Show your kinderkamer!

02-07-2007 09:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd naar jullie kinderkamers. Mijn vriend en ik willen graag zwanger worden en zijn de eerste in onze vriendengroep. Ik ben heel erg benieuwd naar hoe jullie de kinderkamers hebben ingericht, liefst foto's!

Hoeveel vierkante meter is jullie kamertje en welke meubeltjes passen er allemaal in?



Misschien nog hele goede tips voor het inrichten?
Alle reacties Link kopieren


Topic over commodes én over bedjes zijn er al. Heb daar ook deze foto's geplaatst, hierbij dus nóg een keer ;)



Doe rustig aan, neem alle tijd om je te orienteren. Dit kamertje is pas behangen toen ik 33 weken zwanger was. Wij wisten niet dat wij een meisje kregen, dus het kamertje is blauw'roze geworden.



En de beste tip: wordt eerst zwanger voordat je naar meubels enzo gaat kijken! Niets zo veranderlijk als een mens, helemaal een vrouw met hormonen :P


Alle reacties Link kopieren
Mooi kamer Swinta! Vooral je bedje vind ik erg mooi.

Ik ben zo benieuwd naar kamertjes omdat ik mezelf nu afvraag welke van onze twee extra kamertje de kinderkamer zou kunnen worden.

Ze zijn allebei klein, 6 en 6,5 m2 met een schuin dak. De één grenst aan de badkamer en is met een heel dun wandje verbonden met de bergzolder waar onze kamer ook aan grenst, de ander niet. Misschien is die kleinere makkelijker ivm het geluid.

Ik weet dat ik me er nog lang druk over hoef te maken, maar het is zo leuk om er over na te denken.
Hey Swinta,

Misschien een stomme vraag, maar ik zag je fotos ook op die andere topics en ik vroeg me af wat er nou achter dat gordijn zit op die ene foto. Het lijkt alsof er een kast/bergruimte achter zit, klopt dat? Ziet er mooi uit.
Aaaaah, nu zie ik het!!! Ik zag het behang voor gordijn aan, maar waar het gordijn hangt zit gewoon een raam:$
Alle reacties Link kopieren


Fleurtje, die gordijnen hangen voor de ramen :D Links staat de commode (met rechts dus het raam) en rechts staat het bedje (met links dus het raam)

Wij hebben nog 1 muurtje over, de muur met de deur, daar staat nu een boekenkast, maar daar kan, als het nodig is, een kast staan. Nu hebben wij dat nog niet nodig. Alle kleertjes, luiers en beddengoed liggen in de laatjes.



Het kamertje is best groot hoor, ik dacht 12 vierkante meter.


Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven