afhankelijk van eigen visite en bij ons komt er voorlopig niemand meer tot na de zomer.
O wat jammer! Hier zijn er altijd wel vrienden die een pakketje mee willen nemen, met afspraak dat je dat dan de volgende keer ook voor hun doet. Plus standaard 2 x 23 kg koffers pp toegestaan, dus altijd wel mensen met ruimte (naja vaak wel iig) jammer dat de community daar niet zo is.

Dan lekker in de us bestellen en laten leveren, ook prima oplossing! En kan de birckensrock sandalen zeker aanbevelen voor kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Birkenstocks zijn zo hard als een plank ik zou gaan voor flexibele zolen, die schaden de natuurlijke ontwikkeling van de kinder voet het minst:

https://www.consumentenbond.nl/verzorgi ... -op-letten
Ik ben misschien erg asociaal, maar ik neem geen pakketjes in het vliegtuig mee voor mensen die ik niet echt ken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien Bobux? Verzendkosten binnen Europa €8.
Alle reacties Link kopieren
PindaKaas-88 schreef:
05-05-2019 21:21
Misschien Bobux? Verzendkosten binnen Europa €8.
Woon niet in Europa...
Probleem is ook nog eens dat je geen pakketjes thuis kan ontvangen. Of in ieder geval, kan vast wel maar 99% komt niet aan dan. Gaat via een tussenpartij waar we een pakketje kunnen afhalen. Fijn dat dat er inmiddels wel is, anders was het helemaal nog moeilijker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven