Inenting rond 4de jaar

26-06-2007 21:13 16 berichten
.
Weet je zeker dat hij een prik krijgt? Mijn zoontje is gister geweest en heeft geen prik gehad.... Hij is ook 3 jaar en eh...9 maanden ofzo.
.
Dan zal haast wel.Volgens mij heeft mijn zoontje die prik al een half jaar geleden gekregen. Je krijgt 'm in het jaar dat je vier wordt. En volgens mij is het één prik. Bij mijn oudste waren het er inderdaad nog twee.
Alle reacties Link kopieren
Volgens het schema is het 1 prik, kijk maar:



link
.
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik denk het wel.

Ik heb ook eerst in het groeiboekje van middelste (6 jr.) gekeken, maar daar werd ik ook niet echt wijzer van. Vandaar dat ik even op die site heb gekeken.
Dat bezoekje een half jaar geleden was ook echt alleen voor de prik Darsj. Lange rij met kindjes, paar prikdames en prikken maar....
.
.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde als bij Sinas .. de jongste kreeg die prik met 3 jaar en 10 maanden
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Alle reacties Link kopieren
mijn dochter is pas drie dus het is nog geen inentingen tijd maar toch vroeg ik me af hoe he he kind voorbereid op een prik. Vertel je van te voren wat er gaat geburen of laat je het een verrassing zijn.

Wat als ze al beginnen te huilen voor de prik en echt niet willen.

Het duurt nog maanden maar ik zie er nu al tegenop
.
.
Alle reacties Link kopieren


Toen mijn dochter die prik moest krijgen, was ze niet te houden hoor. De assistente die moest erbij komen om haar vast te houden (met z'n tweeën dus he) zodat de dokter die prik kon zetten.

Nog is ze panisch als ook maar iets pijn doet, gillen dat ze dan doet. Lijkt wel een speenvarken dan die geslacht moet worden.



Dus het kan ook anders, jammergenoeg (en ja heb haar natuurlijk voorbereid)


Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven