Kerstpakket maken voor mijn dochter

03-12-2019 15:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter (en a.s. schoonzoon) vieren dit jaar geen kerst bij ons. Wij kunnen ook niet naar hun toe. Nu vond ik het een leuk idee om zelf een kerstpakket te maken en net voor de kerst op te sturen. Alleen wat doe ik erin? Iemand leuke tips? Verder als iets van chocolade en een fles drank kom ik nog niet.... Ze studeren beiden en zijn in de 20.
Cadeaukaarten!
Van Bol.com, de supermarkt, de bioscoop, ervaring, uit eten.

2 mokken met een pak chocolademelk en slagroom.
Alle reacties Link kopieren
Misschien lekkere dingen voor een kerst ontbijt?
Was er altijd een gerecht met kerst dat jij maakten?
Anders daar de ingrediënten ervan bij in doen met het recept.

Chocolademelk en slagroom. 2 grote leuke mokken erbij.

Fles champagne met 2 champagne glazen.

Kadobon van een goede slager bij hun in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Een setje happysocks.
Een high tea naar keuze.
Een leuke sleutelhanger.
Leuk idee.
Wij geven mijn moeder ieder jaar een kerstpakket en kopen dan een mooie doos die we bij AH vullen met alleen maar lekkere en luxe dingen.
Div. worst, verschillende kazen, luxe chocolade, lekkere sapjes enz enz

Je kunt ook een thema kiezen.
Bijvoorbeeld:
Afbeelding

of

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Iets leuks van bijv Rituals.
Waar ik persoonlijk blij van zou worden zijn mooie streekproducten.
Iets van de boerenwinkel dus.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar kon je bij Action een kartonnen doos kopen met kerstmotief (net zoiets als motief kerstpakket wat je van je werkgever zou krijgen). Weet echter niet of ze dat jaar nog hebben. Was niet duur. Moet je alleen even zelf vouwen. Daar kan je het dan in verpakken.

Naast de leuke tips die al gegeven zijn, kan je nog een pakje kerstservetten er in doen? Mini flesje champagne?

Zou even kijken in alle kerstfolders die je ontvangt voor inspiratie. Misschien kom je zo op nog wat ideeen.
Alle reacties Link kopieren
Bij Picnic kan je een kerstpakket zelf vullen en bestellen (incl doos). Als je Picnic hebt bij jou kun je daar misschien inspiratie opdoen?
Alle reacties Link kopieren
Wat lief en attent van je.

Ik zou kiezen voor lekkere producten die ze de dure decembermaand een beetje door helpen. Als student zijn dit vaak best pittige maanden om rond te komen en je wilt wel van alles. Hoe lekker is het als je dan een week geen boodschappen hoeft te doen.

Je kunt ook een boodschappenpakket bestellen bij AH en het hen dan laten ophalen, bijna overal zit een pick up point. Lekker verse groente, iets luxer vlees, flesje wijn, toastjes met smeersels etc.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke ideeën allemaal! Super bedankt. Daar kan ik echt iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere wijn, chocola, nootjes, luchtje, doucheschuim, bioscoopkaartjes, geurkaars.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee om ze een boodschappenpakket op te laten halen bij AH, dat zou ik doen!
Flesje champagne met twee flutes, een kerststolletje, bioscoopbon, worstje, kaasje, paté, luxe toastjes, kerstservetjes, nootjes, bon bons of een luxe reep chocolade, geurkaars van Diptique, etc. Zit er wat voor je tussen?
Alle reacties Link kopieren
FF8 heeft een lekkere pakket, gezien haar post.

Bij de Makro hebben ze ook diverse pakketten in verschillende prijzen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Studerende in de 20...

Een tegoedbon voor Netflix. Wat lekker snaaigoed erbij. Lekker dekentje voor op de bank. Gezichtsmasker erbij. Badjas voor hem? Leuke kaars.
anoniem_291865 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 17:17
4.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma deed dat altijd voor toen ik student was :heart: Ze deed er altijd wat luxere producten in. Van die “dure” chocolaatjes in de vorm van hulstblaadjes, Echte roomboter koekjes van de bakker, een duurdere douchegel van mijn favoriete merk, dat soort dingen. Die je als student nooit koopt ivm “te duur”. Vond het elk jaar een genot. Heb mezelf voorgenomen dat, mocht ik ooit in de verre toekomst, oma worden, ik ook zulke pakketten ga maken en geven.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar zo een kerstpakketje van mijn ouders gehad! Even denken hoor.. Fleecedeken, lekkere geurkaars, kerstchocolaatjes, voor ons allebei een douchegel van de rituals, flesje wijn. Ik vond het heel erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Roomboter
Bijzondere olijfolie
Lekkere jam. Hagelslag met kerstfiguurtjes
Kerstbrood
Luxe afbakbroodjes
Doosje nootjes
Chocola
Bijzondere mayonaise ( truffel / oid )
( de Lidl heeft een heel pad vol met lang houdbaar en ongekoeld kerst assortiment)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere douche gel
Mooie kaarsen
Boekenbonnen
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Milkakoe schreef:
03-12-2019 16:02
Was er altijd een gerecht met kerst dat jij maakten?
Anders daar de ingrediënten ervan bij in doen met het recept.
Ja, dat vind ik heel leuk, zo persoonlijk!
Een vriendin heeft mij een keer een zelfgemaakte Christmas Cake opgestuurd. Daar werd ik heel blij van.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Mamaatje2 schreef:
03-12-2019 15:58
Nu vond ik het een leuk idee om zelf een kerstpakket te maken en net voor de kerst op te sturen.
Lekker eten en verzorgingsproducten inderdaad. Heel leuke tips zijn al gegeven.

Maar ehm... doe het op 16 december op de post.
De pakketdiensten zijn nogal overbelast in december.

*Vandaag zouden er drie pakjes bezorgd worden, door verschillende bedrijven. Nog niets ontvangen. De arme pakketbezorgers moeten alle zeilen bijzetten.*
anoniem_391135 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 19:02
0.20% gewijzigd
Leuk!
Denk ook aan wat leuke kerstversiering, kerstservetjes ed :)
Bioscoopthuis of Netflixbon als ze dat nog niet hebben. Popcorn. Nachos en salsa . Deken.
Luxe douchespul bv rituals.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven