Filmpjes YouTube

13-05-2019 10:55 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, geen wereldprobleem, maar mijn dochter van bijna 3 mag af en toe YouTube kijken.

Ze heeft ontdekt hoe je een ander filmpje opzet en nu zit ik met verbazing te luisteren naar volwassenen die als debielen praten en stemmetjes nadoen terwijl ze dingen uitpakken.

Ik heb al besloten dat ik maar accepteer dat ze dat blijkbaar geweldig vindt, maar welke volwassene bedenkt dat hij/zij zich hiervoor leent? Echt te bizar voor woorden soms.

Als je het nou doet in opdracht van een bedrijf, ala, maar dit zijn gewoon volwassenen die bedacht hebben dat zij dat ook willen gaan doen.

Irriteren jullie je er ook zo aan, of ligt dit aan mij?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik erger me daar niet aan.
Internagelaktisch
Ik erger me aan alle YouTube filmpjes die mijn kinderen leuk vinden. Wacht maar tot je in de Djamilla of Dutchtuber ed periode bent beland. Ik kan geen Oh my gosh meer horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nooit begrepen wat er leuk is aan dat speelgoed uitpakken, maar het slaat wel in als een bom, volgens mij zijn er YouTubers die daar echt miljonair mee zijn geworden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Unboxing is echt veel minder erg dan die domme vloggers zoals Enzo Knol of die engnek Gameking, of meisje Djamilla met haar hysterische gekrijs met die vresleijke stem van haar. :lol:

Hier de unboxingfilmpjes in alle talen ( japans is favoriet, leer mijn jonste ook nog wat van) en te veel hoe maak ik slijm filmpjes voorbij zien komen afgelopen jaren.

Bij 3 kan je helemaal nog prima zorgen dat ze kijken wat jij wil lijkt me.
Ik herken dat wel ja, maar ik hoef ze gelukkig zelf niet te kijken. Kinderen vinden ze prachtig en ik kan rustig koken (lees: op viva)
Alle reacties Link kopieren
Hier kijken mijn kinderen naar volwassenen die computerspellen voor kinderen spelen. Zoals roblox en minecraft. Vooral het gegil van zo'n Amerikaanse vrouw is heel irritant, gaming with Jen heet het. De kinderen vinden het geweldig, ik lijd in stilte.
Alle reacties Link kopieren
Oh er staat me nog veel te wachten dus. 😱.

En tuurlijk bepaal ik wat ze kijkt.

Vroeg me alleen af waarom die volwassenen dat doen? Snap dat er een paar zijn die er grof geld mee verdienen, maar dat kan niet bij iedereen het geval zijn lijkt me.
Fantastisch toch? Ik zou willen dat ik zou mijn geld zou kunnen verdienen; gratis pakketjes openen :cheer2:
Zet ik met liefde een gek stemmetje voor op.
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
13-05-2019 11:04
Ik herken dat wel ja, maar ik hoef ze gelukkig zelf niet te kijken. Kinderen vinden ze prachtig en ik kan rustig koken (lees: op viva)
Hahahaha. Daarom mag ze hier soms ook YouTuben.
Hecamel schreef:
13-05-2019 11:05
Oh er staat me nog veel te wachten dus. 😱.

En tuurlijk bepaal ik wat ze kijkt.

Vroeg me alleen af waarom die volwassenen dat doen? Snap dat er een paar zijn die er grof geld mee verdienen, maar dat kan niet bij iedereen het geval zijn lijkt me.

Aandacht. ;-)
En hopen op toch dat schip met geld van Youtube. En gratis spullen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
13-05-2019 11:07
Aandacht. ;-)
En hopen op toch dat schip met geld van Youtube. En gratis spullen.
Ja dat zal het wel zijn denk ik.

Ach ja. Het zorgt er wel voor dat ik ff rustig mijn ding kan doen. Dat maakt wel wat van de ergernis goed.
Gat in de markt juist.
Mijn dochter van bijna 3 kijkt baby heroes. Poppetjes van klei zijn dat.
Alle reacties Link kopieren
Wacht maar tot ze de familie Bellinga's of de Zoete Zusjes ontdekken. En de Playmobil filmpjes van de familie Huizer. Echt rete irritant. Mijn enige criterium is dat het geschikt moet zijn voor de leeftijd en verder moeten ze het maar uitzoeken. Als ik het echt heel irritant begin te vinden dan moeten ze op de tablet kijken ipv op TV.
okkervil schreef:
13-05-2019 11:25
Wacht maar tot ze de familie Bellinga's of de Zoete Zusjes ontdekken. En de Playmobil filmpjes van de familie Huizer. Echt rete irritant. Mijn enige criterium is dat het geschikt moet zijn voor de leeftijd en verder moeten ze het maar uitzoeken. Als ik het echt heel irritant begin te vinden dan moeten ze op de tablet kijken ipv op TV.
Ik heb voor de beiden dames een draadloze koptelefoon aangeschaft. Echt niet dat ik dat op de TV wil. :-D
Nou dan kan ik Graveyard Girl aanraden: https://www.youtube.com/user/grav3yardgirl


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter kijkt Moriah Elizabeth, dat vind ik nog wel leuk.

Verder kijkt ze veel naar getekende waargebeurde verhalen zoals Actually Happened en My Story Animated, daar vind ik de stemmen vaak zo irritant.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
13-05-2019 11:30
Nou dan kan ik Graveyard Girl aanraden: https://www.youtube.com/user/grav3yardgirl


Afbeelding
Help!!!

Ik heb een collega gehad die zo praatte. Brrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij mijn (net) 3 jarige YouTube maar weer even afgeschaft en vervangen voor de zappelin app.

Zij vindt van die klei-/uitpak-/rarekinderliedjesfilpjes ook fantastisch maar ik vind dat er steeds vaker doorgeklikt werd naar rare (Arabische?) filmpjes waar dan toch ineens dingen gebeurde die ik niet echt leeftijdsadequaat waren. En vervolgens was ik de hele tijd strijd aan het voeren om iets anders op te zetten. Daar ben ik dus mee gestopt.
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
13-05-2019 11:05
Oh er staat me nog veel te wachten dus. 😱.

En tuurlijk bepaal ik wat ze kijkt.

Vroeg me alleen af waarom die volwassenen dat doen? Snap dat er een paar zijn die er grof geld mee verdienen, maar dat kan niet bij iedereen het geval zijn lijkt me.
Ze hopen het wel allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, die fase met die irritante uitpak-filmpjes :-? zijn we nu gelukkig weer voorbij.
Ook heeft ze een paar keer de Bellinga's ontdekt, dat vond ik nog veel erger en irritanter, maar dat duurde gelukkig niet zo lang :lol:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een drie jarige die dat het einde vind. Ik vind t ook vreselijk.
Ik maak onderscheid per tv afspraakje. Ze vind t erg leuk en het kan geen kwaad maar ik vind t weinig leerzaam.

Als ze tv mag kijken maak ik altijd een afweging of ze op YouTube mag. Anders zeg ik je mag nu wel tv kijken maar alleen Netflix
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Tja, je krijgt wat je creëert. Mijn driejarige weet gewoon nog niet hoe YouTube werkt. Heerlijk. En natuurlijk mag hij af en toe wat kijken, maar dat is afgebakend (dus één filmpje, door mij gekozen). Die tijd om me te ergeren komt nog wel, maar zolang ik het kan bepalen, bepaal ik het dus ook.
Lucifer2018 schreef:
13-05-2019 11:27
Ik heb voor de beiden dames een draadloze koptelefoon aangeschaft. Echt niet dat ik dat op de TV wil. :-D
Hier een koptelefoon voor de oudste die Dylan Hagen kijkt. Ow wat vind ik die verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
tja je kan het dom vinden maar sommigen van die mensen verdienen echt rete veel geld met hun kanaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven