Waar klein speelgoedje kopen?

25-01-2021 08:29 37 berichten
Hi,

Ik wil speelgoed kopen. Iemand een idee waar ik dat kan halen. Kruidvat had niet veel bijzonders voor een meisje dat jarig is.

Het gaat om een klein cadeautje, dan vind ik het zonde als de helft uit verzendkosten bestaat.

Weet iemand nog een fysieke winkel waar ze dit verkopen?
Alle reacties Link kopieren
Je maakt een grapje toch?
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
25-01-2021 08:31
Je maakt een grapje toch?
Hoezo? Ik kom echt nergens, dus heb echt geen idee.
Verder dan Kruidvat ga je nu niet komen, hoor.

Lobbes is een leuke online speelgoedwinkel en bij Amazon kun je vaak zonder verzendkosten bestellen als het via hun eigen magazijn gaat
Alle reacties Link kopieren
Website van kruidvat of trekpleister en dan bij hun filiaal laten leveren. Grote supermarkt vind je ook wel een leuk blad of knutselspul. Bij sommige winkels kan je wel afhalen.
TijdvoorTaart schreef:
25-01-2021 08:33
Verder dan Kruidvat ga je nu niet komen, hoor.

Lobbes is een leuke online speelgoedwinkel en bij Amazon kun je vaak zonder verzendkosten bestellen als het via hun eigen magazijn gaat
Top thx voor de tip. Dan ga ik bij Amazon kijken. En anders maar even kijken wie er van de kinderen de komende tijd allemaal jarig zijn en in 1 keer bestellen.
Alle reacties Link kopieren
In de supermarkt bij de tijdschriften een doe- boek met wat lekkers erbij? Een bakpakketje samenstellen, muffins of koekjes? Weet niet voor welke leeftijd het moet zijn.
En inderdaad. Gewoon bij AH een passend tijdschrift/doeboek met een chocoladereep, of een pak cupcake of koekjesmix met wat bijpassende versieringen. Kunt daar echt wel wat vinden

Edit: bogense was me voor :-)
Bedankt voor de ideeën allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Een boek bestellen bij de lokale boekwinkel. Hier leveren zij gratis thuis.
Miriammm schreef:
25-01-2021 08:40
Een boek bestellen bij de lokale boekwinkel. Hier leveren zij gratis thuis.
Inderdaad kijk of een lokale winkel thuisbezorgd die hebben het nu hard nodig .
Alle reacties Link kopieren
Ik zou juist lokaal kijken. Die ondernemers hebben het ZO hard nodig!! Bel je lokale speelgoedzaak. Hier in de stad bezorgen ze gratis. Die mensen smachten om wat klandizie.
Precies. Bestel bij je lokale boekwinkel een boek of een puzzel. Ik kreeg vorige week supersnel geleverd door de boekhandel op de hoek.
Online. :idee:

En dan niet Amazon maar de lokale speelgoedwinkels, ook de Intertoys zijn vaak franchises en die hier komt brengen op de fiets. Zelfde dag vaak.
En we hebben een mooie speciale speelgoedwinkel, met wat meer kwaliteit en hout en andere soort spellen en speelgoed dan de geijkte zaken.
Hebben ze ook echt leuke dingen, google daar eens naar in je woonplaats.

En kijk zeker bij de speciaalzaken en de lokale boekverkoper enz. kan je het vaak afhalen. Leuk voorleesboek is echt een goed cadeau.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb speciaal voor deze corona-tijd bij Bol.com een 'Select'-abonnement afgesloten. Dit geeft de mogelijkheid om ook kleine dingen zonder verzendkosten te betalen.

Kosten 9,99 euro per jaar en dan hoef je dus het hele jaar geen verzendkosten te betalen. Geldt wel alleen op zogenaamde Select-artikelen, maar dat zijn er best veel.
Die 9,99 euro heb je er al uit met 4 bestellingen onder de 20 euro.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad kijken of een lokale winkel thuis bezorgt. De boekwinkels hier hebben veel spelletjes.

Grotere filialen van Albert Heijn hebben ook wel eens wat, zo'n ontwerpboekje van Top Model, van die knuffeltjes, ik heb er vroeger ook wel eens L.O.L. gekocht en My Little Pony.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Pergamon schreef:
25-01-2021 08:57
Ik zou juist lokaal kijken. Die ondernemers hebben het ZO hard nodig!! Bel je lokale speelgoedzaak. Hier in de stad bezorgen ze gratis. Die mensen smachten om wat klandizie.
Helaas lokaal hebben we niks meer. Bij het failliet gaan van de Intertoys zijn alle speelgoedwinkels uit de straat verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
25-01-2021 08:31
Je maakt een grapje toch?
Want het is zo'n rare vraag? Ik snap je reactie niet zo goed.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Bij een grotere AH hier in de buurt heb ik met kerst nog wat speelgoed gescoord. Tatoo-pennen, glas-stiften en wat strijkkralen.
Dus daar zou je het ook nog kunnen proberen.
estherjansen81 schreef:
25-01-2021 09:24
Helaas lokaal hebben we niks meer. Bij het failliet gaan van de Intertoys zijn alle speelgoedwinkels uit de straat verdwenen.
Dan het dorp ernaast en via de post. Er zijn echt nog veel meer speelgoedzaken dan de Intertoys.
Susan schreef:
25-01-2021 09:26
Want het is zo'n rare vraag? Ik snap je reactie niet zo goed.
Ik wel.
Alle reacties Link kopieren
estherjansen81 schreef:
25-01-2021 09:24
Helaas lokaal hebben we niks meer. Bij het failliet gaan van de Intertoys zijn alle speelgoedwinkels uit de straat verdwenen.

Er is meer dan de intertoys. De lokale boekwinkel, we hebben hier een heel leuk kindercentrum dat ook speelgoedjes verkoopt (en het nu écht heel zwaar heeft) en er is ook een hele leuke winkel met kleding en speelgoed dat je ok niet als 'standaard' speelgoedwinkel ziet. Ik zou echt even goed nadenken voor iets lokaals. Die kleine ondernemer heeft het zo super nodig en bol.com en amazon hebben het al zo goed. De albert heijn trouwens ook.
Intertoys zegt dat ze alleen binnen 1,5 km bezorgen maar hun website controleert daar niet op. Dus als er nog eentje enigszins in de buurt zit (of misschien heb je wel familie die daar in de buurt woont of zo), dan kan je het op hun site bestellen en komen ze het gratis brengen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt natuurlijk ook gewoon online bestellen bij o.a. de Kruidvat en dan ineens ook wat andere dingen bijbestellen. Deo, Shampoo, WC-papier. Genoeg te vinden. Vaak dalen de verzendkosten dan tot nul.
MarvelousMrsMaisel schreef:
25-01-2021 10:38
Intertoys zegt dat ze alleen binnen 1,5 km bezorgen maar hun website controleert daar niet op. Dus als er nog eentje enigszins in de buurt zit (of misschien heb je wel familie die daar in de buurt woont of zo), dan kan je het op hun site bestellen en komen ze het gratis brengen.
Nee, niet gratis hoor. Dat kost 4,95.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven