Horigen Beature of Grace

09-09-2019 14:03 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Een aantal weken geleden ben ik bevallen van onze prachtige dochter! Bv kwam direct goed op gang en dat geef ik nu nog. Over een aantal weekjes moet ik weer aan het werk en ik ben van plan te gaan kolven.
Op dit moment gebruik ik een enkelzijdige elektrische avent kolf; een aantal weken ging het prima, maar ik merk dat het schild niet goed pakt bij een borst. Dus overweeg ik een nieuwe te kopen.

Nu hoor ik heel veel goede dingen over de Horigen. Het zou om veel meer tepels (klinkt grappig) passen waardoor je maar 1 schild nodig hebt. De manier van kolven is ook heel anders dan het “getrek” dat ik nu als negatief ervaar.

Heeft iemand ervaring met de Horigen Beature of de Horigen Grace? Ik twijfel tussen deze 2.
Kan de Beature ook in het stopcontact?
Ik lees graag jullie ervaringen!🙏🏼😃
Ik heb de horigen chicture en ben daar blij mee. Toen gekozen ivm siliconen schilden en goede accu. Maar medela heeft tegenwoordig ook betere borstschilden.

Als je vaak op werk gaat kolven, raad ik je toch echt een dubbele kolf aan. En eentje die ook op accu kan, is wel zo handig, kun je op meer plekken zitten dan vlakbij het stopcontact en ook eens in de auto kolven ofzo met een dagje weg.
Volgens mij had de horigen grace en beature een USB aansluiting, die kun je natuurlijk met USB kabel en telefonoplader in het stopcontact doen.
Ik dacht dat je deze drie namen overwoog voor je kroost! Hahahaha. Gelukkig niet!
Alle reacties Link kopieren
rosings schreef:
09-09-2019 15:53
Ik dacht dat je deze drie namen overwoog voor je kroost! Hahahaha. Gelukkig niet!
Ik ook haha
Alle reacties Link kopieren
Horigen, dat waren toch onvrije boeren?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
rosings schreef:
09-09-2019 15:53
Ik dacht dat je deze drie namen overwoog voor je kroost! Hahahaha. Gelukkig niet!

Ik dacht dat ze op zoek was naar een YA boek :proud:
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
09-09-2019 16:42
Horigen, dat waren toch onvrije boeren?
Zo ken ik ze ook....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven