Quinny Zapp in combinatie met maxi cosi citi?

02-05-2007 13:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was voornemens om de quinny zapp aan te schaffen, omdat je daar de maxi cosi op kan bevestigen.

Leek me handig, omdat hij zo klein opgevouwen kan worden en dan in de fietskar mee zou kunnen. (en ik dan heel lui het stuk van fiets naar school niet hoefde te tillen met maxicosi, maar kon rijden;))

Maar nu hoorde ik gisteren in de winkel, dat de cabrio bevestigd kan worden erop. En ik heb de citi.

Volgens de verkoopster 'past' het wel, maar past het ook niet.

Lekker vaag dus.

Ze had het erover dat het past, maar dat het wrikken is om hem er af te krijgen.

En nu ben ik dus benieuwd of iemand ervaring heeft met dat wrikken.

Mijn ervaring is namelijk dat ik ook altijd aan het wrikken ben om hem van mijn 'gewone' wagen af te halen, ondanks dat hij daar gewoon officieel op past.

Als dat dus het wrikken is, dan wil ik hem wel hebben dus.

Iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
of iemand die een gratis maxicosi cabrio in de aanbieding heeft, dat mag natuurlijk ook:D
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elyana, wij hebben ook de zapp en een maxi-cosi cabrio, maar die krijg ik er ook niet zo makkelijk af hoor. Is er niet iemand in de omgeving die een zapp heeft, waarop je het uit kan proberen?



Succes & groetjes Djenjo
Alle reacties Link kopieren
Niemand dus een cabrio over, begrijp ik?:D
Alle reacties Link kopieren
ik heb de city. Hij gaat er inderdaad wel een beetje moeilijk af maar dat doet ie volgens mij ook met de cabrio hoor, want die heeft mn zussie.

Het is wel te doen.
Alle reacties Link kopieren


of iemand die een gratis maxicosi cabrio in de aanbieding heeft, dat mag natuurlijk ook:D



ik, dommie!
Hier een city en een zapp. Past goed, en wat betreft het bevestigen is het toch zelf een beetje handigheid erin krijgen, het zal niet uitmaken of je nu een cabrio of een city hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een zapp i.c.m een mc citi en in het begin ging het inderdaad niet soepel (tot gewoon niet) gelukkig stond ik bij een winkelcentum met babyzaak dus ben daar heen gelopen. Ik heb toen mijn dochter vast gehouden en die man met alle kracht de mc er weer afgetrokken...hij heet toen een heel klein randje van de vergrendeling gesneden en smeerolie er tussen gedaan. Sinds dien gaat het nog niet echt vloeiend, maar krijg hem er nu tenminste wel vrij makkelijk af zonder dat ik eerst mijn kind er uit moet halen omdat die anders gelanceerd wordt...ben uiteindelik dus toch wel blij met de aanschaf.



marloes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven