Babyfoon ali express?

19-08-2019 22:34 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wij zijn opzoek naar een goede goedkope babyfoon. Waarbij je op je telefoonapp kan kijken via een camera.

Er schijnen goede babyfoons op ali te staan? Ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niets wat er op stroom werkt bij Ali kopen. Ze nemen het daar niet zo nauw met veiligheidskeurmerken.
Alle reacties Link kopieren
Goedkoop is duurkoop. Wij hebben Foscam werkt goed
where ever you go, go with your heart
Vandaag (met een interview van de bekendste consumentenorganisatie erbij) op alle zenders van de Belgische TV: wees in alle opzichten voorzichtig met Ali Express vanwege volgende MOGELIJKE redenen:

- zeer lange leveringstermijn (china is niet bij de deur)
- zeer korte garantieperiodes
- nemen het niet nauw met veiligheidskeurmerken (staat hierboven al)
- als de douane jouw pakketje opent en het blijkt namaak te zijn, wordt het apparaat OP JOUW KOSTEN (250€) vernietigd.
- soms (soms!) krijg je gewoon niks thuis gestuurd.

Ik zou zeggen: kijk als het je kind betreft, niet naar het geld, maar naar de kwaliteit.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou meer geld uitgeven aan de kwaliteit.
Wij hebben een van alecto, heel fijn merk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet durven. Prullaria durf ik daar wel te bestellen maar een babyfoon, nee!
Straks is dat ding helemaal niet goed beveiligd en zit er één of andere Chinees mee te koekeloeren naar jou baby.

Waarom zou je het wille kopen daar? In NL zijn prima babyfoons voor redelijke prijzen te koop.
Alle reacties Link kopieren
Skawa schreef:
19-08-2019 22:47
Goedkoop is duurkoop. Wij hebben Foscam werkt goed
Kan dit via telefoon? Krijg je melding met bewegen of huilen?
Alle reacties Link kopieren
Foscam C1 camera!
Alle reacties Link kopieren
Vaucluse schreef:
19-08-2019 23:03
Foscam C1 camera!
Kan dit via telefoon? Krijg je melding met bewegen of huilen?
Alle reacties Link kopieren
Als je via de telefoon wil, kan je ook gewoon de app Babyfoon 3G downloaden.
Eentje op je telefoon, eentje op IPad o.i.d. bij kind op de kamer, en klaar. Daarbij krijg je wel melding als kind huilt/beweegt.
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
19-08-2019 23:09
Als je via de telefoon wil, kan je ook gewoon de app Babyfoon 3G downloaden.
Eentje op je telefoon, eentje op IPad o.i.d. bij kind op de kamer, en klaar. Daarbij krijg je wel melding als kind huilt/beweegt.
Dat ken ik niet. En dan gewoon een willekeurige camera?
Alle reacties Link kopieren
Anoniem0894 schreef:
19-08-2019 23:07
Kan dit via telefoon? Krijg je melding met bewegen of huilen?
Ja dat kan. Maar die functies staan hier uit. Wij gebruiken overdag een oude tablet als monitor in de woonkamer.

Geloof mij, je wilt écht niet bij elke beweging en elk huiltje een melding krijgen hoor! :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bewust niet gekozen voor een camera volgens mij kijk ik dan de hele dag op het schermpje en maakt mij alleen maar onrustig.
Maar ik zou zoiets niet bestellen van aliexpress zoals hier boven al vermeld staat.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bang zijn dat er meegeluisterd /gekeken wordt.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties. Via ali toch maaar niet. Wil geen gluurders brrr
Alle reacties Link kopieren
Anoniem0894 schreef:
19-08-2019 23:18
Dat ken ik niet. En dan gewoon een willekeurige camera?
Wij gebruiken ook babyfoon 3G. Deze gebruikt de camera van de telefoon of tablet die je daar neerzet. Superfijne app.

Overigens gebruiken wij de camera nu pas (zoon is 5 maanden) omdat hij nu de hele tijd op zijn buik rolt in bed en niet zelf terug kan rollen...
Alle reacties Link kopieren
Als je niet teveel wilt uitgeven, mss marktplaats??
Nou, de kans op gluurders is bij lokaal bekende merken ook aanwezig, dus als je dat niet wil zou ik er een zonder camera nemen. Dat gezegd hebbende zou ik dus met jouw wensen gewoon op Ali bestellen en de stekker eruit trekken alstie niet in gebruik is.
Alle reacties Link kopieren
Met Foscam kun je dat wel instellen ja dat je melding krijgt bij huilen maar dat hebben we snel uitgezet. Daar wordt je gek van.

Beveiliging op mee gluren zit niet in de camera maar in je netwerk thuis heel belangrihk
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Pluk89 schreef:
20-08-2019 06:47
Nou, de kans op gluurders is bij lokaal bekende merken ook aanwezig, dus als je dat niet wil zou ik er een zonder camera nemen. Dat gezegd hebbende zou ik dus met jouw wensen gewoon op Ali bestellen en de stekker eruit trekken alstie niet in gebruik is.
Met foscam kun je controleren welke ip adressen op de camera hebben ingelogd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven