cementgrijze poep baby 9 1/2 mnd?!

30-06-2007 19:31 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje had net een luier vol grijze cementachtige poep. Huh? Hij eet de laatste dagen slecht vanwege tandjes, maar is dit wel normaal?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat het kan zijn maar de arts op het CB zei een keer tegen mij dat ze zich alleen zorgen  ging maken als de ontlasting rood, groen of blauw was. Met andere woorden de ontlasting kan bij die kleintjes heel wisselend zijn. En dat kan geen kwaad als dat het enige is. succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Hee herkenbaar! Onze dochter (bijna 11 maanden) heeft ook van dit cementgrijze poep (ik noem het boetseerklei).

Bij haar zitten haar boventanden dwars, ze moeten gaan doorkomen maar hét moment van doorkomen laat al een poos op zich wachten.

Sinds die boventanden haar dwars zitten heeft ze deze poep.



Bij haar 2 ondertanden had ze trouwens meer dunne-poep-luiers.
Alle reacties Link kopieren


Ik weet niet wat het kan zijn maar de arts op het CB zei een keer tegen mij dat ze zich alleen zorgen  ging maken als de ontlasting rood, groen of blauw was. Met andere woorden de ontlasting kan bij die kleintjes heel wisselend zijn. En dat kan geen kwaad als dat het enige is. succes ermee!





Rood of blauw zou ik me ook zorgen maken,maar groen??

Mijn dochter had toen ze baby was standaard groene ontlasting.

Het Cb en kraamhulp enzo zeiden ook tegen mij dat het op iets konden maar ik heb er nooit een probleem van gemaakt. Mijn dochter had 'gewoon'groene poep.

Wat de cementachtige poep betreft... sorry geen ervaring hier.



Succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Zal dus wel aan de tandjes liggen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter kreeg heel licht beige poep als ze tandjes kreeg.



Bij het tandjes doorkomen wordt een zuur aangemaakt in de mond om het tandvlees week te maken zodat de tandjes erdoor kunnen. Dat komt in het spijsverteringsstelsel en kan rare kleuren poep geven.



Zal denk ik aan de tandjes liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven