Koptelefoon kind

28-10-2020 21:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: mijn dochter van 9 wil graag een draadloze koptelefoon voor haar verjaardag.

Ze heeft haar oog laten vallen op een JBL jr. maar ik las ergens dat deze bedoeld zijn voor kinderen tot 10 jaar.

Zou het qua leeftijd nog kunnen of kan ik beter uitkijken naar iets anders?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eentje voor volwassenen. Die kun je gewoon op de kleinste stand zetten. Mijn man heeft een Böse die mijn dochter op die leeftijd al gebruikte.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen zijn wel iets jonger maar ik vind een Bluetooth koptelefoon in ieder geval heel fijn want ze zijn niet echt zachtzinnig met het aansluitinkje
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de JBL Jr variant met snoer, dus ik weet niet of het helemaal opgaat, maar ik was verbaasd hoe verstelbaar die zijn. Mijn 3 jarige past hem, en ik op de grootste stand ook.
Alle reacties Link kopieren
Hier een JBL-volwassenvariant, gaat prima. Prima, zo lang deze is opgeladen. Daar gaat het nogal eens mis... Jongste gebruikt nu oortjes van nog geen 3 euro van de Action...
liane77 schreef:
28-10-2020 22:40
Hier een JBL-volwassenvariant, gaat prima. Prima, zo lang deze is opgeladen. Daar gaat het nogal eens mis... Jongste gebruikt nu oortjes van nog geen 3 euro van de Action...
Ik dacht dat die Junior-varianten vooral waren omdat ze een geluidsbegrenzer hadden? Kan dat ook met die volwassen variant?
Deze hebben mijn kinderen 7 en 13. En zitten goed, gaan al een flinke tijd mee en krijgt goede reviews op Tweakers.


https://tweakers.net/koptelefoons/edifi ... 9/reviews/
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
28-10-2020 22:50
Ik dacht dat die Junior-varianten vooral waren omdat ze een geluidsbegrenzer hadden? Kan dat ook met die volwassen variant?
Dit dus. Ik zou daarom dus met 9 (of 10) liefst ook kiezen voor een junior variant of andere met geluidsbegrenzing.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
28-10-2020 22:50
Ik dacht dat die Junior-varianten vooral waren omdat ze een geluidsbegrenzer hadden? Kan dat ook met die volwassen variant?
Waarschijnlijk niet, maar hier wel afspraken over de hoogte van het volume.
Wil ze echt een koptelefoon of mogen tips voor oortjes ook?

Dochter heeft pas oortjes van Philips gekocht, die passen net wat beter in een klein oor dan AirPods.

Afbeelding

Philips SHB2505WT/10 heeft ze, maar er is vast al een iets nieuwere versie uit.

Zij vindt dit prettiger dan haar koptelefoon omdat ze ook weleens in bed ligt te luisteren naar muziek.
Op de meeste apparaten zelf zit ook een begrenzer. Op de laptops en de tablets van mijn kinderen sowieso. Telefoon van de oudste ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 9 heeft de JBL jr en die pas ik ook gewoon. Is een heel prima koptelefoon.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties, daar kan ik wat mee!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven