Zelfde kleren

10-09-2019 20:12 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar tips.
Ik heb een dochter van ruim 5 en een babydochter van een paar maanden.
De oudste wil heel graag een keer dezelfde kleren aan als de jongste zodat iedereen kan zien dat ze zusjes zijn....:
Ik ben hier eigenlijk niet zo van maar vind het wel grappig dat ze dit zo graag wil. Ik zoek dus een plek waar je bv een zelfde shirtje of rokje/broekje van het zelfde materiaal zou kunnen krijgen. Ik bedoel dus niet zozeer zo’n grote zus/kleine zus shirtjes, maar “gewone” kleren.
Ze vallen qua maat dus ver uit elkaar, anders was het niet zo moeilijk geweest en haal je gewoon iets in een kleine en grote maat.
Helaas ben ik zelf niet handig, anders had ik dit ook zelf wel kunnen maken.

Iemand dus een tip waar je dezelfde collectie in zowel babymaat als ongeveer maat 116 kunt krijgen?

Dank!
Alle reacties Link kopieren
Bij h&m vanaf 92 tot 134/140 kun je hetzelfde kopen. Ik doe het wel vaak. Meiden vinden het ook leuk om hetzelfde aan te hebben. Maar 92 is te groot nog voor je baby gok ik?
Alle reacties Link kopieren
Hoe heten die jurkjes? King loui, hebben die niet zoiets?

Ik vind het overigens wel een erg schattig idee van je dochter, hopelijk krijgt ze veel reacties :heart:
Alle reacties Link kopieren
King loui verkocht volgens mij eerst ook moeder - dochter jurkjes kun je mee doen :flirting: haha
Maxxomorra heeft kleding is allerlei maten in dezelfde printjes. Kan ook nog de een n jurk aan en de ander een shirt ofzo. Maar dat is wel een merk waar je van moet houden... (of niet dus). Hetzelfde geldt voor veel andere Scandinavische merken.
Alle reacties Link kopieren
Zara heeft kleding voor drie maanden tot vijf jaar, daar kun je dus hetzelfde kledingstuk in babymaat en in kleutermaat kopen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Rilena schreef:
10-09-2019 20:14
Hoe heten die jurkjes? King loui, hebben die niet zoiets?

Ik vind het overigens wel een erg schattig idee van je dochter, hopelijk krijgt ze veel reacties :heart:
Petit Louie bedoel je waarschijnlijk?
Alle reacties Link kopieren
O, ik lees nu dat het tot 110 gaat.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Helaas is 92 echt nog veel te groot. Zitten nog in 62-68.
King louie is idd erg leuk maar gaat ook vanaf 92 dacht ik, maar zal ik eens checken.

En anders moet oudste dochter wachten tot haar zusje in 92 groeit!
Rilena schreef:
10-09-2019 20:14
Hoe heten die jurkjes? King loui, hebben die niet zoiets?
:heart:
Oooohja King Loui (petit loui) ook inderdaad! Duur grapje, maar blijft erg lang mooi! Ik heb er tweede/derdehands kleding van.
Alle reacties Link kopieren
Zara had ik idd al gechecked en kon ik niets vinden. Leeftijdsverschil is ook gewoon groot
Alle reacties Link kopieren
Bij Next hebben ze dat wel. Daar heb je kleding die in maten van 3 maanden tot 7 jaar te krijgen zijn. (En dan voor later van 3 tot 16 jaar)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Maxxomora is idd leuk en zoiets bedoelde ik. Dat het hetzelfde stofje heeft maar niet perse exact hetzelfde is.
Vind het een leuk merk maar het is idd wel dat je er van moet houden en zou er niet de hele kast mee volhangen
Z8 gaat van 68 tm 134-140

Anders hebben ze bij b nosy en quapi ook wel leuke combi's met de baby en kindercollecties.
Welke maat heeft je jongste? Mijn zoons van nu 8 en 3 hebben soms ook hetzelfde aan, voornamelijk pyjama’s, sokken, ondergoed, hebben ze vaak hetzelfde. Haal ik bijvoorbeeld bij de Hema en dan hebben ze beide die artikelen nodig en dan kies ik gewoon de leukste, voor allebei dezelfde. Ze vinden het geweldig om dan voor de nacht een complete set dezelfde kleren aan te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat ook te denken aan z8
I'm a Grouch and I only like to do Grouchy Things
Ik zag in een ander topic deze week een voor mij nieuw merk: Koko Noko. Daar zag ik ook diverse kleding in maten 56 tot en met 122. Misschien is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
Bij de H&M hebben ze sommige kleertjes van maat 50 tot en met 104, maar dat is waarschijnlijk te klein voor je oudste? Anders Maed for mini, CarlijnQ of Marmar Copenhagen misschien?
Alle reacties Link kopieren
Z8 is echt leuk om te doen! Bijvoorbeeld deze, echt zo schattig :heart:

https://www.z8.nl/meisjes/kae-popping-pink-lipstick-red
Via Etsy kun je evt iets laten maken. Wat een schattig idee van je dochter :love:
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
10-09-2019 20:39
Z8 is echt leuk om te doen! Bijvoorbeeld deze, echt zo schattig :heart:

https://www.z8.nl/meisjes/kae-popping-pink-lipstick-red


Brrrrrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Bij Next moet dat inderdaad ook wel lukken, net iets beter geprijsd misschien:

https://www.nextdirect.com/nl/nl/g23488s16#646789
Wibra
Alle reacties Link kopieren
Die van mij dragen beide veel Name it en ook af en toe hetzelfde, maar daar is de mini collectie volgens mij van 80 tm 110 dus dan waarschijnlijk net te klein voor je oudste. Soms zit er wel wat overlap in de collecties met kleinere en grotere maten en t valt vrij lang en smal, dus wie weet, lukt het toevallig.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor alle tips. Ben vaak zelf niet zo heel origineel, veel Hema, we voor de oudste en soms wat merkdingen ( name iT, jubel, noppies, b nosy) dus heb weer een hoop inspiratie qua merken.
Ga denk ik nu even voor Next. Leukste prijzen hiervoor omdat ik het toch een beetje als een grapje zie. En wie weet ga ik nog een keer voor een duurdere optie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven