Weer zwanger worden na miskraam. Deel 2 alweer!

10-05-2007 20:19 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vast een nieuwe, als iemand nog een goed idee heeft voor een ander naam kunnen we deze naar beneden laten zakken en een nieuwe maken.Hou 'm hoog hé! bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Ach, zo'n lege is ook zo zielig!





Daarom maar even een leuke emoticon om dit nieuwe forum te openen!
Alle reacties Link kopieren
Hej ik ben er ook weer!

Wat hadden jullie weer veel geschreven!

Ik lees dat een paar van jullie zijn begonnen met afvallen! Hartstikke goed. Ik wil ook steeds beginnen, maar ik voel me de laatste tijd zo somber en dan is het heeel moeilijk. Ik ben sinds de curretage ook elke dag zooo moe. Soms denk ik er over om even langs de dokter te gaan, maar ja die zegt dan waarschijnlijk toch dat het van al dat gepieker van mij komt. Maar stop daar maar eens mee...





Heerlijk die zonnetjes caro!



Toosje, wat is het allemaal vervelend gegaan na de echo. Dan weer wel dan weer niet. Ik hoop zo voor je dan je snel weer zwanger bent.



Famke: goed dat je er vertrouwen in hebt! Ik kan me ook niet voorstellen hoe het zou zijn om weer zwanger te zijn. Ik weet wel dat ik me nu heel anders voel dan voor de mk.
Alle reacties Link kopieren
Pinder, ik zie de zin van jou alweer niet.

Vandaar deze :)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje deel 2 alweer. De tijd gaat snel. Is nu bijna 3 maand geleden dat we van onze roze wolk afdonderden.

Heb het heel druk gehad op mijn werk. Pffff mijn hoofd tolt om. Wat een mooie zonnenstralen hier zeg! Daar wordt je vrolijk van.

Morgen personeelsuitje! Heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
Caro wat raar want ik zie mijn eigen plaatje wel gewoon!
Alle reacties Link kopieren
Ja, Toosje, vreemd hé? Bij mij is het iets meer dan 2 maanden. Als ik dat zo opschrijf lijkt het veek minder lange geleden eigenlijk. Vreemd, als ik er aan terugdenk lijkt het al heel lang geleden.



Pinder, het kan liggen aan de manier waarop je het plaatje erin zet. Ik weet niet precies hoe het werkt. Ik haal ze gewoon bij hyves weg. Daar kopieer ik ze en plak ze in het scherm.





Hier lijkt ons hondje wel wat op. Hij is alleen niet grijs maar beetje bruin.

Ik heb lekker gezwommen. na het actieve zwemmen nog even in het bubbelbad gezeten. Ik zou eigenlijk wel 2 keer in de week willen zwemmen maar vind het niet zo leuk om alleen te gaan. En die vriendin waar ik mee ga zwemmen wil maar 1 keer per week.

Ach, moet maar gewoon een keer alleen gaan, misschien valt het wel mee.

Ik ga zo lekker naar bed, morgen begint het gewone leventje weer, al hoef ik pas om 4 uur te beginnen. Beetje ritme is niet gek.



Kus
Alle reacties Link kopieren
Joehoeeeeeee, is daar iemand?



We stonden al op pagina 2! Das niet de bedoeling :P
Alle reacties Link kopieren
Jaha ik ben er wel! Moet zo weg voor personeelsuitje. Even mijn tas inpakken om schone en droge kleding mee te nemen. Tot vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, nieuwe topic alweer!



Ben druk, aan het werk.

Misschien kan iemand engeltje vragen het schema uit het oude topic weer in het openingsbericht te zetten.

Ga even lunchen en dan weer verder.
Alle reacties Link kopieren
Toosje, veel plezier! Ik hoop dat je het een beetje droog houd vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Nicolette, ik heb net even gekeken op het moderator topic en volgens mij kan dat niet meer. Zie volgende tekst:



Ik kan geen tabellen verplaatsen, ik kan wel tabellen invoegen via een link. Dus als iemand een tabel heeft die ergens op internet staat (photobucket ofzo) dan kan het wel. Anderen kunnen die tabel ook bewerken als ze toegang hebben tot het fotoalbum waar de tabel online staat. Maar ik weet dan eerlijk gezegd niet hoe je het dan verder moet doen. Tabel eerst kopieren naar je pc denk ik en dan aanpassen en onder exact dezelfde naam weer uploaden in photobucket. Anders werkt de link niet meer.



Anders moeten we even een nieuw topic openen en daar de tabel inzetten.



In ieder geval even de tabel hier neerzetten.
Alle reacties Link kopieren
Onze tabel is via een link want hij staat in photobucket.

Het is dus eigenlijk een plaatje die ik iedere keer opnieuw opsla na het wijzigen.

We kunnen het zelf ook maar alleen bij het openen van een nieuw topic.

Als je op de tabel staat en dan rechtermuis toets, dan eigenschappen, dan zie je de link.

die voeg je in net als andere plaatjes van het internet.

We kunnen wel dit topic houden.

Ik zal engeltje wel even vragen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, haha, oké. Ik zie dat je de tabel een leuke naam hebt gegeven. En bedankt hé :P
Alle reacties Link kopieren
Oh, haha, oké. Ik zie dat je de tabel een leuke naam hebt gegeven. En bedankt hé :P
Haha, ja moest wat anders verzinnen want had al een vivatabel van een ander topic en toen hadden we net over olifanten:D
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Grote Grutten, ik ben een dagje niet geweest en er is enorm veel gebeurd!!! We zijn inmiddels begonnen aan ons tweede deel en er wordt "technisch" over de tabel gesproken. en daar snap ik helemaal niets van, in principe ben ik namelijk een digibeet.

Vandaag was een erg wisselvallig dagje qua weer maar ik heb wel iets heel leuks gedaan, ik ben namelijk de hele dag naar de Efteling geweest. Heb wel het besluit genomen dat het voorlopig de laatste keer was. Als je zwanger bent mag je namelijk bijna nergens in. En...met een heel klein kind is er natuurlijk niets aan. Het kind moet het sprookjesbos toch kunnen waarderen, of het land van Laaf.

Maar daar blijf ik in beide gevallen graag voor thuis!!

Denk dat ik volgende maand nog wel kan gaan want mijn lijf voelt op het moment erg alsof ik ongie moet worden. (en dat klopt ook, volgens mijn berekeningen op moederdag)
Alle reacties Link kopieren
Even heel kort want we moeten afsluiten, 't is gelukkig bijna 9 uur.

Dedijk, heb jij dat??? Ongesteld worden op moederdag ;)

De efteling is idd alleen leuk met kinderen die er ook van kunnen genieten.

Ik ga afsluiten. Denk dat ik zo op de bank ga hangen als ik om 10 uur thuis ben. Dus tot morgen (al hoop ik dat dat pas morgenavond is, dat zou betekenen dat het morgen in de winkel te druk en dat de dag zo voorbij is :P



Dikke kus.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik kom even zwaaien naar jullie. Ik zit met slaperige oogjes achter de pc. gister te lang liggen lezen in bed.

Hier nog steeds weinig te melden, kwaaltjes zijn er nog steeds, nu is ook misselijk erbij gekomen. Maar ik ga ervanuit dat de kwaaltjes me voor de gek houden dan kan het niet tegen vallen (maar stiekem hoop ik natuurlijk van niet)

Hele dikke knuffel voor iedereen *;



Tot later.

XX Caro
Alle reacties Link kopieren
Hallo hier ben ik ook weer even.



Spannend Caro! Ik hoop dat het raak is.

Ik voel ook steeds vanalles , ik denk dat het komt omdat ik er nu zoveel op let of omdat er natuurlijk aan gerommeld is met de curretage. Ik ben benieuwd wanneer mijn ei gaat komen.Ik hoop zo dat ik niet weer 6 weken moet wachten...

Kan alleen maar afwachten, en proberen er niet teveel mee bezig te zijn. Daarom ga ik maar weer verder met ruimen, we krijgen binnenkort een nieuwe vloer en alles moet eruit. Spannend, ik heb er zin in



Fijn weekend allemaal!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren


Hoi meiden,

Paar dagen niet geweest om te schrijven, veel te druk. En een nieuw topic! Dat we al 700 berichten geklept hebben, zeg!!



Famke, als je de vorige 3x ziet, was je deze keer dus echt supersnel zwanger! Jammer dat je meer misselijk en moe begint te worden. Maar gaat vast weer over.



Tos, meid het is toch ook niet niks? Misschien heb je nog wel last van moeheid omdat je Hb niet helemaal op peil is gekomen? Heb je aanleg voor bloedarmoede, en heb je al bloed laten prikken? Zou ik anders even laten doen. Ik moet ook weer volgende week, hopelijk is het dan weer in orde na 6 weken ijzerpillen slikken.



Carootje, zo ga je natuurlijk niet uitgerust je weekend in! En dan alweer zo vroeg op. (Moest je werken?)



Ons Guppie is nu weekendje bij opa en oma. Je kunt zomaar de deur uitlopen zonder na te denken en uitslapen tot 10.00u. Best lekker, geen kinderen. Was het al haast vergeten.

Wij zouden eigenlijk een weekendje gaan zeilen, maar de voorspellingen waren erg slecht. Buien met hagel en windstoten, windkracht 6/7 op het IJsselmeer. En we hebben de boot nog niet zolang en zijn maar met z'n 2en en ik ben niet echt een ervaren zeiler. Zou ook pas de eerste dag zijn dat we na de winter zeilen, boot een beetje uitproberen, kijken of alles weer goed zit. Vonden we toch een beetje riskant. Teveel kans op brokken. Maar vriendlief werd uitgenodigd om mee te gaan met 2 zeer ervaren zeilers, dus hij is wel gegaan vandaag (is een wedstrijd). Beetje jammer van weekendje samen.

Maar ja, dan heb ik wel alle tijd om hier een beetje op te ruimen, wat kleren te gaan tiegeren en achterstallige administratie te doen :(.



En dit weekend komt er als het goed is een ei langs, kijken of we het kunnen vangen ;). Zou wel een beetje extreem zijn, weer 1e keer raak. Maar Nicolette weet het: Kan best! Ik denk dat ik zelfs wel teleurgesteld ben als het niet zo is, hoewel ik weet dat dat natuurlijk niet realistisch is! Maar anders was ik nu al 5 maanden zwanger geweest, de tijd gaat zo snel.

Nou, duim maar mee voor over 2 weken!







Alle reacties Link kopieren
Jemig, wat is het vervelend als je computer stuk is en je alleen maar op het werk kan kijken. Ik heb op deze manier helemaal geen tijd om op iedereen te reageren.



Caro: Ik ben echt keihard voor je aan het duimen! Ook voor de rest hoor!

Ik kwam gister mijn ex tegen, vraagt ie of ik nog niet aan kinderen toe ben... hij heeft net een kleine... Toen heb ik het ook maar gezegd (kon niet anders zo rood liep ik aan en barstte ik bijna in tranen uit) en toen moest hij ook bijna huilen. Das toch wel lief...



Hier is de ongesteldheid gelukkig toch gekomen! Keihard en met veel buikpijn. Maar dat geeft niet, want ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben!



Mijn nieuwe NOD mag op 8 juni gezet worden. We gaan er maar vanuit dat het ooit regelmatig moet worden toch?

Ik ga wat doen voordat ik betrapt word.

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren


Foei Marielle, in de baas z'n tijd ;). Ik ben benieuwd hoeveel werktijd er in Nederland met internet verloren gaat... Snap wel dat het soms geblokkeerd wordt.

Jemig wat heb jij lang moeten wachten deze keer! En steeds voor niks getest... Wel lief van je ex dat hij meeleefde. En dan besef je ook weer wat een pijnlijke vraag dat kan zijn!


Alle reacties Link kopieren
He hallo dames,

ik heb even niet zoveel tijd om te reageren....maar heb wel alles meegelezen!

Sta nu op het punt om naar een musical te gaan. Oppas is al geaariveerd. Jongste ligt al in bed en de oppas legt de oudste in bed. Heb er zin in om een avondje met zijn tweetjes op pad te zijn.

Iedereen een heeele fijne avond.

En dok, ik duim voor je dat jullie het ei kunnen vangen.



X voor iedereen
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!!!

Dok jammer van het zeilen. Dit weekend je ei vangen, haha. Herken het wel, dat je hoopt dat het direct raak is, hoenaief het soms kan zijn.

Caro nou we blijven duimen hoor!

Tos, ook weer bijna een eisprong, kun je ook weer aan de slag. Succes!

Marielle eindelijk ongie, hehe werd tijd he.

Mijn ongie heeft ook goed doorgezet. Eerst 2 dagen heel licht, toen iets minder licht, 1 dag wat meer en nu bijna over. Dus wij kunnen er ook weer voor gaan bijna.



Oooo heb eindelijk mijn zin gekregen, hihihi

WE HEBBEN EEN KLEIN POESJE ER BIJ!!!

poesje Senna
Alle reacties Link kopieren
He meiden!!



Hier even een kort berichtje vanuit Hollywood, Las Vegas was super, nu gaan we hier de boel verkennen. Met de misselijkheid gaat het veel beter, afleiding doet wonderen volgens mij, ik eet gewoon steeds een klein beetje. Heb wel mijn voet stuk gelopen, ze dachten zelfs dat er een scheurtje in zit maar ik mag niet gerontgend worden natuurlijk (7 uur achterelkaar lopen, iets te enthousiast) en heb nu krukken waar ik op loop alsie het weer begeeft;) Hoop dat het gauw goed komt. We gaan overmorgen naar Universal Studios, mag ik vast in de helft niet in (las het ook al over de efteling), maarjaaa tis voor een goed doel.



Nou wij gaan ontbijten, ik zie op de laptop dat het bij jullie al bijna 8 uur 's avonds is, lachen!!



Liefs, Elise

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven