Kleuter rugtas

21-09-2019 10:26 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Iemand tips voor een leuke maar goede rugtas voor mee naar school?
Het is voor mijn dochter van 4 jaar

Dank alvast
Alle reacties Link kopieren
In die periode had ik meestal van die rugzakken met een stripfiguur, meestal van de action.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Zebraa en Kidzroom hebben veel leuke rugzakken. Mijn oudste heeft eentje van Kidzroom.
Voor de jongste hebben we een mooie van Herschel, die was niet goedkoop maar is wel heel leuk.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Kipling heeft kleine modellen speciaal voor (kleine) kinderen. Die kunnen ook in de wasmachine. Sommige hebben lichtgevende/reflecterende accenten en bepaalde hebben zelfs ingebouwde lichtjes voor de zichtbaarheid.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/acce ... en.cat?s=2
Alle reacties Link kopieren
Fan van zebra, voor door de 2 vakken voor drinkbeker zodat deze rechtop blijven in de tas.
Kies gewoon een leuke. Ze hoeven nog niet van hele goede kwaliteit te zijn, want er gaat nog niet zoveel in mee.

Mijn dochter had er uiteindelijk 3 of 4, die ze afwisselde. Ze had wel een favoriet en dat is die kleine van de Decathlon. Onverwoestbaar en dat voor minder dan €5,00.
*Judy* schreef:
21-09-2019 10:41
Kies gewoon een leuke. Ze hoeven nog niet van hele goede kwaliteit te zijn, want er gaat nog niet zoveel in mee.

Mijn dochter had er uiteindelijk 3 of 4, die ze afwisselde. Ze had wel een favoriet en dat is die kleine van de Decathlon. Onverwoestbaar en dat voor minder dan €5,00.
Ja precies. Alsof een kleuter op survivaltocht gaat.
Volgens mij willen kleuters iets met een cartoon erop ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
elke rugtas is goed. Er moet een broodbakje/fruitbakje en 1 of 2 bekers in passen. Gymkleding is apart in een tasje.

LAat je kleuter er zelf een uitzoeken
Oeh, ik heb geen kinderen, maar een kleuterrugtas zou ik zo gevonden hebben! ;-D
Zoveel leuks te koop.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier nu 1 van de Decathlon 😅. En in de eerste schooljaren altijd 1 uitgezocht op vakantie.
Alles tussen vijf en tien euro vond ik geschikt. De meesten gingen echt wel een schooljaar of twee mee en daarna was het tijd voor iets groters of minder kinderlijk. Er hoeft nog weinig gewicht in op de basisschool. Dus alles boven 10 euro vond ik zonde van het geld.

Pas in de brugklas gingen we voor eentje die goed een groot gewicht kon dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees graag mee voor 5 december.
Alle reacties Link kopieren
Och.. zie mijn jongste nog zo over het schoolplein richting de ingang huppelen..
Een grote rode rugzak met 2 beentjes er onder vandaan.. en een blond pluimstaartje er bovenuit.. dat was het.
Zo klein.. en toch al zo groot moeten zijn.
Ik heb wel altijd goede tassen gekocht.. dat betaald zich in levensduur en comfort echt wel terug..
Edit: wij hebben hier ook wel A.C Tion deaign tasjes in huis.. maar die zijn niet voor school.
Pindakaasjes schreef:
21-09-2019 11:23
Och.. zie mijn jongste nog zo over het schoolplein richting de ingang huppelen..
Een grote rode rugzak met 2 beentjes er onder vandaan.. en een blond pluimstaartje er bovenuit.. dat was het.
Zo klein.. en toch al zo groot moeten zijn.
Ik heb wel altijd goede tassen gekocht.. dat betaald zich in levensduur en comfort echt wel terug..
Edit: wij hebben hier ook wel A.C Tion deaign tasjes in huis.. maar die zijn niet voor school.

Hoe dan? Elke twee jaar een nieuwe tas van een tientje, dat is 40 euro voor de hele basisschool. Hoe kun je daar met een dure tas winst op pakken?
Alle reacties Link kopieren
Het is vaak wel zo dat ze dit jaar 'fan' zijn van Frozen, dus is een frozen-rugtas helemaal hip. ( ja ik loop achter, maar heb geen kleuters meer dus geen idee....)

Volgend jaar wil ze sneeuwwitje en misschien in groep 3 wel een paw patrol tas.

Ik zou er niet teveel aan uit geven ;-)
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
21-09-2019 10:35
Afbeelding
De whoopwhooptas!
Alle reacties Link kopieren
De tas van mijn zoon is altijd goed vol. 2 drinkbekers, een broodtrommel, een fruitbaasje, schone onderbroek (reserve) en schone broek (reserve). En terug vanuit school propt hij er zn werkjes bij in.
Dus dat er weinig in hoeft deel ik niet. Desalniettemin is elke rugtas volgens mij wel geschikt. Mijn kleuter heeft een tas met dino opdruk, volgens mij gekocht via wehkamp.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
21-09-2019 10:35
Afbeelding
:rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nijntje* schreef:
21-09-2019 11:50
De tas van mijn zoon is altijd goed vol. 2 drinkbekers, een broodtrommel, een fruitbaasje, schone onderbroek (reserve) en schone broek (reserve). En terug vanuit school propt hij er zn werkjes bij in.
Dus dat er weinig in hoeft deel ik niet. Desalniettemin is elke rugtas volgens mij wel geschikt. Mijn kleuter heeft een tas met dino opdruk, volgens mij gekocht via wehkamp.

Dat kan, maar dan nog is dat niet en gewicht waarvan elk goedkoop rugzakje meteen stuk gaat. Als de tas groot genoeg is, is het voldoende.

Boeken op het vo neem je niet meer mee in een tas van tien euro want daardoor tornen de stiksels subiet los.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 21-09-2019 12:51
0.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
21-09-2019 12:12
Dat kan, maar dan nog is dat niet en gewicht waarvan elk goedkoop rugzakje meteen stuk gaat. Als de tas groot genoeg is, is het voldoende.

Boeken op het vo neem je niet meer mee in een tas naam tien euro want daardoor tornen de stiksels subiet los.
Dan voldoet een plastic AH tasje beter, ben je voor een paar cent klaar :yes:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Hier altijd van die spuuglelijke strip-/filmfiguren erop. Vooral geen discussie ‘s ochtends vroeg maar eentje waar ze graag mee naar school gaan.
LoiseauVélo schreef:
21-09-2019 11:02
Oeh, ik heb geen kinderen, maar een kleuterrugtas zou ik zo gevonden hebben! ;-D
Zoveel leuks te koop.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Te leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven