Geboorteteksten bezoek

13-07-2009 06:22 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben op internet aan het zoeken naar leuke pakkende teksten voor op het geboortekaartje voor het bezoek. maar kan niet veel origineels vinden. We hebben wel al een lief gedichtje/tekstje maar ik kan weinig leuks vinden als pakkende tekst voor het bezoek, iemand suggesties???

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
hier zijn in het verleden al meerdere topics over geweest. Met de zoekfunctie komen die vast wel naar boven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me altijd afgevraagd waarom dat erop staat? Zijn mensen echt zo lomp om onaangekondigd op kraambezoek te komen? Ik had bij beide kinderen geen zin in infantiele rijmpjes op het kaartje dus ik heb daar niks over opgezet. Bij mij kwam er niemand 'zomaar' langs maar is er gewoon gebeld voor een afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond alleen versjes en gedichtjes geen topics met echt ''bezoek teksten''
Alle reacties Link kopieren
"Eerst even bellen voordat je vingertjes & teentjes komt tellen."
Alle reacties Link kopieren
"als je een beschuitje wil komen eten laat het dan eerst even weten"
Alle reacties Link kopieren
quote:elfin schreef op 13 juli 2009 @ 06:26:

Ik heb me altijd afgevraagd waarom dat erop staat? Zijn mensen echt zo lomp om onaangekondigd op kraambezoek te komen? Ik had bij beide kinderen geen zin in infantiele rijmpjes op het kaartje dus ik heb daar niks over opgezet. Bij mij kwam er niemand 'zomaar' langs maar is er gewoon gebeld voor een afspraak.Ha, ik dacht ook dat mensen niet zo lomp zouden zijn. De meesten zouden ook nog eens zo'n 2 uur moeten rijden, maar iedereen in mijn omgeving wist mij te vertellen dat dit niet zo was. Nadat ik gedreigd had ze rustig op de stoep te laten staan, en hierover bijna ruzie kreeg met de aanstaande vader, besloten toch maar iets op het kaartje te zetten. Ik vond al die rijmpjes verschrikkelijk, dus is het simpel "voor bezoek graag even bellen" geworden.
Alle reacties Link kopieren
Bel, kom en bewonder!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Alle reacties Link kopieren
Wil je onze kanjer zien? Bel dan even anders slapen we misschien
Verzin dan zelf iets, want als het hier geopperd wordt, is het ongetwijfeld niet zo origineel.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden gewoon: Willen jullie .... komen bewonderen? Dan graag even bellen van te voren.
Alle reacties Link kopieren
'voordat .... de hele tijd ligt te slapen, bel even van tevoren, dan hoeft ... niet zo te gapen'



(echt gelezen ergens!!!!!)
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben alleen de tijden eronder gezet en iedereen die mij een beetje kent weet dat ze me dan ook echt niet moeten storen, haha!
Alle reacties Link kopieren
Beschuit met muisjes? Graag even een telefoontje!
Alle reacties Link kopieren
Beschuit met muisjes? Graag even een telefoontje!
Alle reacties Link kopieren
wij hebben er niets op gezet, ja wel ons beider telefoon nummer

ik ging ervan uit dat niemand onaangekondigt zou langs komen.

en dat klopte zonder dat het op t kaartje stond heeft iedereen even van te voren gebeld of per mail overlegd.
Alle reacties Link kopieren
Google levert dit op:



Wil je mijn oogjes zien twinkelen

Laat de telefoon dan even rinkelen



Van 12 tot 2 rusten mama en ukkie

Na 9 uur doet ook papa een tukkie



Beschuitjes smeren moet ik nog leren

Dus wil je voor een bezoekje eventjes telefoneren



Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen dit er serieus opzetten. Met als hoogtepunt die laatste...die tekstjes vanuit het oogpunt van het kind...
Ik dacht ook, niemand komt onaangekondigd langs en dus geen tekst als hoedanig op het gbkaartje gezet. Mijn zus is net bevallen en de een na de ander staat op de stoep, ik twijfel nu om toch `Graag even bellen voor bezoek` oid erop te zetten. Maar bij zus zijn de kaartjes nog niet eens de deur uit dus dat zou ook niet geholpen hebben.



Misschien laat ik het gewoon wel zo, maar ik vind het echt ongelofelijk dat echt kennisen gewoon zomaar binnendenderen. Maar misschien heeft mijn zus gewoon rare kennisen?
Ik ben nog wel niet bevallen (helaas), dus ik kan je nog niet zeggen of het werkt, maar wij hebben onder ons adres gewoon de tekst: bezoek? telefoonnummer



Nu houden we niet van gedichtjes, dus op ons kaartje komt alleen de naam, de datum en onze gegevens. Simpel en duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden gewoon; Voor bezoek graag even bellen.
The time is now
'Bezichtiging op afspraak"?
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat daar ook al zulke "leuke rijmpjes " voor waren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wil je op bezoek bij ons zoontje, dan graag eerst een telefoontje.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden er niets over op het kaartje staan, en van de hele lading kraambezoek hebben er slechts 2 mensen onaangekondigd aangebeld.



Maar áls ik iets zou doen bij een volgende, dan vind ik

Bezoek? Telefoonnummer

wel een goede optie, gezien bij Nerwen hier in het topic.
Alle reacties Link kopieren
Om files voor het wiegje te voorkomen

Graag even van tevoren de telefoon ter hand genomen



Wil je ons lieve wondertje zien?

Bel even, anders slaapt hij misschien



Wil je zijn lieve kraaitjes horen?

Bel dan even van tevoren



Allemaal gelezen in het grote geboortekaartjes-boek bij de VK; zelf hou ik niet zo van rijmpjes



Dat er mensen zijn die onverwacht op de stoep staan..... belachelijk! Ik neem aan zelf kinderloos?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven