Mamaroo 4 moms

14-05-2019 19:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Zijn er mensen die ervaring hebben met de mamaroo stoel? Wij willen hem misschien aanschaffen voor ons zoontje maar zou graag eerst ervaringen willen horen aangezien hij nogal prijzig is.
Een goedkopere variant is ook altijd welkom!
Mij lijkt het geldverspilling. Waarom geen normale wipstoel?
Wij hadden deze en vonden m heel fijn. We hebben m nieuw gekocht en weer goed kunnen verkocht. Dus al met al viel de prijs reuze mee.
Alle reacties Link kopieren
Tormenta¿ schreef:
14-05-2019 19:10
Mij lijkt het geldverspilling. Waarom geen normale wipstoel?
Omdat hij nog te jong is om ermee te kunnen 'wippen'. Wij merken dat hij het wiegen heel fijn vindt als hij onrustig is.
Gebruiker7312 schreef:
14-05-2019 19:16
Omdat hij nog te jong is om ermee te kunnen 'wippen'. Wij merken dat hij het wiegen heel fijn vindt als hij onrustig is.
Oh, dat deed ik altijd met mijn voet :proud:
Tormenta¿ schreef:
14-05-2019 19:17
Oh, dat deed ik altijd met mijn voet :proud:
Ik ook... Maar mijn vriendin had een swingding en achteraf baalde ik dat ik die niet zelf had gekocht. Ideaal! Kind sliep in een paar minuten. En je hebt je voeten vrij!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij heerlijk..
Alle reacties Link kopieren
Via mp als je het te duur vindt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Op marktplaats staan er veel!!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er een. Tweede hands van marktplaats. Ik ben er blij mee. Net even je handen vrij op momenten dat aandacht geven moeilijk is zo als tijdens het koken. Onze dochter heeft er nooit in geslapen. Dat is overigens een bewuste keuze. Ze had het wel gedaan, als we het hadden toe gestaan. Ze werd er wel heerlijk rustig van.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven