Welke sokken of sloffen dreumes

18-01-2021 11:09 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn dreumes van 1,5 trekt continu zijn sokken uit. Nu ben ik op zoek naar sokken of slofjes die moeilijk uit te trekken zijn, en daarnaast ook antislip zijn.

Ik zie op Google de bomen door het bos niet meer. Welke sokken/sloffen raden jullie aan?
Alle reacties Link kopieren
Heb net de slofjes van little riots besteld! Lees er veel goeds over:)
Giesswein
Alle reacties Link kopieren
Maillot? :)
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet op blote voeten?
De kinderen en ik lopen altijd op blote voeten thuis. Als ze het koud hebben, houden ze ze wel aan.
Is het in huis zo koud dat het echt nodig is? Hier loopt dreumes bijna altijd met blote voeten. Ze trekt het liefst haar sokken en broek uit. Alleen als we naar buiten gaan moet ze alles weer aan. Ik heb geen zin in veel geld uit geven en alsnog een hele strijd hebben. Haar vader loopt trouwens ook altijd op blote voeten in huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ze van die Boumy slofjes aan over de sokken. Die bleven goed zitten
Herkenbaar probleem, ik heb hier ook veel miskoopjes liggen. Uiteindelijk waren twee die ik uit wanhoop op AliExpress kocht het best:

https://nl.aliexpress.com/item/32936599 ... 4c4dxEoSuD

https://nl.aliexpress.com/item/32988861 ... 4c4dAgP0G3

Ik ben verder geen klant van AliExpress dus kan het nergens mee vergelijken, maar ze waren redelijk snel binnen en de kwaliteit was goed.
Alle reacties Link kopieren
Maillot inderdaad? Ik heb er eentje van zes maanden, die op dit moment niks liever doet dat z'n sokken uittrekken :bonk:
Hij wordt wel heel boos van die maillot hoor, want die gaat natuurlijk niet uit :hyper: maar goed; nu bepaalt mama nog even wat hij aan krijgt :mrgreen:
Irish_Wasser_Woman schreef:
18-01-2021 11:47
Maillot inderdaad? Ik heb er eentje van zes maanden, die op dit moment niks liever doet dat z'n sokken uittrekken :bonk:
Hij wordt wel heel boos van die maillot hoor, want die gaat natuurlijk niet uit :hyper: maar goed; nu bepaalt mama nog even wat hij aan krijgt :mrgreen:

Wat zielig. Waarom mag hij niet op blote voetjes?
https://www.babypatta.nl

Groot fan van deze slofjes! Antislip & lastig zelf uit te trekken voor onze zoon. Komt uit Nederland, dus ook geen lange besteltijden.
Alle reacties Link kopieren
Falke cosyshoes hebben wij
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via Alie express slofjes besteld die precies op de little riots slofjes lijken gekocht. Zijn perfect, gaan niet uit en er zit een goede anti slip zool onder.

Maarr dat duurde wel even want ja het komt uit China. Dus misschien kun je nog beter bij little riots bestellen.

De slofjes via Alie express waren ongeveer € 3.30.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is het koudd. Oud huis en vloer is niet geïsoleerd. Als je hier met sokken loopt is het al niet te doen. Dus daarom slofjes :)
Alle reacties Link kopieren
Parella schreef:
18-01-2021 11:50
Wat zielig. Waarom mag hij niet op blote voetjes?
Omdat hij dan ijsklompjes krijgt ;) En het is niet zo dat hij 24/7 een maillot aan heeft hoor, maar ik moet ook wel kunnen zorgen dat hij geen ijskoude voetjes krijgt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ewers antislip sokken: heel handig voor dreumessen!
I was reminded that my bloodtype is B positive.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
18-01-2021 12:04
Omdat hij dan ijsklompjes krijgt ;) En het is niet zo dat hij 24/7 een maillot aan heeft hoor, maar ik moet ook wel kunnen zorgen dat hij geen ijskoude voetjes krijgt natuurlijk.
Heb je idee dat kind er last van heeft dan? Hier zo vaak kpud voetjes maar als ze er Geen last van hebben is het prima.
Alle reacties Link kopieren
Vetplantje- schreef:
18-01-2021 11:18
Maillot? :)
Dit idd en ze zijn er ook met antislip. Voor een jongen zou ik bij H&M kijken
Alle reacties Link kopieren
Falke catspads worden hier als enigste geaccepteerd (meestal dan ;) ). Sloffen of andere sokken gaan meteen uit.
Alle reacties Link kopieren
Omg was ik toch even vergeten dat ik een topic had geplaatst 😂 #slaaptekort

Dank voor alle reacties. Thuis vloerverwarming dus geen probleem, maar de opvang vroeg erom want daar ijsklompjes. Wil hij ze dan alsnog uittrekken dan moeten we de ijsklompjes maar accepteren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven