Cadeautip meerdere kinderen (broers&zussen)

09-10-2019 16:45 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi vaders en moeders,

Ik ben op zoek naar leuke cadeautips.
Ik wil namelijk 1 gezamenlijk verjaardagscadeau kopen voor mijn neefje en nichtjes.
Leeftijdscategorie: tussen de 4 en 11 jaar (neefje is de jongste, 3 oudere zussen).

Ik ben inspiratieloos... Please help.

Alvast bedankt! :)
Bij de Action hebben ze nu mooi houten speelgoed, zowel een poppenhuis als een garage. Als je die beide koopt hebben ze de tijd van hun leven.
Je kan bij dat poppenhuis ook houten meubeltjes kopen.
Niet doen. Of je moet echt iets weten wat ze allemaal willen hebben. Maar dan was dit topic er niet geweest. ;-)

Koop gewoon voor ieder wat wils. Vraag het hun ouders.
Alle reacties Link kopieren
Een sjoelbak?
Een gezelschapsspel.
Al hebben ze vast een kast vol daarvan, dus misschien even de ouders vragen welke nog ontbreekt.

Kaartjes voor de bios.
Een spel.
Poeh dat is wel heel lastig ja. Misschien een dagje weg? Toverland/Efteling?
Alle reacties Link kopieren
Iets van een mooi boek met verhalen? Wat de oudsten zelf kunnen lezen en aan de jongsten (op termijn) voorgelezen kan worden.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Zou ik niet doen met dat leeftijdsverschil.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen.
Of allemaal een eigen klein kadootje (makeup/zaklamp/actiefiguurtje van favo serie) en een gezelschapsspel voor samen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-10-2019 16:47
Bij de Action hebben ze nu mooi houten speelgoed, zowel een poppenhuis als een garage. Als je die beide koopt hebben ze de tijd van hun leven.
Je kan bij dat poppenhuis ook houten meubeltjes kopen.
Wat moet de 11 jarige daarmee?


TO: Ik zou niet 1 cadeau geven, het leeftijdsverschil is gewoon te groot daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
09-10-2019 16:48
Niet doen. Of je moet echt iets weten wat ze allemaal willen hebben. Maar dan was dit topic er niet geweest. ;-)

Koop gewoon voor ieder wat wils. Vraag het hun ouders.
Dit..het is nogal een grote marge qua leeftijd en 4 kinderen die allemaal hetzelfde leuk vinden? Tenzij je van plan bent een trampoline te geven ofzo, maar ik ga even uit van een lager budget.
Oef dat je is wel een groot leeftijdsverschil. Ik denk dat een gezelschapsspel een van de weinige opties is en bij een hoger budget een uitje?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd welk gezelschapsspel leuk en haalbaar is voor een 4 jarige en ook nog leuk voor een 11 jarige,
delicious35 wijzigde dit bericht op 09-10-2019 17:15
0.88% gewijzigd
Nintendo Switch dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
09-10-2019 17:14
Nintendo Switch dan maar.
Of een playstation ..
Alle reacties Link kopieren
IPad is ook een goede optie.
Bioscoop.
Alle reacties Link kopieren
Of een uitje inderdaad. Met zn allen pizza eten of naar de dierentuin ofzo. Maar wordt dan dus ook vrij duur. Als je hele idee van 1 kado is om geld uit te sparen wordt t lastig denk ik
Alle reacties Link kopieren
- knutsel/tekenspullen
- een gezelschapsspel (kies dan iets uit wat leuker is voor de oudsten want de jongste wordt vanzelf oud genoeg om het te kunnen spelen)
- iets voor buiten zoals een badminton set, een frisbee, een pingpong set. Op zich is de jongste daar nog wat te klein voor maar hij zal het wel leuk vinden.

Het leeftijdsverschil is inderdaad wel vrij groot dus je zou ook kunnen denken aan iets kleins per kind, kan iets heel eenvoudig zijn zoals een opschrijfboek met een pen waarin ze kunnen tekenen/schrijven. Dat is op de meeste leeftijden wel leuk

Of bijvoorbeeld 2 boeken, een gericht op de jongsten en een gericht op de oudsten.

Ik zou het zelf ook vrij lastig vinden, ik heb 4 kinderen met een groot leeftijdsverschil tussen de oudste 2 en de jongste 2. Ik koop regelmatig iets voor de oudsten en/of voor de jongsten maar eigenlijk nooit voor alle 4 de kinderen.
-
Alle reacties Link kopieren
Een sjoelbak is idd leuk.

Houden de meiden een beetje van taarten bakken enzo?
Dan is wellicht een pakket met bakmixen, Muffins bakken met versiersels erbij , koekjes bakken etc.
Een soort high tea pakket om zelf te fixen en dan voor allemaal een leuk theekopje kopen.

Weet niet hoor, ligt aan het kind natuurlijk.
Hier vinden ze dat nog steeds leuk en gezellig en dan zijn het inmiddels allemaal al ruimschoots pubers.
Cateautje schreef:
09-10-2019 16:47
Bij de Action hebben ze nu mooi houten speelgoed, zowel een poppenhuis als een garage. Als je die beide koopt hebben ze de tijd van hun leven.
Je kan bij dat poppenhuis ook houten meubeltjes kopen.
Voor een kind van 11?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie reacties!

Misschien is het ook leuk om inderdaad in twee op te splitsen.
Ik kwam (dankzij jullie) zojuist zelf op 't idee om de twee jongsten mee te nemen naar een groot Sinterklaasfeest, en de twee oudsten mee te nemen voor een volwassen 'meidendagje'.
delicious35 schreef:
09-10-2019 17:06
Ik ben wel benieuwd welk gezelschapsspel leuk en haalbaar is voor een 4 jarige en ook nog leuk voor een 11 jarige,
Uno.
Maar is in de meeste gezinnen al aanwezig.
Manta schreef:
09-10-2019 17:31
Voor een kind van 11?
Nou inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven