Wat zijn mooie merkkeding?

30-06-2007 16:03 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik wil graag voor mijn dochter kleding zoeken op marktplaats. Ik wil dan ook een merk intypen anders krijg je zoveel kleren te zien. Ik hou zelf heel erg van villa happ, noppies, mexx , ........esprit en ducky beau vind ik minder leuk.

Wat zijn nou nog meer mooie merken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi strijkplank,

Ik koop graag voor mijn dochter kleding en ook via marktplaats. Zelf vind ik rompertjes van petit bateau en hanssop erg mooi en van goede kwaliteit. Ook koop ik graag van Baby Barb. Heel af en toe van oilily en verder vind ik mexx en noppies ook leuk. Petit bateau en esprit vind ook minder leuk. Succes met zoeken!!
Hoi,



Ik zou eerder via Ebay kopen, is goedkoper en veiliger....
En wat merken betreft: Oilily, GAP, Hilfiger...
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie.

Ebay staan zo weinig kleren op.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind persoonlijk de kleding van Villa Happ wat minder. Voor het geld vind ik het een bedroevende kwaliteit!!!



Petit Bateau vind ik wel goed. Mexx en esprit soms, al vind ik de broeken van esprit ook snel lelijk worden zodra ze gaan kruipen. Snel van die kale plekken.



Ducky Beau (hopelijk schrijf ik dat goed) vind ik ook een goed en leuk merk.



Met hilfiger en die duurdere merken geen ervaring, dat is too much voor mijn beperkte ambtenaren portomonneetje... ;)
quote: kweethetnietmeer reageerde



Met hilfiger en die duurdere merken geen ervaring, dat is too much voor mijn beperkte ambtenaren portomonneetje... ;)





Joh, mijn inkomen ligt rond het minimum, maar met ebay kom ik een heel eind;)



En ebay weinig kleertjes? Ik vind dat er ontzettend veel op staat. Maar ja misschien heeft Marktplaats wel meer. Maar ik vind de veiligheid van ebay zwaarder wegen...
Alle reacties Link kopieren
Ik koop nooit via internet, niet via marktplaats en niet via E-bay. Wat is het verschil? Omdat ik nu begrijp dat E-bay veiliger is????
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed waarom je als je er geen geld voor hebt, toch zo nodig merkkleding moet kopen. Ik zou dan toch liever nieuwe kleren bij de Hema weghalen dan tweedehands merk omdat het zo nodig moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed waarom je als je er geen geld voor hebt, toch zo nodig merkkleding moet kopen. Ik zou dan toch liever nieuwe kleren bij de Hema weghalen dan tweedehands merk omdat het zo nodig moet.
 Ik koop inderdaad altijd nieuwe kleding, met mijn daarbijbehorende budget. Dus vaak Hema, en soms ook merken. Maar goed, als mensen toch veel waarde hechten aan merkkleding, waarom dan niet tweedehands...? Ik zie dat probleem niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed waarom je als je er geen geld voor hebt, toch zo nodig merkkleding moet kopen. Ik zou dan toch liever nieuwe kleren bij de Hema weghalen dan tweedehands merk omdat het zo nodig moet.




Heb je wel eens op de jongensafdeling van de Hema gekeken? Ik vind het drie keer niks. Grijs, beige, bruin, donkergroen en als spetterende vrolijke kleur bordeauxrood. Daar word ik dus echt niet vrolijk van.



Ik word wel vrolijk van oilily en ducky beau. Dat koop ik vaak in de outlet of tweeedehands. Ik geef bijna niets uit aan de kleding voor mijn jongens, en alles gaat zodra het te klein is op marktplaats.



Over de betrouwbaarheid op martkplaats: ik koop en verkoop al jaren via marktplaats en er is nog nooit iets misgegaan!





Oh, en voor TO: cakewalk, jottum en name-it vind ik ook leuke merken.
Alle reacties Link kopieren
mexx, esprit, noppies (even in de herhaling)



Babyface, pointerbaby



Ik heb wel een jongetje, weet niet of deze merken ook voor meisjes hebben.
Ik snap niet zo goed waarom je als je er geen geld voor hebt, toch zo nodig merkkleding moet kopen. Ik zou dan toch liever nieuwe kleren bij de Hema weghalen dan tweedehands merk omdat het zo nodig moet.
Omdat bepaalde merken kwalitatief wel beter zijn dan Hema/Zeeman.
Bovendien is de kleding op Ebay vaak niet tweedehands...
Alle reacties Link kopieren


Hoi strijkplank,

Ik koop graag voor mijn dochter kleding en ook via marktplaats. Zelf vind ik rompertjes van petit bateau en hanssop erg mooi en van goede kwaliteit. Ook koop ik graag van Baby Barb. Heel af en toe van oilily en verder vind ik mexx en noppies ook leuk. Petit bateau en esprit vind ook minder leuk. Succes met zoeken!!
Ik bedoelde ducky beau, petit bateau vind ik wel leuk
Alle reacties Link kopieren
Cohelian, ik heb geloof ik niet gezegd dat ik er geen geld voor heb!!!



Ik koop graag op merkkleding tweedehands omdat ze er toch snel uit zijn en vaak zijn die kleding nog heel moois.



Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar x kleding bij Olliewood punt nl gekocht. Dit is wel nieuwe kleding, maar een outletwinkel, waar ze o.a. Oilily, Baby barb, Jottum, Cakewalk etc. verkopen. Momenteel hebben ze opruiming!
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk layla, maar dat vind ik echt veel te duur. Dan kan ik ook gewoon naar de winkel gaan. Wel bedankt hoor..
Alle reacties Link kopieren




quote: Cohelian reageerde



Ik snap niet zo goed waarom je als je er geen geld voor hebt, toch zo nodig merkkleding moet kopen. Ik zou dan toch liever nieuwe kleren bij de Hema weghalen dan tweedehands merk omdat het zo nodig moet.



Omdat bepaalde merken kwalitatief wel beter zijn dan Hema/Zeeman.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik moet er zelf niet aan denken dat mijn kinderen of ikzelf in tweedehands kleren lopen, blegh.
Alle reacties Link kopieren




quote: Cohelian reageerde



Ik snap niet zo goed waarom je als je er geen geld voor hebt, toch zo nodig merkkleding moet kopen. Ik zou dan toch liever nieuwe kleren bij de Hema weghalen dan tweedehands merk omdat het zo nodig moet.

Heb je wel eens op de jongensafdeling van de Hema gekeken? Ik vind het drie keer niks. Grijs, beige, bruin, donkergroen en als spetterende vrolijke kleur bordeauxrood. Daar word ik dus echt niet vrolijk van.



Ik word wel vrolijk van oilily en ducky beau. Dat koop ik vaak in de outlet of tweeedehands. Ik geef bijna niets uit aan de kleding voor mijn jongens, en alles gaat zodra het te klein is op marktplaats.



Over de betrouwbaarheid op martkplaats: ik koop en verkoop al jaren via marktplaats en er is nog nooit iets misgegaan!





Oh, en voor TO: cakewalk, jottum en name-it vind ik ook leuke merken.
Ja ik kijk regelmatig op de jongensafdeling van de Hema, en H&M ook trouwens(ik heb zelf 2 jongens) en kleur genoeg hoor. Mijn jongens lopen altijd in vrolijke kleuren. Ik zou zelf nooit tweedehands kleren kopen.
In de baby-maatjes kun je de merkkleding écht als nieuw kopen in tweedehands winkels, ze kruipen er dan nog niet mee. Nu koop ik gewoon in de opruiming leuke spullen, en trek ze één of twee jaar later aan.



Mijn favo-merken voor shirts voor mijn zoon: Name-It, Go-On, Mexx, Esprit, Blue Seven.



Spijkerbroeken koop ik wel bij Zeeman, die gaan toch stuk, of ze nu van een duur merk zijn of niet (in 1 avond een villa-happ-broek naar de kl*ten omdat die peuters zonodig slidings wilden maken op het beton).
Oh, ja. In de baby-jaren kocht ik zo ongeveer alles bij de Hema, behalve de afschuwelijk deprimerende jongenskleertjes, inderdaad in saaie duffe kleuren.
H&M valt te smal, mijn zoon heeft een dikke kop, die krijg ik er niet doorheen.:D
Alle reacties Link kopieren




quote: fleurtje reageerde





quote: Cohelian reageerde



Ik snap niet zo goed waarom je als je er geen geld voor hebt, toch zo nodig merkkleding moet kopen. Ik zou dan toch liever nieuwe kleren bij de Hema weghalen dan tweedehands merk omdat het zo nodig moet.



Omdat bepaalde merken kwalitatief wel beter zijn dan Hema/Zeeman. Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik moet er zelf niet aan denken dat mijn kinderen of ikzelf in tweedehands kleren lopen, blegh.
Goh, dat zou wat zijn zeg. Wat een ontzettend denigrerende opmerking.
Alle reacties Link kopieren




quote: Cohelian reageerde





quote: fleurtje reageerde





quote: Cohelian reageerde



Ik snap niet zo goed waarom je als je er geen geld voor hebt, toch zo nodig merkkleding moet kopen. Ik zou dan toch liever nieuwe kleren bij de Hema weghalen dan tweedehands merk omdat het zo nodig moet.



Omdat bepaalde merken kwalitatief wel beter zijn dan Hema/Zeeman. Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik moet er zelf niet aan denken dat mijn kinderen of ikzelf in tweedehands kleren lopen, blegh.





Goh, dat zou wat zijn zeg. Wat een ontzettend denigrerende opmerking.

Joh, lieverd, ik heb een wasmachine, dus dat scheelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven