Poopsie navulling?

08-12-2019 14:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben het speelgoed aan het opruimen en vind nog wat poopsie slijm poppetjes/ bekers. Stom spul, een keer gebruiken, dan zijn de zakjes op en kan je er weinig meer mee
Poopsie heeft zelf geen navulverpakkingen maar misschien heeft iemand hier iets gevonden waarmee je nog een keer slijm met ze kan maken? Werkt het Nickelodeon slijm bijvoorbeeld bij de poopsies?
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel eens YouTube filmpjes gezien waarin ze slijm maken met oa lenzenvloeistijf en lijm. Maar ik zou er niet eens aan beginnen. Bende die slijm.
Scheerschuim, lenzen vloeistof en lijm. Zo maakten ze hier slijm. YouTube staat vol met tutorials.
Alle reacties Link kopieren
Zulk stom en ook nog eens duur speelgoed, dat het woord speelgoed niet eens verdient. Domme wichten zoals meisje Djamila (ik krijg spontaan uitslag van dat kind) beïnvloeden kinderen via Youtube om die troep als cadeau te vragen.

Als antwoord op je vraag: ik vrees dat alleen de kliko een oplossing is.
Alle reacties Link kopieren
Zelf slijm maken met scheerschuim en lenzenvloeistof e.d. schijnt niet bepaald gezond te zijn voor de kids. Mijn kinderen maakten weleens slijm van psylliumvezels. Ging ook prima, is alleen niet onbeperkt houdbaar. Of dat slijm werkt bij dat poopsiegebeuren weet ik niet
.
Barnsteen schreef:
08-12-2019 16:23
Zelf slijm maken met scheerschuim en lenzenvloeistof e.d. schijnt niet bepaald gezond te zijn voor de kids. Mijn kinderen maakten weleens slijm van psylliumvezels. Ging ook prima, is alleen niet onbeperkt houdbaar. Of dat slijm werkt bij dat poopsiegebeuren weet ik niet
Ze moeten het ook niet opeten.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon slijm maken hebben ze hier idd heeeel veel gedaan
Maar dit zijn van die poppetjes waar je poeder en water ingooit, schud en ze slijm uitpoepen. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar poeder waar je slijm van kan maken.
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
Alle reacties Link kopieren
Poopsie slijm is ook niet onbeperkt houdbaar, ga eens kijken naar die vezels.
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
Wat een aanslag op t milieu :cry:
Alle reacties Link kopieren
Zeepje-uit-de-zee schreef:
08-12-2019 21:10
Wat een aanslag op t milieu :cry:

Ik wilde er niet over beginnen (ik plaats steeds al zure milieu-posts) maar hier dacht ik ook aan. Ook qat dat betreft zijn psylliumvezels een betere optie :-)
.
Behangplak?

Maar serieus, waarom koop je die meuk? Ik dacht bij de tt dat het ging om zo'n aanvulling voor een luier-wegwerp-systeem ofzo :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Zelf gekocht van zakgeld bij de speelgoedwinkel. Ze zijn er dol op helaas.
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
Je hebt glibbi slijm poeder voor in bad. Dat lijkt me wel te werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven