Welke k'nex (k'nex of kid k'nex)

17-11-2019 20:33 7 berichten
Ik wil voor onze zoon van 5 k'nex kopen. Welke set is leuk om mee te beginnen? Ik ben bang dat hij snel uitgekeken is op kid k'nex.
Maar in de recenties van de gewone k'nex setjes lees ik dat het allemaal wat klein is.

Tips voor andere bouwsets zijn ook welkom. Hij heeft al duplo, lego,kapla en clicks
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor gewone knex gaan.
Rond 5 jaar hier ook mee begonnen
Ze hadden toen bij de action 3 verschillende doosjes (auto, helikopter en vliegtuig) voor iets van 5 euro per stuk.
Met alle 3 de doosjes kun je dan weer 1 groter model maken.
Dat was voor ons echt kijken of kind het wel leuk vond.
Schot in de roos en daarna hebben we een grote bak gekocht waar je zo'n 14 verschillende modellen van kunt bouwen.
En inmiddels hebben we 2e hands ook nog het 1 en ander gekocht en kind heeft pret voor 10 er mee.
Hij speelt er niet elke dag mee,gaat op en neer, ene week is het knex, week of 2 later de lego, dan de playmobil, hotwheels en dan ineens weer een poosje knex
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
De gewone nemen.
Liefst een basisdoos, zodat hij niet aan een model vast zit.

Kijk ook op marktplaats, het spul is onverslijtbaar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik zou k’nex via marktplaats kopen. Ik heb nog heel veel van vroeger en mijn toen 5 jarige kon er prima mee spelen. Hij vond het soms wat stroef en moeizaam gaan om de dingen in elkaar te klikken.

Ik denk dat hij op kid knex binnen 1/2 jaar uitgekeken is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor een 5 jarige de gewone kopen, van de kid k'nex is de uitdaging snel af denk ik. Onze zoon, nu bijna 4, speelt al 2 jaar met de kid k'nex, hij kan het nu zelfstandig, zonder hulp.
Bedankt voor de reacties. Ik ga op mp kijken voor gewpne k'nex.
:-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft voor 4e verjaardag gewone knex gekregen, dat was toen nog wat moeilijk. Moest toen helpen met sommige lastige dingen in elkaar krijgen. Nu is hij 6 en bouwt alles zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven