Speelgoed autogarage

07-04-2021 00:33 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke is leuk en aan te raden?
Ik vond houten garages heel mooi en duurzaam.

Dochter koos er een van Fisherprice, want die had een lift. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Hier viel de keuze van kind ook op de garage van fisherprice vanwege de lift.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats proberen. Een houten garage van SIO.

https://www.marktplaats.nl/q/sio+garage/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Hier was de fisherprice een groot succes. De lift was inderdaad een groot succes.
Alle reacties Link kopieren
Zoon heeft een houten garage van de Lidl. Hier passen de houten treinrails ook op. Wordt na bijna 4 jaar soms nog mee gespeeld icm trein of hotwheels.

Toevoeging: deze heeft ook een lift, maar werkt met een touw dus moet wel zelf bediend worden.
odille wijzigde dit bericht op 07-04-2021 08:49
24.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier ook die plastic fisherprice. De houten was niet interessant, maar die met lift wel
Alle reacties Link kopieren
We hebben die van little Dutch gehad van vrienden.
Mooi ding. Maar is nooit gebruik door zoon. En die wegen vallen uit elkaar, dus dat vind die dan gauw niet meer leuk.

Hoe is die van Fisher price dan? Geluid enzo?

Wij hebben vroeger als kind ook een fisher price garage gehad.
Alle reacties Link kopieren
Zoon had eerst een houten maar die was niet zo interessant, toen een merkloze plastic en daar heeft ie uren mee gespeeld. Dochter (10
Jaar later) wilde ook een garage en toen meteen een Fischer Price gekocht. Groot succes
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Volgens mij zijn die Fisher price garages al generaties onveranderd. Waarschijnlijk omdat ze gewoon goed zijn zoals ze zijn. Mijn ouders hebben zo'n ding staan. Vroeger speelden wij ermee, nu is het een hit bij de kleinkinderen.

Ze hebben voorde nieuwe lichting ook een houten gekocht, maar daar werd niet naar omgekeken
Wij hebben zelf overigens een garage van little people. Is geen standaard garage met verdiepingen, maar heeft een grote tweebaans glijbaan en kinderen vinden het leuk om te kijken hoe ver de autootjes kunnen komen. Groot voordeel is dat hij in te klappen is tot handig kastformaat
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
07-04-2021 09:22
Volgens mij zijn die Fisher price garages al generaties onveranderd. Waarschijnlijk omdat ze gewoon goed zijn zoals ze zijn. Mijn ouders hebben zo'n ding staan. Vroeger speelden wij ermee, nu is het een hit bij de kleinkinderen.

Ze hebben voorde nieuwe lichting ook een houten gekocht, maar daar werd niet naar omgekeken
Mooi hè! Zowel de garage als de kassa zijn al tientallen jaren hetzelfde, en vallen nog steeds in de smaak. Doen ze toch iets goed.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de little Dutch garage en een tweedehands van hotwheels. Bij mijn moeder spelen ze met ons oude van fisher pricr
Alle reacties Link kopieren
Due-scimmie schreef:
07-04-2021 11:32
Wij hebben de little Dutch garage en een tweedehands van hotwheels. Bij mijn moeder spelen ze met ons oude van fisher pricr
Heb je een link ofzo van de hotwheels?
Hoor daar wel vaker wat over ja.

Luttel Dutch garage hebben we ook ja. Word niet mee gespeeld.

Heeft iemand die van vtech toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Noenoecasa schreef:
07-04-2021 17:47
Heb je een link ofzo van de hotwheels?
Hoor daar wel vaker wat over ja.

Luttel Dutch garage hebben we ook ja. Word niet mee gespeeld.

Heeft iemand die van vtech toevallig?
Deze https://www.toychamp.nl/hot-wheels-mega-garage

Alleen dan iets ouder en voor 5 euro via marktplaats. Als je tweedehands prima vindt, zou ik eerst daar kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven