Partner accepteerd zoon (6)niet

27-07-2019 09:56 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft raad
K ben al enige tijd samen met mijn partner
Mijn zoon was eerst regelmatig bij de grootouders .
Maar sinds die ook op leeftijd zijn en hij iedere dag thuis is komen de irritaties
Mijn nieuwe partner kan mijn zoon niet luchten of zien
Mijn dochter heeft die wel een sterke band mee en die behandeld hij ook als zijn eigen
Ik krijg constant verwijten dat het niet hem zijn taak is mijn kind ook op te voeden
Terwijl ik zelf 100%de opvoeding doe
Hij maakt mijn zoon ook voor vanalles uit als we een woordenwisseling hebben bastaard etc terwijl mijn dochter ook gewoon de zelfde vader heeft als mijn zoon
Ik heb al vanalles geprobeerd maar kom geen stap verder
Hij heeft zelf ook kinderen en die zijn uiteraard heilig als ze wel of niks doen hem zijn kinderen zijn perfect
En daar mag dus ook nooit een woord over geZegd worden
Ik ben ten einde raad en ben ook van plan de relatie op te geven
Want hij hoort mij en de beide kinderen te accepteren
Wie heeft tips of raad ?😭
Alle reacties Link kopieren
Dumpen ... je vriend niet je kind.
Alle reacties Link kopieren
Wat sneu voor je zoon dat zijn moeder zo'n lul van een vriend heeft. Zo laat je je eigen kind toch niet behandelen?

Ik hoop dat je snel een einde hieraan maakt voordat je zoon er wat aan overhoudt.
Alle reacties Link kopieren
Koffer cadeau doen met zijn spullen er in.
Oké schat
Hij noemt je zesjarige zoon een bastaard? En je hebt hem niet gelijk met pek en veren je huis uit gegooid?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt duidelijk niet allebei hebben.
Dus wat kies je, de relatie of jouw zoon?

Als die man zou kunnen veranderen dan had hij dat al gedaan. Hij komt er mee weg want jij tolereert het.
Ik ben heel blij dat ik jouw zoon niet ben.
Kies nu wel voor jouw zoon.
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet moeilijk toch? Kies voor je kind. Die vent is een hork.
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Wat bizar dat je ons om tips vraagt!
Je had hem allang de deur uit moeten zetten.
En waarom was je zoon regelmatig bij je ouders?
Ik hoop ergens dat dit een post is om uit te lokken want ik vind dit heel triest..
Alle reacties Link kopieren
Kappen met die vent, of wil je dat je zoon opgroeit als een beschadigd mens? Vandaag nog deze relatie stoppen. Dat ben je echt aan je kind verplicht.
Alle reacties Link kopieren
Wablieft? Je zoon voor vanalles en nog wat uitmaken zoals bastaard. Die kon bij mij direct vertrekken!
Dat zijn eigen kinderen heilig en perfect zijn in zijn ogen vind ik normaal. Maar hij moet daar niet mee te koop lopen.
poker wijzigde dit bericht op 27-07-2019 11:16
0.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne vent! Echt een prijspakkertje.
Je zoon uitmaken voor bastaard? Hij vergeet kennelijk dat je zoon ook voor een gedeelte uit jouw DNA bestaat en daarmee ook jou afwijst.

Weg met die vent, voordat je zoon er een minderwaardigheidscomplex aan overhoudt ofzo.
Ik ben ten einde raad en ben ook van plan de relatie op te geven

Heel goed. Dit is het beste (en enige, in mijn ogen) wat je kunt doen.
Waar wacht je nog op met uitmaken dan?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij laat je dit al veel te lang duren, ben ook wel benieuwd waarom je zoon zoveel bij je ouders moest zijn.
Oh, en wat zeg jij trouwens op het moment dat je partner respectloos is tegen of over je zoon,..ben ik ook benieuwd naar.
honingdropje2 wijzigde dit bericht op 27-07-2019 11:18
34.66% gewijzigd
Raad?

Vandaag nog eruit met die vriend natuurlijk! Was je zoon daarom regelmatig dagen bij je ouders ipv gewoon thuis zoals het hoort? Serieus, dump die vent en zorg voor een stabiele thuissituatie voor je kinderen!
Dit zou voor mij echt ruim over de grens zijn!
Dat er geen klik is dat is nog tot daaraantoe. Maar uitschelden? Voor Bastaard?
Ik zou hem NU de keuze geven. Of je behandeld zoon normaal of je kunt je spullen pakken en gaan.
En keuze 1 is omdat ik geloof in tweede kansen maar dit is wel echt de laatste.

Hoe reageert je zoon hierop? Arm joch!
Alle reacties Link kopieren
Het is jouw verantwoordelijkheid dat allebei je kinderen in een liefdevolle en gezonde omgeving opgroeien. Die is er nu niet - in ieder geval niet voor je zoontje. Je kinderen zouden je eerste prioriteit moeten zijn, niet jijzelf en al helemaal niet je partner.

Afscheid nemen van deze man..
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Schop onder zijn hol en zijn koffer met kleding tegen zijn hoofd erachter aan.

Dat jij dit überhaupt hier vraagt omdat je niet weet wat te doen vind ik ook zorgelijk. Het is je bloedeigen kind, die zou voor alles moeten gaan. Het MAG niet eens een vraag zijn.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ze is al enige tijd met hem samen en er zijn kinderen in het spel. Misschien kunnen we TO wat praktische tips geven hoe ze met deze relatie moet kappen. Zoals:
Zorg er ten eerste voor dat je alles financieel op orde hebt; haal jouw helft van de gezamenlijke bankrekening en zorg dat hij daar niet bij kan komen. Let ook op spaarrekeningen van kinderen, dat hij daar niet bij kan komen. Wonen jullie in jouw huis of zijn huis? Als het jouw huis is, vervang de sloten op een dag dat hij weg is.
Alle reacties Link kopieren
Cazandra schreef:
27-07-2019 11:20
Ze is al enige tijd met hem samen en er zijn kinderen in het spel. Misschien kunnen we TO wat praktische tips geven hoe ze met deze relatie moet kappen. Zoals:
Zorg er ten eerste voor dat je alles financieel op orde hebt; haal jouw helft van de gezamenlijke bankrekening en zorg dat hij daar niet bij kan komen. Let ook op spaarrekeningen van kinderen, dat hij daar niet bij kan komen. Wonen jullie in jouw huis of zijn huis? Als het jouw huis is, vervang de sloten op een dag dat hij weg is.
Die kinderen zijn niet van hem. Daar is dus geen vraag. Hij behandeld haar zoon (die 6 is!!!) als een stuk vuil.
Dat zou voor mij echt geen vraagstuk zijn. Liever op een klein flatje drie hoog achter en beknibbelen op alles dat ik heb dan dat ik mijn kind zo laat behandelen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
27-07-2019 11:23
Die kinderen zijn niet van hem. Daar is dus geen vraag. Hij behandeld haar zoon (die 6 is!!!) als een stuk vuil.
Dat zou voor mij echt geen vraagstuk zijn. Liever op een klein flatje drie hoog achter en beknibbelen op alles dat ik heb dan dat ik mijn kind zo laat behandelen.
Hoe weet jij dat zoon 6 is?
Heb het gevoel dat er iets niet klopt...
Poker schreef:
27-07-2019 11:26
Hoe weet jij dat zoon 6 is?
Heb het gevoel dat er iets niet klopt...
Kijk even naar de titel van het topic?
dit is maar op 1 manier op te lossen: je moet van die man af
Je zoon gaat natuurlijk voor, dat kind is 6 jaar en hij groeit op in een onveilige omgeving. Zijn stiefvader mishandelt hem geestelijk. Dat maakt kinderen kapot en dat komt nooit meer goed.

Waarom woonde je zoon bij jouw ouders?
Is hier jeugdzorg bij betrokken?
Heb je een eigen woning en heb je werk?
Alle reacties Link kopieren
Iemand die mijn kind niet respecteert, is bij mij al snel geen vriend meer. Sterker nog, die persoon heeft er een vijand bij. Ongeacht wat mijn kind mankeert, uitspookt etc. mijn kind is mijn kind. Dumpen dat stuk verdriet. Triest voor je zoon dat zijn moeder dat besluit niet neemt zonder raadpleging op Viva.
Alle reacties Link kopieren
dat je nog twijfelt. Heel snel naar buiten schoppen, als moeder kan je dit toch niet accepteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven