Campingbedje Eurocamp

11-05-2019 08:56 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de campingbedjes van Eurocamp?

Wij gaan over 2 weken weg naar Frankrijk en hebben iets geboekt bij Eurocamp incl. een campingbedje voor onze jongste. Ik wilde ons eigen campingbedmatrasje meenemen, maar ik lees nu op de site van Eurocamp dat hun bedje andere maten heeft (i.p.v. 120 x 60 hebben zij 101 x 71).

Eurocamp geeft aan dat er een dun matras in de bedjes zit. Is zo'n bedje te doen zonder extra matras? We gaan 3 weken en zo'n lange periode op zo'n standaard kartonnen bodem vind ik niets.

Andere optie is ons eigen bedje meenemen, maar dat doen we liever niet i.v.m. de beperkte ruimte in onze kofferbak.
Alle reacties Link kopieren
https://www.consumentenbond.nl/campingb ... tra-risico
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met Eurocamp, maar als ik het zo lees, zou ik er toch voor kiezen om eigen slaap spullen mee te nemen. Drie week slechte bedden en wellicht dan ook slechte nachten, lijkt mij voor niemand bevorderlijk.

Wij gebruiken geen campingbedje maar een (slaap) tentje. Deze zijn opvouwbaar en wij hebben een opblaas matras/luchtbed. Ideaal, comfortabel, veilig en neemt weinig ruimte in. Misschien iets voor jullie?
Alle reacties Link kopieren
Zo'n slaaptentje heb ik ook naar gekeken, maar dochter is dat niet gewend. Ik weet niet of ze daar een probleem van gaat maken. Ze is nu 14 maanden en zit in zo'n fase dat alles moet zoals zij het wil..... En ik weet niet hoe ze tegenover zo'n slaaptentje staat.
Ik zou er desnoods daar een kopen, stuk frisser ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me de stress besparen van het idee dat mijn dochter daar niet fijn slaapt. En dus toch zelf een bedje meenemen.
Dakkoffer op de auto een optie?
Alle reacties Link kopieren
Ik had zo slaaptentje mee naar Italië echt geen doen als je kind staat. Ze gaan staan en t tentje valt om.
Hadden hem met spanbanden aan de meubels vast gezet.

Ik zou je eigen bedje mee nemen dat geeft zoveel rust
where ever you go, go with your heart
Ik zou het ter plekke bekijken of je het bedje goed vindt, en zo niet, de volgende dag een bedje gaan kopen. Bij een grote supermarkt als Carrefour verkopen ze die vast.
Alle reacties Link kopieren
Dik stuk schuimrubber meenemen of daar kopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren

Ja geen matrasjes erin!

Wij nemen haar gewone ikeabedje maar mee op de aanhanger. Geen gedoe met niet gewend, gevaarlijk haha. Is maar vier schroeven. Wel ve ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Eigen bedje mee, en de eurocampversie gebruiken als box.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Als het past nemen we ons eigen bedje mee. Past het niet dan zullen we ter plekke iets kopen als het nodig is.

Als het matrasje echt heel dun is, wil ik mijn kind daar niet 3 weken op laten slapen.
Hoe oud is je kind?
Vrijwel iedereen laat zijn kind de eerste tijd ook in de box slapen. Ook dat is vrij hard.
Volgens mij kan het voor 3 weken echt geen kwaad, al begrijp ik dat het idee van een dikker matrasje fijner is.
Snoesje666 schreef:
11-05-2019 10:52
Eigen bedje mee, en de eurocampversie gebruiken als box.
Dit.

En ik zou ruimte maken, zo'n bedje opgeklapt in doosje past vast nog wel ergens. Lukte in ons mini autootje met z'n viertjes ook wel.
Nog nooit een schoon en goed bedje met goed en niet vies matrasje gezien op vakantie, bij beiden kinderen niet.
Rosalind schreef:
11-05-2019 12:10
Hoe oud is je kind?
Vrijwel iedereen laat zijn kind de eerste tijd ook in de box slapen. Ook dat is vrij hard.
Volgens mij kan het voor 3 weken echt geen kwaad, al begrijp ik dat het idee van een dikker matrasje fijner is.
Ik ken niemand die baby's nachten laten slapen in een box.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
11-05-2019 12:10
Hoe oud is je kind?
14 maanden en bijna 10 kilo. Persoonlijk vind ik die standaard matrasje wel erg dun voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
11-05-2019 12:35
Nog nooit een schoon en goed bedje met goed en niet vies matrasje gezien op vakantie, bij beiden kinderen niet.
Wij hebben andere ervaringen, eigenlijk nog nooit een vies bedje gezien. Wel eens een klein vlekje ofzo in de matras, maar daar neem ik zelf een molton en hoeslaken voor mee.
.
anoniem_385160 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 20:21
99.48% gewijzigd
Ik weet wel dat Turkije ook andere maten bedjes heeft, dus dat zou best kunnen dat het qua formaat anders is. Ik nam zelf altijd alleen maar het aerosleep matje mee en een hoeslakentje, zodat het toch fris was waar ze op sliep. Nog nooit een slecht bedje gehad op vakantie. Ik zou het er op gokken en anders daar kijken voor een oplossing.
eenhoorn schreef:
11-05-2019 14:11
Wij hebben andere ervaringen, eigenlijk nog nooit een vies bedje gezien. Wel eens een klein vlekje ofzo in de matras, maar daar neem ik zelf een molton en hoeslaken voor mee.
Dan hebben we andere ideeen over vies/slecht bedje. Of jij gaat op andere categorie vakanties dan wij, Dat kan ook nog. :-D :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven