Pedofielenjagers en monitoring software op je kinds telefoon

20-05-2020 23:32 405 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

ik zag onlangs deze video over pedofielenjagers

https://www.youtube.com/watch?v=u1dkmlEqfZo

vind het eigenlijk wel cool wat ze doen

maar daarbij schrik ik wel hoe enorm snel er gereageerd wordt op online profielen van kinderen
en wat een gore praat zeg, schrik me echt helemaal gek, en dat zijn ook gewoon vaders he, tis eigenlijk niet te geloven hoe wijdverspreid dit lijkt te zijn
in dit voorbeeld een jong meisje, maar dat zal niet al te veel uitmaken

hebben jullie een soort van spyware op de telefoon of computer van je kinderen?
hoe werkt dat precies?
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
21-05-2020 14:10
Ja, maar weet je wat het mooie van een mening is?


Je kunt 'm voor je houden. Zeker als ie oproept tot crimineel gedrag.
Hoe zou je het gedrag van pedos dan willen noemen? :-?
x
jayah schreef:
21-05-2020 14:18
Hoe zou je het gedrag van pedos dan willen noemen? :-?
Ook crimineel. Wat is nu je punt? Als een pedofiel crimineel gedrag zou promoten, zou ik hetzelfde reageren.
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
21-05-2020 14:22
Ook crimineel. Wat is nu je punt? Als een pedofiel crimineel gedrag zou promoten, zou ik hetzelfde reageren.
Begin daar dan maar eerst mee.
Daar gaat het topic immers ook over, pedo's die zich niet kunnen beheersen en daarop worden betrapt.
x
jayah schreef:
21-05-2020 14:24
Begin daar dan maar eerst mee.
Daar gaat het topic immers ook over, pedo's die zich niet kunnen beheersen en daarop worden betrapt.
Daar hebben we het rechtssysteem voor, met bijbehorende straffen die zwaarder zijn dan in welk ander Europees land dan ook.
Alle reacties Link kopieren
In een dorp hier in de buurt woonde een (vermeende?) pedofiel. Die man woont er al jaren niet meer maar het adres is op internet terecht komen en nieuwe bewoners worden iedere keer weer belaagd door mensen die menen dat ze het recht in eigen hand mogen nemen en geweld gerechtvaardigd is.

Het huis staat al een tijd leeg dus nu is het rustig, maar de woning staat weer te huur, dus het is weer wachten tot het fout gaat.
jayah schreef:
21-05-2020 14:24
Begin daar dan maar eerst mee.
Daar gaat het topic immers ook over, pedo's die zich niet kunnen beheersen en daarop worden betrapt.
:facepalm:

Does it hurt being this ignorant?
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 14:25
Daar hebben we het rechtssysteem voor, met bijbehorende straffen die zwaarder zijn dan in welk ander Europees land dan ook.
Valt wel mee met die zware straffen.
Pedos moeten veel harder aangepakt worden.
x
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
21-05-2020 14:28
:facepalm:

Does it hurt being this ignorant?
Als je me ignorant vind kun je mij negeren of je mening voor je houden.
Zoals je zelf volgens mij al als advies aangaf.
x
jayah schreef:
21-05-2020 14:36
Valt wel mee met die zware straffen.
Pedos moeten veel harder aangepakt worden.
:rofl:

Ik vind het altijd wel mooi als mensen zonder verstand van zaken toch heel hard schreeuwen. Vertel eens meer over de straffen aan pedo’s?
jayah schreef:
21-05-2020 14:38
Als je me ignorant vind kun je mij negeren of je mening voor je houden.
Zoals je zelf volgens mij al als advies aangaf.
Ik promoot geen geweld of crimineel gedrag, dus nee.
jayah schreef:
21-05-2020 14:36
Valt wel mee met die zware straffen.
Pedos moeten veel harder aangepakt worden.
Ah lijfstraffen en sharia.
Wij hebben van heel Europa de zwaarste strafmaat.
jayah schreef:
21-05-2020 14:36
Valt wel mee met die zware straffen.
Pedos moeten veel harder aangepakt worden.
En jij vindt dat burgers dat maar moeten doen?
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 14:44
Ah lijfstraffen en sharia.
Wij hebben van heel Europa de zwaarste strafmaat.
Ja, zorgwekkend.
x
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
21-05-2020 14:44
Ik promoot geen geweld of crimineel gedrag, dus nee.
Ik heb jou pedos hier nog niet zien veroordelen anders.

Ook niet heel fraai om mensen die het niet met jou eens zijn te beledigen.
x
jayah schreef:
21-05-2020 14:51
Ik heb jou pedos hier nog niet zien veroordelen anders.

Ook niet heel fraai om mensen die het niet met jou eens zijn te beledigen.
Waarom zou ik pedofielen veroordelen in dit topic? Er is geen pedofiel in dit topic en jullie promoten geweld. Klaar. Daar komt bij dat de kans dus wel bijzonder groot is dat je een onschuldig iemand beschuldigt, met alle gevolgen van dien. Je verpest het leven van iemand voorgoed.

En nee, ik vind het niet okay dat er actieve pedofielen zijn. Maar dat lijkt me logisch.
Ik geloof echt dat de mensen die burgerwachten okay vinden de kracht van groepsdynamiek en het gebrek aan filters wat mensen hebben mbt social media onderschatten.

Als ik een foto van mijn ex op Facebook zet met de mededeling dat hij aan mijn kind heeft gezeten en ik geef zijn woonplaats erbij, komt de hele wijk met fakkels en hooivorken aan zijn deur.

Dat slaat natuurlijk nergens op, want ik lul uit mijn nek. Maar dat weten jullie burgerwachten niet, het woord pedo werkt als een lap op een rode stier.
Alle reacties Link kopieren
Th∅rdis schreef:
21-05-2020 14:39
:rofl:

Ik vind het altijd wel mooi als mensen zonder verstand van zaken toch heel hard schreeuwen. Vertel eens meer over de straffen aan pedo’s?
Aangezien jij er wel veel verstand van denkt te hebben, vertel het ons maar hoe geweldig goed ons rechtssysteem is.
De Alemse zedenzaak misschien een goed voorbeeld?
5 jaar celstraf voor het misbruiken van tig jonge meiden.
Hoeveel zal hij daadwerkelijk hoeven uit te zitten?
Nou poeh poeh dan hebben we gerechtigheid gehad hoor.

Hoezee!
x
Alle reacties Link kopieren
jayah schreef:
21-05-2020 15:10
Aangezien jij er wel veel verstand van denkt te hebben, vertel het ons maar hoe geweldig goed ons rechtssysteem is.
De Alemse zedenzaak misschien een goed voorbeeld?
5 jaar celstraf voor het misbruiken van tig jonge meiden.
Hoeveel zal hij daadwerkelijk hoeven uit te zitten?
Nou poeh poeh dan hebben we gerechtigheid gehad hoor.

Hoezee!
5 jaar plus tbs, dus die staat zeker niet zomaar weer buiten.

Maar feit blijft dat eigen rechter spelen ook dan niet is toegestaan.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen dat het niet nodig is, maar dit stopt niet zomaar, de pakkans van dit soort roofdieren is erg klein, vandaar dat ze zich online veilig wanen om te doen wat ze willen, met wie ze willen. Ik vind het dan ook erg goed, dat deze man ze ontmaskert. Hij doet gedegen onderzoek. Deze mannen kunnen ook niet ontkennen dat ze op weg waren naar een kind voor seks. Hoe ziek ben je dan!

Zie zijn Facebook account. Zit o.a. een leraar tussen. Duidelijk in beeld. Is zijn baan zo wel kwijt, prima.

[...]

Dankzij hem zijn er al aardig wat gewetenloze creeps opgepakt en veroordeeld.

De politie kan dit zoals ze nu zijn georganiseerd niet alleen aan.

Ik kan geen medelijden hebben met de daders. Enkel met de kinderen die dit overkomt. Ik doe geen vlieg kwaad, maar als je aan een kind komt trek ik je kop er af. No mercy.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-05-2020 15:55
Reden: delen persoonlijke gegevens derden
3.85% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Th∅rdis schreef:
21-05-2020 14:39
:rofl:

Ik vind het altijd wel mooi als mensen zonder verstand van zaken toch heel hard schreeuwen. Vertel eens meer over de straffen aan pedo’s?
Valt er ook maar iets te lachen bij een onderwerp als dit?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
jayah schreef:
21-05-2020 14:38
Als je me ignorant vind kun je mij negeren of je mening voor je houden.
Zoals je zelf volgens mij al als advies aangaf.
Ik denk dat jij héél ongelukkig bent.
jouw leven is een keuze
Ik heb een beetje moeite met het uitlokken. Daarom moet ik ook niks van die Stinsor en Alberto hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
21-05-2020 15:30
Ik vind het dan ook erg goed, dat deze man ze ontmaskert. Hij doet gedegen onderzoek.

Deze man doet geen gedegen onderzoek want daar heeft hij de middelen niet voor. Bij gedegen onderzoek wordt er namelijk niet alleen gekeken naar 1 vermeende pedo en 1 slachtoffer. Bij gedegen onderzoek wordt er gekeken of zo’n pedoseksueel meer activiteiten ontwikkelt, of er meer slachtoffers zijn, of de man onderdeel uit maakt van illegale netwerken, of er al lopende onderzoeken zijn waar de man in voorkomt. Deze man heeft geen toegang tot die informatie en kan dus helemaal geen gedegen onderzoek doen. Wel kan hij door zijn handelen dergelijk gedegen onderzoek ernstig in gevaar brengen.
Mevrouw75 schreef:
21-05-2020 08:27
Noem iemand pedofiel en je mag álles.
Zoals maar weer blijkt.

1) Trouwens, het is niet voor niets dat uitlokking verboden is.
Het enige wat deze zelfverklaarde pedofielenjager doet is reacties uitlokken bij mannen om hen hierna hiermee te confronteren en te beschuldigen van handelingen die ze niet hebben uitgevoerd.

2) Hoeveel van deze personen zouden effectief overgegaan zijn op de daad eens ze in contact kwamen met dit fictieve meisje?

3) Er is in deze gevallen trouwens geen sprake van pedofilie, doch van efebofilie.
Onze jager speelt het hier slim door zich voor te doen als een veertienjarig meisje, zodat het steeds onduidelijk is of dit gaat om een kind of een jonge vrouw. Enige tijd geleden was er in België nog de discussie om de leeftijdsgrens voor seks te verlagen naar veertien, dus een volwassene die vrijt met een veertienjarige met wederzijdse toestemming, zo vreemd lijkt me dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
21-05-2020 15:30
Ik zou willen dat het niet nodig is, maar dit stopt niet zomaar, de pakkans van dit soort roofdieren is erg klein, vandaar dat ze zich online veilig wanen om te doen wat ze willen, met wie ze willen. Ik vind het dan ook erg goed, dat deze man ze ontmaskert. Hij doet gedegen onderzoek. Deze mannen kunnen ook niet ontkennen dat ze op weg waren naar een kind voor seks. Hoe ziek ben je dan!

Zie zijn Facebook account. Zit o.a. een leraar tussen. Duidelijk in beeld. Is zijn baan zo wel kwijt, prima.

[...]

Dankzij hem zijn er al aardig wat gewetenloze creeps opgepakt en veroordeeld.

De politie kan dit zoals ze nu zijn georganiseerd niet alleen aan.

Ik kan geen medelijden hebben met de daders. Enkel met de kinderen die dit overkomt. Ik doe geen vlieg kwaad, maar als je aan een kind komt trek ik je kop er af. No mercy.

Ik heb wel medelijdenmet jouw. Jij hent een heel sneu wereldneeld.
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven