Buikkramp ná de menstruatie

20-07-2007 10:17 5 berichten
Alle reacties Link kopieren


Dames misschien hoort deze vraag hier niet thuis maar ik probeer het toch even. Ik ben van mijn 16de tot mijn 19de aan de pil geweest. Het laatste jaar dat ik de pil gebruikte had ik vaak net na de menstruatie (tussen dag 7 en 10 ongeveer) in eens flinke buikkramp. Toen ik vervolgens over ben gegaan op hormoonloze anticonceptie was het weg. Ik heb ook nooit geweten wat het was. Ik dacht in eerste instantie altijd de eisprong, maar toen ik op het exacte moment in de cyclus ging letten bleek dit niet het geval te kunnen zijn. Na mijn bevalling (dochter geboren september 2006) kwam de menstruatie na 3 maanden weer op gang. En prompt begonnen dezelfde klachten weer. Weer flinke buikkrampen. Ik kan me de Biologie lessen niet meer goed herinneren, maar ik kan zo niks bedenken wat de oorzaak kan zijn van die krampen. Ik weet heel zeker dat het geen eisprong is aangezien  ik een cycles heb van 32 dagen en mijn eisprong rond dag 19 ligt.

Heeft imand een idee wat het kan zijn?



Groetjes Miss O



P.S. Wij gan sinds kort voor een tweede dus zodoende dat ik me stiekem ook een beetje afvraag of het niks engs is.


Alle reacties Link kopieren


Niemand???

Alle reacties Link kopieren
haha, je doet je naam eer aan...



Ik heb geen idee. Misschien handig om eens een VK te bellen en het te vragen? Of de huisarts?



Misschien kan iemand anders hier je helpen, zo niet, dan zou ik er een paar telefoontjes aan wagen.



Succes ermee.



groetjes,

Linda
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het ook niet.. sorry.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor pijn je hebt is moeilijk te zeggen. Zou naar de huisarts gaan en evt een doorverwijzingen naar de gynaecoloog.



Algemeen:

Wat wel vaak wordt vergeten: tijdens het sliken van de pil treedt er géén eisprong op. Dat is juist de werking van de pil, daardoor kun je niet zwanger raken....

Dus toen je de pil nog gebruikte was de pijn in ieder geval niet een gevolg van de eisprong!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven