Speelgoed baby leeftijdsfase

20-03-2020 17:08 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,

Mijn baby is nu drie maanden oud. Ik ben op zoek naar nieuwe speelgoedjes om baby uit te dagen en de ontwikkeling te stimuleren. Zover dat passend is bij zijn huidige vermogens.

Er is zo mega veel aanbod. Sommige dingen zijn enorm druk/groot/overweldigend, wat moet zo'n uk dan nog onderscheiden. Ieder kind is natuurlijk ook anders, vindt niet hetzelfde leuk. Iets met felle/primaire kleuren kunnen ze goed zien ... Wat hadden jullie kindjes aan speelgoed met drie maanden?
Alle reacties Link kopieren
Babygym is hier dé hit elke dag urenlang haha. Ook vindt ze bijtringen met zwart-wit leuk om te pakken en een knuffel met rammeltje en muziekdoosje met draaiende diertjes. Ook vermaakt mijn dochter zich met doekjes Vasthouden, bijten, naar kijken. :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier was de twiet twiet rammelaar van vtech al een hit en nog steeds
Alle reacties Link kopieren
Zwart-wit knisperboekje van Boekstart (krijg je als je baby lid wordt bij de bieb) is hier een dikke hit. Elk knisperboekje eigenlijk. Babygym ook. En gewoon hydrofiel doeken (het labeltje!) en een rammelaar zijn ook heel interessant.
Alle reacties Link kopieren
Lamaze Freddy de vuurvlieg vond zoon mooi.
Alle reacties Link kopieren
Babygym idd en dingen die hij kon pakken. Op die leeftijd was hij erg met die skill bezig. Veel van die ringen enzo waren best dik, dus heb echt wat dunnere dingetjes gekocht die hij makkelijk kon pakken.

Heb ook wel eens heliumballonnen aan z’n enkels en polsjes gedaan met een touwtje omdat ik dat op internet had gezien dat dat zo leuk was, nou hij vond er echt geen reet aan ;-D maar misschien vindt die van jou het wel leuk.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Zachte kubus van woezel en pip, freddy de vuurvlieg, speelkubus van vtech, dingen met lintje eraan was een hit. Spiraal om de buggy van aliexpress
Alle reacties Link kopieren
De oball (https://www.mamaloesbabysjop.nl/oball-r ... m5EALw_wcB) of een lege petfles
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
20-03-2020 19:45
De oball (https://www.mamaloesbabysjop.nl/oball-r ... m5EALw_wcB) of een lege petfles
Die bal wilde ik ook noemen, was ook hier groot succes.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tips!
Playgrow ringen, beste tientje ooit uitgegeven!
Alle reacties Link kopieren
bonbonbien schreef:
22-03-2020 21:47
Playgrow ringen, beste tientje ooit uitgegeven!
Ik heb nu een 'voelboekje' met materiaal erin dat lichtelijk knispert. Zitten ook twee gekleurde ringen aan. Vindt hij prachtig.
Een een zachte stoffen bal met gekleurde vakjes is ook de bom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven