Groep 1-2 topic schooljaar 2020-2021

02-07-2020 16:11 562 berichten
Voor iedereen die wil meeschrijven of -lezen over het wel en wee van de kinderen in de groepen 1 en 2 en voor iedereen die een kind heeft dat dit schooljaar komt instromen.

Maar allereerst: (alvast) een fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Mijn dochtertje start in sept in groep 1
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Leuk, mijn zoon start gelijk na de vakantie, komende maandag hebben ze een wenmomentje!
Leuk! Mijn zoon is in mei in groep 1 gestart :-)
Maartje2016 schreef:
02-07-2020 16:18
Leuk, mijn zoon start gelijk na de vakantie, komende maandag hebben ze een wenmomentje!
Leuk, veel plezier! Mijn zoon sluit volgende week zijn eerste (half)jaar af.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter gaat in oktober naar school. Ze heeft er nu al zin in ziet ze haar vriendjes en vriendinnetjes weer terug
Leuk! Mijn zoontje begint na de zomer in groep 2. Hij heeft er nu al zin in.
Alle reacties Link kopieren
Mijne start ook na de vakantie, heeft afgelopen dinsdag zijn wendag gehad.
Leuk, mijn dochter start in november
Alle reacties Link kopieren
Leuk om mee te lezen/ schrijven! Onze oudste dochter begint ook na de vakantie. Wendag ging goed maar vind het zelf stiekem toch best spannend haha
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Mijn zoontje begint in december ik lees /schrijf graag mee
Alle reacties Link kopieren
Oh nyc ik doe hier ook mee :D groep 2 gaat ze volgend jaar doen
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee! Kleuter zit sinds 15 juni in groep 1.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, mijn dochter start ook eind augustus in groep 1! Ze mocht al een keer een uurtje komen kijken op school en heeft er heel veel zin in.
Angel, met jou heb ik nog geschreven in het zwanger worden topic van 2015. Wat gaat de tijd toch snel!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik lees/schrijf graag mee!

Onze dochter start in augustus in groep 1 en is vandaag gaan kennismaken met de juffen en de andere kleuters.

Ze kwam super enthousiast uit school!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dit.
Mijn zoon gaat per september naar groep 1 en aankomende woensdag gaat hij een ochtend wennen.
Ben wel heel benieuwd, weer een hele nieuwe fase.
Alle reacties Link kopieren
snowgirl1 schreef:
02-07-2020 17:23
Ik doe ook mee! Kleuter zit sinds 15 juni in groep 1.
Even uit nieuwsgierigheid doen ze dat overal in juni instromen? Mijn jongste is ook van juni en ging er eigenlijk vanuit dat ze (over 2 jaar) dan pas na de zomervakantie in zou stromen. Maar dat is dus niet altijd zo? Nouja we hebben nog even voordat dat aan de orde eerst ;-)
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk dit. Mijn oudste gaat volgend jaar naar groep 2. Hij komt dan in een hele nieuwe (soort van plus)klas, dus ben toch ook voor hem best benieuwd hoe het allemaal zal gaan..

En middelste gaat vanaf november naar groep 1.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een dochter die na de zomervakantie start in groep 1. Ze heeft er heel veel zin in en mag volgende week een uurtje wennen (eigenlijk meer doorschuifuur dan wennen).
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee. Kind start na de zomervakantie in groep 2 (alweer).
Alle reacties Link kopieren
pimpelmeesje123 schreef:
02-07-2020 18:22
Even uit nieuwsgierigheid doen ze dat overal in juni instromen? Mijn jongste is ook van juni en ging er eigenlijk vanuit dat ze (over 2 jaar) dan pas na de zomervakantie in zou stromen. Maar dat is dus niet altijd zo? Nouja we hebben nog even voordat dat aan de orde eerst ;-)
Hier mocht hij gewoon zodra hij 4 was 😉
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Dochter is in mei gestart toen de school weer begon (in april 4 geworden). Na de zomer weer in groep 1. Bij ons zijn er geen combiklassen, ook geen 1/2.
Dochter is helaas niet bij haar vriendje in de groep ingedeeld. Wel bij een leuke juf
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is maandag 4 geworden en woensdag even gaan wennen. Ik lees mee!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Mijn oudste is 5,5 en gaat komend schooljaar naar groep 2. Mijn tweede zoon wordt in februari 4.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter mag na de vakantie eindelijk naar school! Ze wordt volgende week al 4 en had twee weken terug een wenuurtje. Dat was veeeeeel te kort zei ze.
Maar school is dan ook heel leuk, dat krijg je met een mama die ook juf is.
Gek hoor, dat nu mijn eigen kleine meisje naar school gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven