Cadeautip meerdere kinderen (broers&zussen)

09-10-2019 16:45 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi vaders en moeders,

Ik ben op zoek naar leuke cadeautips.
Ik wil namelijk 1 gezamenlijk verjaardagscadeau kopen voor mijn neefje en nichtjes.
Leeftijdscategorie: tussen de 4 en 11 jaar (neefje is de jongste, 3 oudere zussen).

Ik ben inspiratieloos... Please help.

Alvast bedankt! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor een beleving.
Dagje weg, ergens met zijn allen gaan eten, een etentje voor 4 (kinderen) bij de plaatselijke snackbar. Dat laatste heeft mijn tien jarige oudste laatst gedaan met onze andere kinderen. Dat vonden ze geweldig! Uit eten :hyper:
VietjeH schreef:
09-10-2019 17:33
Bedankt voor al jullie reacties!

Misschien is het ook leuk om inderdaad in twee op te splitsen.
Ik kwam (dankzij jullie) zojuist zelf op 't idee om de twee jongsten mee te nemen naar een groot Sinterklaasfeest, en de twee oudsten mee te nemen voor een volwassen 'meidendagje'.
Leuk idee om iets samen te doen. Alleen zou ik zelf geen jonge kinderen meenemen naar een groot Sinterklaasfeest aangezien ze vaak al tig vieringen in de tijd hebben.
Ik zou ze dan eerder allemaal samen mee naar een pizzeria nemen ofzo.
Bij een spel kun je denken aan de categorie spellen vanaf 8 jaar.
Voor de jongste van 4 zal dit uiteraard te hoog gegrepen zijn maar voor de rest zeker leuke spellen. (ook vanaf 6 jaar zijn deze spellen vaak leuk te spelen met een beetje oefening/hulp en de kinderen kunnen er nog jaren plezier van hebben. Net als de volwassenen. :)
Denk om te beginnen eens aan Carcassone of Azul.
Carcassonne zou zomaar al in het assortiment kunnen zitten, dit dus wel even vooraf checken.
Ik zou dan ook voor een uitje gaan en dan even bij de ouders vragen of de jongste je idee voor hen leuk vinden en ze zelf al niet heen gaan.
biekoe schreef:
09-10-2019 17:43
Ik zou gaan voor een beleving.
Dagje weg, ergens met zijn allen gaan eten, een etentje voor 4 (kinderen) bij de plaatselijke snackbar. Dat laatste heeft mijn tien jarige oudste laatst gedaan met onze andere kinderen. Dat vonden ze geweldig! Uit eten :hyper:

Dit! Lijkt me leuk voor alle kinderen :)
Kubb. Een Zweeds familiespel voor buiten. Er zijn zelfs volwassenen die dit gezamenlijk spelen. Voor de jongste is het nog een beetje voor spek en bonen, maar die zal echt wel mee kunnen doen onder begeleiding.
Alle reacties Link kopieren
VietjeH schreef:
09-10-2019 17:33
Bedankt voor al jullie reacties!

Misschien is het ook leuk om inderdaad in twee op te splitsen.
Ik kwam (dankzij jullie) zojuist zelf op 't idee om de twee jongsten mee te nemen naar een groot Sinterklaasfeest, en de twee oudsten mee te nemen voor een volwassen 'meidendagje'.
Is het niet een idee om met zijn allen te gaan (disco)bowlen? Voor de jongsten zijn er vast hulpmiddelen (gootvulling, afrolrek) en voor de oudsten is het al een spel op zich.

Dan kan je er eventueel een arrangement bijnemen (steengrillen ofzo).
Alle reacties Link kopieren
wat is de gedachte acher 1 gezamelijk cadeau? dan kunnen we gerichter ideen geven
Alle reacties Link kopieren
Bowlen! Zo stom, helemaal niet aan gedacht haha.
Bedankt voor de tip nog!

Het idee achter 1 gezamenlijk cadeau.... nou.
Aankomende zondag ga ik naar de verjaardag van mijn jongste nichtje (wordt 8).
Alleen daarvoor ben ik niet geweest op de verjaardagen van mijn twee oudste nichtjes. Ik wil dus niet alleen een cadeau meenemen voor mijn nichtje van bijna 8, want dat vind ik lullig (voor die kids is dat natuurlijk belangrijk). Dus ik dacht, dan koop ik óf iets voor ze allemaal, of ik neem ze allemaal ergens mee naartoe.

Maar dat bleek inderdaad lastiger dan verwacht..

Ik heb nu als cadeau voor de twee jongsten een snoep grijpmachine gekocht (vond ik zelf wel een leuk idee). Daarmee kunnen ze echt met geluid en al, zoals op de kermis, snoep grijpen (moet best moeilijk zijn, zoals op de kermis haha).

De twee oudste (meiden) neem ik mee op een meidenmiddag bij de plaatselijke nagelsalon (nageltjes lakken en voetenbad e.d.).

Dus zo heb ik 't uiteindelijk opgelost... maar bedankt in ieder geval voor al jullie tips! Die kan ik zeker gebruiken in de toekomst, want er komen nog veel meer van dit soort gevalletjes.
Alle reacties Link kopieren
Wat klink je als een lieve, betrokken tante! Leuk!
Kado voor de oudste 2; super!
Ik zou zelf als ouder niet zo blij zijn met een snoepautomaat (al zou ik dat nooit hardop uitten hoor als het gegeven wordt, maar je vroeg om tips) Misschien een idee om hem nog te ruilen voor bijvoorbeeld Magic Sand, klei of een logeerpartij met pannenkoeken bij hun lieve tante?
AnnaRosie schreef:
11-10-2019 17:58
Wat klink je als een lieve, betrokken tante! Leuk!
Kado voor de oudste 2; super!
Ik zou zelf als ouder niet zo blij zijn met een snoepautomaat (al zou ik dat nooit hardop uitten hoor als het gegeven wordt, maar je vroeg om tips) Misschien een idee om hem nog te ruilen voor bijvoorbeeld Magic Sand, klei of een logeerpartij met pannenkoeken bij hun lieve tante?
Haha, ik ook niet, maar dat is nou juist de lol van een suikertante. Die koopt van die gave leuke dingen die elk kind wil hebben maar papa en mama nooit zullen kopen :puh:
Alle reacties Link kopieren
Haha nou precies!

Het muziekje wat erbij hoort gaat ook erg hard en er zit geen volumeknop op, dus we hebben nu al schik om de gedachten aan ‘t gezicht van hun vader :rofl:

We hebben ‘m wel even uitgetest maar het is extreem lastig om een snoepje te ‘vangen’. Mij niet gelukt. Dus het is niet iets waar het ene na het andere snoepje uitrolt zeg maar. Ik heb er ook stuiterballen ingedaan, dus wellicht kunnen zij ‘m straks nog vullen met ander spul.

Magic Sand is trouwens wel gaaf spul zie ik!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven