Leuk cadeautje jongentje van 3?

08-08-2019 19:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand een leuk idee voor iets kleins? Heb zelf geen kids dus in een speelgoedwinkel sta ik met duizend dingen in mn handen te twijfelen haha.

Het is een actief jochie, dus misschien iets leuks om buiten mee te spelen? Hij heeft geen broertjes/zusjes/buurkinderen om mee te spelen. Budget tot 10/15 euro.
Een scheetkussen.

Ik ben gek op schaterende kinderen. :)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-08-2019 19:03
Een scheetkussen.

Ik ben gek op schaterende kinderen. :)
Goeie! Dat was vorig jaar het favoriete cadeau toen zoon 2 werd, dit jaar krijgt hij er weer eentje (de vorige is gesneuveld)
Alle reacties Link kopieren
Zo'n supersoaker: een enorm waterpistool. Een nerfpistool. Voetbal
Alle reacties Link kopieren
Kindervoetbal, van die ouderwetse klossen om op te lopen, waterpistool, opblaasbare bal, bellenblaas, hoepel
Maartje2016 schreef:
08-08-2019 19:06
Goeie! Dat was vorig jaar het favoriete cadeau toen zoon 2 werd, dit jaar krijgt hij er weer eentje (de vorige is gesneuveld)
Heerlijk hè, de lol die kinderen er van kunnen hebben? :D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-08-2019 19:03
Een scheetkussen.

Ik ben gek op schaterende kinderen. :)
Ook leuk! Ga ik onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Bal, waterpistool (meer dan 1), duplo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Een bal, pion, doeltje. Bal aan een touw. Stoepkrijt, bellenblaas, plastic kruiwagen, vlindernet, insectenpot, ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een kinderstep (zo'n driewieler).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn neefje dit jaar een set met dinosaurussen (van kunststof ofzo) gegeven toen hij 3 werd, vond hij heel leuk!
Hij had ook een takelwagen gekregen, dus hij kon de hele dag de dino's vervoeren.
carriem wijzigde dit bericht op 08-08-2019 19:21
25.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Skippiebal!
Alle reacties Link kopieren
Skippybal, klei, spelletje, voorleesboek?

Vanaf een jaar of 3 kreeg mijn dochter de rust om echt voor te lezen zonder dat er hele grote platen bijzaten.

Spelletjes: Dick Bruna kwartet, lottino, kleurentorentjes, toren van Pisa?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-08-2019 19:03
Een scheetkussen.

Ik ben gek op schaterende kinderen. :)

Gegarandeerd succes!!
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel schreef:
08-08-2019 19:20
Skippiebal!
Die ook ja! En dan moet je hem natuurlijk wel al opgeblazen inpakken :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Je hebt super leuk miniatuur tuingereedschap voor enkele euro's. Denk aan een bladhark, een schep, een mini bezem.. Dan kunnen ze helpen in de tuin.

Super grote hit voor mijn buurjongetje. Daarnaast heeft hij een miniatuur kruiwagen en bvb een eigen nepgrasmaaier. Nog nuttig ook. ;-)
Suikerwafel schreef:
08-08-2019 19:20
Skippiebal!
Wel zo'n kleinere. Want met 3 jaar op die grote is helemaal een slecht plan.

Ik zou deze heel snel wegmoffelen trouwens. Werd gek van de tanden door de lip en bloedknieen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke ideeen al!
Scheetkussen is leuk! En dan nog Duplo/ of die Lego Junior, voor kleintjes. Die zit tussen Duplo en Lego in. Zoiets erbij.
Alle reacties Link kopieren
Mijn driejarige vindt vooral alle soorten machines prachtig. Daarnaast Duplo, boeken, spelletjes, puzzels, knutselspullen, speelgoed voor in bad..

Maar is het voor een verjaardag? Is het geen idee om aan de moeder of vader van t ventje te vragen of hij wensen heeft of zij iets leuks weten? Dan heb je niet het risico dat je iets koopt wat hij al heeft of waar hij (of z’n ouders :mrgreen: ) niet blij van wordt.
Alle reacties Link kopieren
Bootje
Harkje, gietertje, schepje, wat zaadjes, bloempotje
Beestje of dino van sleigh
Mooi prentenboekje
Vingerverf, skippy dier, autootjes, Duplo, stickers, hamertje tik.
Een bal.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet genoemd: klei! Mijn 3-jarige vindt samen kleien helemaal het einde.

Spelletje is ook leuk: memory, (reuzen)kwartet, Krokoloco of Boomgaard. Onlangs heeft een Woezel en Pip-peuterkwartet gekregen waarbij de setjes uit 3 in plaats van 4 kaarten bestaan. Een hit.

Edit: deze: https://www.bol.com/nl/p/woezel-pip-jun ... gIgdPD_BwE
Skippy dier is inderdaad beter dan een bal op die leeftijd. Dino’s en alle soorten wagens. Verrekijker, vergootglas, vlindernet en insectenpotjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven