overtijd, negatieve test maar nog niet ongesteld

14-01-2010 14:18 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo



Ach ik zal wel vragen om de bekende weg. Maar ik vind het leuk om ervaringsverhalen te horen.



In oktober had ik een missed abortion. Stevig balen natuurlijk. Na curretage werd ik keurig na 4 weken weer ongesteld en heb 2 regelmatige cylussen gehad van 28 dagen. Ik heb m'n hele leven al een cyclus van 28 dagen. ik kan de klok erop gelijk zetten.



Maar afgelopen dinsdag werd ik dus niet ongesteld. Gelijk 's middags een test gedaan, want dat lukte ook bij m'n andere kids.

Negatief dus...balen, maarja steeds naar de wc rennen om de 'situatie' te bekijken hoefde niet meer.

Woensdag nog niet ongesteld. Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb een test van predictor gedaan. Voorheen altijd getest met eigen merk testen. Maarja...bekende test, dus wellicht beter....

Weer negatief....( oke die kans zat er ook wel in na de negatieve test van dinsdag..)

Vandaag nog niets in zicht en gelukkig geen tijd om een test te kopen.



Wie herkent dit? In zoverre dat je negatief testte, maar uiteindelijk toch zwanger bleek te zijn?



Ik weet dat de kans dat ik zwanger ben erg klein is, door die twee negatieve testen, maarja, zolang ik geen rood bewijs heb....



gr mallory
anoniem_63721 wijzigde dit bericht op 14-01-2010 14:20
Reden: spelfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij eerste zwangerschap had ik pas na twee weken over tijd een positieve test. Elke dag testen is best zonde van je geld natuurlijk Zou zelf een week wachten en als je dan nog niet ongesteld bent een nieuwe test doen.
Na mijn miskraam werd ik ook na 4 weken ongesteld en daarna pas na 38 dagen. Je cyclus kan gewoon een beetj ein de war zijn van alles...dus hoop niet teveel asjeblieft!
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook pas laat positieve testen, zeker een week overtijd. Ik maak blijkbaar laat Hcg aan. Maar had dit dus wel bij beide kinderen, bij jou was het de eerste keer wel 'normaal'?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, alleen ben ik nog gewoon aan de pil.



Vorig jaar heb ik precies zo'n zelfde berichtje geplaatst als jij omdat ik niet ongesteld werd.

Vanwege onzekerheid hier maar een berichtje geplaatst om ervaringen te horen, en men vertelde mij dat je hcg gehalte gewoon nog niet hoog genoeg hoeft te zijn om positief te testen.

Over een weekje weer proberen, wellicht geeft dat meer duidelijkheid.

Of misschien is je lichaam toch nog aan het herstellen?



Ik ben gewoon aan de pil want we willen nu nog niet voor kindjes gaan, maar sinds ik vorig jaar 1 x overtijd ben geweest is mn cyclus behoorlijk van slag.

Ik wordt 2 maanden ongesteld, dan 1 maand niet, daarna 2 weer wel en 1 niet.

Zo ook deze maand, ik ben nu bijna 2 weken overtijd. Ondertussen schrik ik er eigenlijk niet meer van, maar het is nogal naief om niet een test te doen.. Dus testen maar!

Weer negatief..... Opzich prima, maar wel irritant!

Misschien toch maar overstappen op een spiraaltje ofzo!



Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Alle reacties Link kopieren
bestel testen online, die kosten een fractie van die uit de winkel en zijn (althans dat is mijn ervaring) even goed. even googelen. dan ben je ook nog verplicht om nog minstens een dag te wachten op de post en wie valt deze test dan wel positief uit.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een regelmatige cyclus en een keer 12 dagen overtijd geweest te zijn en niet zwanger. Komt vaker voor, hormonen zijn wel eens van slag. Is wel shit omdat je niet weet waar je aan toe bent. Ik vond het toen zoooo lang duren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook eens gehad, je hoeft je nergens zorgen om te maken! ben toen bij me huisarts geweest en die vertelde me dat je menstruatie ook soms een maand kan overslaan! er is dan niks aan de hand maar dit heeft te maken met hormonen!

Dit komt trouwens vaker voor bij mensen die aan de pil zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop niet dat je hetzelfde wacht als ik. Ik had een cyclus van stipt 28 dagen, maar na de eerste miskraam/curettage werd het een puinzooi. Onregelmatig, geen peil op te trekken. Na de tweede miskraam was ik gelukkig vrij snel weer zwanger, dus hoe die cyclus eruit zag durf ik niet te zeggen.



Nu is het door de borstvoeding na zeven maanden ook nog niet echt op gang. Opoe heeft twee keer op de stoep gestaan met normale tussenpozen. Hopelijk wordt het weer zoals het was.



Moraal van het verhaal: misschien is je cyclus ook wel van slag. Maar hopelijk dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig voor mezelf heb ik geen curettage mee hoeven maken.

Mijn cyclus was altijd zo'n 29/30 dagen. Langer nooit. Maar ik teste pas positief op dag 40. Dus alles kan nog. Al komt dat niet heel vaak voor volgens mij. (wil je ook niet te veel hoop geven)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie verhalen.

Het is nu dag 31 en nog steeds niets gesignaleerd.

Ik denk inderdaad dat ik vandaag via internet testen ga kopen. Heb ik eerder gedaan en zijn een stuk goedkoper.

Maar ik probeer mezelf niets wijs te maken. Zeker niet als ik lees dat sommigen van jullie na een curretage een onregelmatige cyclus kregen.



groeten
Alle reacties Link kopieren
en en en ?

ben je zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd. Je bent in de overgang.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Beste Mallory,



ik zit met hetzelfde probleem. Curretage na missed abotion op 9 augustus. Na weken 7 september netjes ongesteld geworden. Nu al een week overtijd en alleen maar negatieve testen.

Indien je niet zwanger was, wanneer ben je weer ongesteld geworden?

Hoe is het bij jou afgelopen. Dank alvast voor jouw reactie.



Gr, Mikkie.



quote:mallory schreef op 14 januari 2010 @ 14:18:

hallo



Ach ik zal wel vragen om de bekende weg. Maar ik vind het leuk om ervaringsverhalen te horen.



In oktober had ik een missed abortion. Stevig balen natuurlijk. Na curretage werd ik keurig na 4 weken weer ongesteld en heb 2 regelmatige cylussen gehad van 28 dagen. Ik heb m'n hele leven al een cyclus van 28 dagen. ik kan de klok erop gelijk zetten.



Maar afgelopen dinsdag werd ik dus niet ongesteld. Gelijk 's middags een test gedaan, want dat lukte ook bij m'n andere kids.

Negatief dus...balen, maarja steeds naar de wc rennen om de 'situatie' te bekijken hoefde niet meer.

Woensdag nog niet ongesteld. Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb een test van predictor gedaan. Voorheen altijd getest met eigen merk testen. Maarja...bekende test, dus wellicht beter....

Weer negatief....( oke die kans zat er ook wel in na de negatieve test van dinsdag..)

Vandaag nog niets in zicht en gelukkig geen tijd om een test te kopen.



Wie herkent dit? In zoverre dat je negatief testte, maar uiteindelijk toch zwanger bleek te zijn?



Ik weet dat de kans dat ik zwanger ben erg klein is, door die twee negatieve testen, maarja, zolang ik geen rood bewijs heb....



gr mallory
Kijk onder haar loepje.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies? Gr, Mikkie
Nou, klik op het loepje onder haar foto en dan kun je lezen hoe het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hier een soort gelijke situatie.

4 dagen overtijd, nog geen spoor van menstruatie.

Zijn nu een aantal maanden echt 'bezig' om een kindje te verwekken. Eerdere maanden er psychisch en lichamelijk enorm mee bezig geweest. Deze maand alles op zijn beloop gelaten. Ook geen benul van tijd gehad, want las opeens in mijn agenda dat mijn menstruatie zou moeten komen! Maar vandaag nog niks. Vanmorgen getest, maar was negatief.

Ik heb altijd enorme pijnen als ik moet gaan menstrueren. Dat begint minimaal een dag van te voren. Ondraaglijke, stekende pijnen in mijn buik en pijnlijke borsten. Van beiden nu nog geen teken. Alleen een wat zeurend gevoel onder in mijn buik.

We wachten maar weer af en anders zondag maar weer testen.



Heb overigens altijd een aardig consequente cyclus. 28 of 29
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik was 20november voor het laatst ongie ik moest het 20december weer worden en dat gebeurde niet en nu zitte we op 30januari en ik ben nog niet ongie 4testen zijn negatief iemand ervaring

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven