Sinterklaas kado’tjes jongens 8 en 10Jaar oud

20-11-2020 09:02 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er niet helemaal uit, willen jullie meedenken? Mijn oudste zoons zijn 8 en 10 jaar oud. Voor Sinterklaas hebben ze niet echt iets op hun verlanglijstje staan. Mijn oudste houdt van technische dingen en knutselen, mijn middelste is meer van nerf pistolen enzo.
Alle reacties Link kopieren
Uhm.. bioscoopbon, nerf pijltjes/ targets, adventkalender met chocolade, technisch lego, Boomhut boeken?
Alle reacties Link kopieren
Lasergame pistolen deden hier het ook goed toen zoon 11 werd.
Ga met ze naar een speelgoedwinkel en maak foto's van wat ze daar leuk blijken te vinden. Leg uit dat Sinterklaas dit jaar om foto's heeft gevraagd als verlanglijstje, in verband met corona. Zorg dat ze minstens 10 dingen uitkiezen zodat Sinterklaas keuze heeft (want niet alles wordt in Spanje gemaakt).
Bestaan die speelgoedboekjes niet meer die je vlak voor de feestdagen in de bus krijgt waar de kinderen zo heerlijk konden kijken voor verlanglijstjes?
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
20-11-2020 09:08
Ga met ze naar een speelgoedwinkel en maak foto's van wat ze daar leuk blijken te vinden. Leg uit dat Sinterklaas dit jaar om foto's heeft gevraagd als verlanglijstje, in verband met corona. Zorg dat ze minstens 10 dingen uitkiezen zodat Sinterklaas keuze heeft (want niet alles wordt in Spanje gemaakt).
Ze zijn 8 en 10, denk niet dat ze dit nog geloven?
Alle reacties Link kopieren
Bol beeft het grote speelgoedboek digitaal, daar eens doorheen kijken met ze?
-Red- schreef:
20-11-2020 09:13
Bol beeft het grote speelgoedboek digitaal, daar eens doorheen kijken met ze?
dit en vast nog wel meer winkels online.
Alle reacties Link kopieren
Geef ze dat bol.com boek een laat ze zelf een lijstje maken obv wat ze daar leuk vinden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Wat hier een succes was (nu zijn ze iets ouder, maar sommige dingen staan nog altijd op hun lijstje):
-luisterboeken van de grijze jager
-inderdaad nerf
-lego
-van die wetenschaps-/techniekdozen à la Bouw je eigen robot
-games natuurlijk of accessoires daarvoor
-koptelefoon
-‘moeilijkere’ gezelschapsspelletje die voor heel het gezin leuk zijn, zoal bv Dominion.
-powerbank
-bluetoothspeaker
-strips
dianaf schreef:
20-11-2020 09:42
Geef ze dat bol.com boek een laat ze zelf een lijstje maken obv wat ze daar leuk vinden.
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn? En geen verlanglijstje, geen cadeaus. Dan zijn de lijstjes zo klaar hoor. Het moet toch niet gekker worden dat jij hun verlanglijstjes moet bedenken omdat ze zelf te lui zijn om zelf iets te verzinnen wat ze leuk vinden?
Iets van een experimenteerdoos?

https://www.bol.com/nl/p/spektro-starte ... oductTitle

https://www.bol.com/nl/p/het-grote-sche ... oductTitle
Alle reacties Link kopieren
Gravitrax. Beyblades en stadium.
Alle reacties Link kopieren
-Red- schreef:
20-11-2020 09:12
Ze zijn 8 en 10, denk niet dat ze dit nog geloven?
Die van 10 lijkt me niet meer nee, maar 8 jarige kunnen nog best geloven.
Ik heb er eentje die wordt over twee weken acht en die gelooft ook nog, zonder twijfels of vragen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste twee zijn bijna zeven en bijna acht.
- Lego minecraft
- minecraft trui
- smartgame
- set om zelf van gips auto’s en vrachtwagen te gieten en te verven

En ze wilde een Wii, PlayStation en Nintendo switch.... Ze denken dat Sinterklaas een geldboompje heeft (want ze wilde ook nog een quad, een telefoon en een speaker).
Maar er komt wel een spelcomputer voor iedereen samen.
Alle reacties Link kopieren
Lego
Nerf
Lasergames van Nerf (echt heel leuk!)
Bon voor jumpsquare
Tijdschrift zoals Freek, National Geographic Junior
Powerbank
Draadloze oortjes
Telefoonhoesje
Knalerwtjes
Escaperoom spel Jumanji editie
Dekbedovertrek
Hoodie van een youtuber (royalistiq, Enzo Knol oid)
Visspullen
3D pen
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste zoon is 8 en de volgende is 6. Ook uit zichzelf niet veel wensen dus heb zelf ook wat (nuttige) kado's bedacht. Dit krijgen ze o.a. gezamenlijk ook van opa's en oma's...

- Nintendo Switch spel
- Super Mario Lego
- Monopoly Mario Kart
- Leesboeken
- Pyama
- Gipsgieten dino
- Experimenteerset Heelal
- Dino graven (voor die van 6)
- Nieuwe set stiften
- Nerf Vortex
- Trainingspak
- Carrera racebaan
- Pennenbak met eigen nietmachine, schaar etc. (zodat ik niet altijd alles kwijt ben en door het hele huis ligt ;) )
- Pokomon kaarten
Alle reacties Link kopieren
Mijn neefje (net 9) liet mij van de week zien wat hij voor zn verjaardag had gekregen.

Robo Kombat

Twee bestuurbare robots die met elkaar in gevecht kunnen, wie er het eerste omver ligt. Erg leuk en ik vond het af en tof hilarisch! We hebben er heerlijk mee gespeeld.
Alle reacties Link kopieren
Wat een boel leuke ideeën! Die Robo kom bat zou mijn 8-jarige erg leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kende het ook niet, maar zo leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn negenjarige krijgt Lego Mario + uitbreiding (samen met broertje) , een boek, een horloge, pokemon poppetjes, een paar kerstballen, knutsel setje, een chocoladeletter en voor het gezin hebben we nog een gezelschapsspel.
Alle reacties Link kopieren
Dank zij een van de leuke tips hier net de escape room jumanji gekocht bij de wehkamp met black friday korting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven