Blijdorpabonnement

24-05-2019 21:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is hier toevallig iemand met een blijdorpabonnement die weet hoe het zit met het gebruik van de voordelen van het abonnement in andere parken.

Wij willen morgen naar Bobbejaanland, maar nu lees ik iets over een voordeelpas en ik kan me niet herinneren dat we die gekregen hebben. Natuurlijk wel de abonnementspassen zelf, maar verder niet.

Dus ik vraag me af of we ook genoeg hebben aan het abonnement.
Forever is a hell of a long time
Alle reacties Link kopieren
Het is een soort klein foldertje wat je bij de passen kreeg.

Ik ben weleens naar Plopsaland geweest zonder dat foldertje, dat lukte gewoon. Maar in principe moet je dat wel bij je hebben
Alles komt goed
De jaartallen zijn niet helemaal up to date, maar ik denk dat hetzelfde geldt voor dit jaar:

"VOORDELEN BUITEN BLIJDORP
Om gebruik te maken van onderstaande kortingen dient u uw abonnementspassen en de voordeelpas 2018 (meegezonden bij het De Giraffe van december 2017 of bij aanschaf van uw abonnement ontvangen) te laten zien aan de kassa van het betreffende park. Bent u de voordeelpas kwijt? Dan kunt u deze bij uw volgende bezoek op vertoon van uw abonnementspas bij de Bezoekersservice opnieuw afhalen.

Let op:
Lever de voordeelpas niet in, want deze is heel 2019 geldig bij de genoemde attracties!
Niet alle attracties zijn het hele jaar geopend!
"

https://www.diergaardeblijdorp.nl/abonn ... voordelen/
Alle reacties Link kopieren
Bij Plopsaland was het genoeg om je pas van Blijdorp te laten zien.
Alle reacties Link kopieren
@nerdopviva dat lag ik inderdaad ook, daardoor werd ik erop gewezen.

@Jolandje dank je wel, ik was op zoek naar een pasje zoals de abonnementspasjes zelf, maar doordat je het hebt over een foldertje bedacht ik me dat ik dat wel had gezien!
Die heb ik wel :-)

Dank jullie wel, soms is het forum toch echt gewoon heel handig!
Forever is a hell of a long time
Selune schreef:
24-05-2019 21:56
@nerdopviva dat lag ik inderdaad ook, daardoor werd ik erop gewezen.

@Jolandje dank je wel, ik was op zoek naar een pasje zoals de abonnementspasjes zelf, maar doordat je het hebt over een foldertje bedacht ik me dat ik dat wel had gezien!
Die heb ik wel :-)

Dank jullie wel, soms is het forum toch echt gewoon heel handig!

Dan had ik het verkeerd begrepen ;-D Fijn dat je het toch gevonden hebt. Veel plezier morgen!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, kids hebben er zin in (en wij natuurlijk ook)!
Forever is a hell of a long time

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven