Help mijn peuter is al 2 uur wakker.

17-02-2020 23:53 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus...

mijn man is in het buitenland en mijn twee jarige is sinds 21.45 wakker.

Geen koorts, niet verdrietig of bang, maar gewoon om de vijf minuten roepen over de gang.

Waarom!?

Dit doet hij noooooit.

Ik wil slapen!

Help!?

Gouden tip?

Knuffel anyone?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Neem je zoon bij je in bed hij mist je man,
Een kind voelt dat hij ver weg is.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Cadeau of snoep beloven - morgen - als ie stopt met roepen en gaat slapen?

Of inderdaad gewoon in 't grote bed nemen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft die van mij ook soms. Ik laat hem dan even uitrazen beneden (dan speelt hij even met zijn auto's) en een kwartiertje later kan ik hem meestal dan zo in bed leggen en dan gaat hij zonder problemen slapen.

In bed nemen help bij mijn kind niet. Rustiger wordt hij er niet van en slapen doet hij dan al helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
idd omkoperij met snoep :D
Alle reacties Link kopieren
:hug:
hth
Alle reacties Link kopieren
Zit naast zijn bedje hij zit me aan te gluren met lieve oogjes. Ik moet oppassen dat ik niet in de lach schiet.

Hij zal papa inderdaad missen ja. Zielig eigenlijk. En ik was al boos.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Bij je in bed leggen, even voorlezen, dikke knuffel en samen slapen.

Vraag hem om een knuffel voor jou uit te kiezen, anders 'kan je niet slapen' . Heeft hier ooit ook gewerkt..

Succes
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
18-02-2020 00:10
idd omkoperij met snoep :D
Dat werkt niet bij n 2 jarige, morgen is veel te ver weg.
Been there, done that, got the T-shirt.
Lekker bij je in bed nemen.
Alle reacties Link kopieren
Update! Hij slaapt!

Maar nu moet ik hier nog heel zachtjes wegsluipen 😬
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Gut, Ik hoop dat hij doorslaapt. Ik trek dit soort nachten/dagen niet!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
EvyBlissy schreef:
18-02-2020 00:36
Gut, Ik hoop dat hij doorslaapt. Ik trek dit soort nachten/dagen niet!
Sliep hij altijd door dan? Ik heb bijna elke dag dit soort avonden/nachten en dat al zeker een jaar lang. Ik mag van geluk spreken als niet 1 van de 2 wakker wordt, maar ben het inmiddels wel gewend.
Alle reacties Link kopieren
Mosterd na de maaltijd maar hier helpt een beker warme melk altijd en nog even knuffelen
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Hier twee kids wakker vanaf 2 uur.. :cry:

Gelukkig morgen naar school/bso en KDV, en ben ik met zwangerschapsverlof. Dus hopelijk lukt het om morgen wat slaap in te halen. Vriendlief is gevlucht (met toestemming) naar de kamer van de oudste om daar te proberen nog 2 uur te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
18-02-2020 00:29
Lekker bij je in bed nemen.
Wel met het risico dat peuterlief voortaan vaker in bed wil, terwijl/wanneer dat niet de bedoeling is...
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dat is niet fijn. Hopelijk heeft hij toch nog de rest van de nacht doorgeslapen. Kinderen voelen meestal donders goed aan wanneer iets een beetje anders is dan anders.
Hier ook de halve nacht gespook. Dochter werd spugend wakker rond middernacht. Gelukkig van 3 tot 7 toch nog kunnen 💤
tonkje schreef:
18-02-2020 06:47
Wel met het risico dat peuterlief voortaan vaker in bed wil, terwijl/wanneer dat niet de bedoeling is...
En voor je het weet ligt je bed vol pubers.. moet je niet hebben natuurlijk.
anoniem_394611 wijzigde dit bericht op 18-02-2020 11:57
0.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
18-02-2020 06:47
Wel met het risico dat peuterlief voortaan vaker in bed wil, terwijl/wanneer dat niet de bedoeling is...
Ohoo, je had de update van TO gemist.
De kleine lag in z’n eigen bed, En aan alles zit een “risico” in het leven.
Iets met Mosterd na de....
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
18-02-2020 06:47
Wel met het risico dat peuterlief voortaan vaker in bed wil, terwijl/wanneer dat niet de bedoeling is...
Dat valt best mee hoor. Hier komt het soms een tijdje voor dat ze het willen, maar het is ook net zo snel weer voorbij. Er komt een tijd dat ze het helemaal nooit meer willen, waarom zou je het nu dan niet doen?
Nou, vreselijk hoor.
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
18-02-2020 00:36
Gut, Ik hoop dat hij doorslaapt. Ik trek dit soort nachten/dagen niet!
Nou nou na 1 avond zou ik ook gebroken zijn ;-)
tonkje schreef:
18-02-2020 06:47
Wel met het risico dat peuterlief voortaan vaker in bed wil, terwijl/wanneer dat niet de bedoeling is...

Mocht bij mij. Er was altijd wel wat aan de hand, al was het maar dat het betreffende kind er behoefte aan had.


Beetje OT, maar eigenlijk is het ook best gek natuurlijk, pa en ma liggen gezellig samen in 1 bed (over het algemeen) en peuter moet in zijn eentje..
Kan me voorstellen dat dat voor veel kleine kinderen helemaal niet logisch is.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
18-02-2020 00:29
Lekker bij je in bed nemen.
Dat werkt niet bij alle kinderen, die van mij gaat dan alleen een feestje bouwen. Dat doen we dus niet. Bij mama slapen mag als verdrietig/bang/alleen enz, maar niet om te spelen.
nausicaa schreef:
18-02-2020 10:52
Dat werkt niet bij alle kinderen, die van mij gaat dan alleen een feestje bouwen. Dat doen we dus niet. Bij mama slapen mag als verdrietig/bang/alleen enz, maar niet om te spelen.

Nee, dan mocht het bij mij ook niet, het was wel liggen en je snater houden :P
Maar we weten dus niet wat kind van Evy nu precies dwars zat, die was misschien ook wel lekker gaan liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven