Wat heb jij je kind per ongeluk aangedaan?

24-06-2010 18:55 504 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav het "teennageltje-topic" ben ik wel benieuwd wat alle andere, ontaarde moeders hun kids wel niet hebben aangedaan?



Heb jij je kind van 3 trappen laten stuiteren?

Ben je je kind vergeten bij het tankstation?

Heb je toen ie een blindedarmontsteking had, hem naar school gestuurd want je dacht dat ie schoolziek was?

Heb je je kind bijna opgehangen met het autostoeltje?





Vertel, vertel.



Dan mogen jullie mij over 4-5 jaar pesten als ik een hormonale, hysterisch jankende zwangerosaurus ben
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Hmmm... ik heb geen kinderen, maar mijn moeder heeft me eens uren aan een tafel laten zitten met een glas melk. Ik piepte altijd dat ik melk niet lustte, en ze was het zo zat dat ik moest blijven zitten tot het op was.



'Maar mama, deze is écht niet lekker'.

En toch moest ik blijven zitten.



Wat schaamde ze zich toen ze er na een tijd achterkwam dat ik echt zure melk in mijn glas had...
Alle reacties Link kopieren
Okeew...... ik begin dan maar (verhaal nummer 1 om te beginnen )



Toen dochter net geboren was, heb ik haar met kinderwagen en al bij de slager laten staan.

Bestelling aangenomen en zo de deur uit gegaan.

Buiten dacht ik nog..hmmm, ben ik nou wat vergeten?

Tas bij mij, check, tas met vlees bij mij, check... nope alles bij mij dacht ik nog .

Tot ik een stukje verder liep en ineens....MIJN KIND!!



Ik was net bevallen en nog niet helemaal gewend dat ik tegenwoordig nog meer bij mij had .
Alle reacties Link kopieren


Hoe reageerden ze bij de slager toen je terug kwam?

(of ben je nooit teruggegaan en staat ze er nog?)
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 24 juni 2010 @ 18:59:

Okeew...... ik begin dan maar (verhaal nummer 1 om te beginnen )



Toen dochter net geboren was, heb ik haar met kinderwagen en al bij de slager laten staan.

Bestelling aangenomen en zo de deur uit gegaan.

Buiten dacht ik nog..hmmm, ben ik nou wat vergeten?

Tas bij mij, check, tas met vlees bij mij, check... nope alles bij mij dacht ik nog .

Tot ik een stukje verder liep en ineens....MIJN KIND!!



Ik was net bevallen en nog niet helemaal gewend dat ik tegenwoordig nog meer bij mij had .







Dat kan ik me zo voorstellen, heb het wel eens met oppashond gehad.....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader "vergat" me regelmatig bij de V&D, ik wist al helemaal waar ik naartoe moest lopen om te zeggen dat ik mijn vader kwijt was. Dan zag ie iets leuks en dan was ie opeens weg, haha, klinkt best sneu eigenlijk maar ik vond het vaak wel grappig, kon ik lekker zelf rondkijken. Beetje verstrooide man, mijn vader.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, nee ik heb haar snel opgehaald met het schaamrood op mijn kaken.



Bij de slager hebben ze zich suf gelachen, en gelukkig even een oogje in het zeil gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Ok, komen die van mij.



Dochter per ongeluk in haar vingertje geknipt toen ik haar nageltjes ging knippen.



Drukknoopjes van haar truitje dicht doen met een stukje vel ertussen.



Slofjes aantrekken met de proppen papier er nog in.



Ehm, even verder denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik was het zelf niet (godzijdank) maar een goede vriend van ons heeft ons zoontje zijn vinger tussen de deur geklemd.



Hij ging weg en wilde de deur dichtdoen, stagneerde nogal aan de scharnierkant, 'wat gaat die deur strak' zei hij en probeerde nog eens flink te trekken aan de deur. Hysterisch gekrijs tot gevolg vanwege een los vingertopje bij mijn zoon van toen 3.

Ik zie hem nog zo trekken aan die deur, brrr...



Zelf heb ik trouwens wel eens te ver geknipt met nageltjes knippen, wat een bloed komt er uit dan zeg! (hetzelfde zoontje trouwens, arm kind)
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb dochter een keer in haar wenkbauw geknipt toen ik even snel haar pony wilde bijwerken..



Ik geloof wel dat mijn dochter het het zwaarst heeft gehad met mij (daar kan ik namelijk best veel van bedenken )
Alle reacties Link kopieren
Zoon uit de kinderwagen laten vallen. Hij was 11 maanden en samen met iemand anders tilde ik de wagen een klein trapje (3 treden) op. De andere persoon tilde veel te hoog waardoor de wagen scheefging. Zoon had 1 blauw plekje (en hij gilde natuurlijk alles bij elkaar) en ik schaamde me he-le-maal te pletter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Whiskers schreef op 24 juni 2010 @ 19:02:

Ok, komen die van mij.



Dochter per ongeluk in haar vingertje geknipt toen ik haar nageltjes ging knippen.



Drukknoopjes van haar truitje dicht doen met een stukje vel ertussen.



Slofjes aantrekken met de proppen papier er nog in.



Ehm, even verder denken.Check op alles. Haha, die schoentjes/slofjes met de proppen papier er nog in. Kind janken, ik ongeduldig; het was toch gewoon zijn maat?!
Ik ben zijn moeder......nuf said
Alle reacties Link kopieren
Tijdens het voeden m'n aaifoon laten vallen, bult bij haar wenkbrauw.
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 24 juni 2010 @ 18:59:

Okeew...... ik begin dan maar (verhaal nummer 1 om te beginnen )



Toen dochter net geboren was, heb ik haar met kinderwagen en al bij de slager laten staan.

Bestelling aangenomen en zo de deur uit gegaan.

Buiten dacht ik nog..hmmm, ben ik nou wat vergeten?

Tas bij mij, check, tas met vlees bij mij, check... nope alles bij mij dacht ik nog .

Tot ik een stukje verder liep en ineens....MIJN KIND!!



Ik was net bevallen en nog niet helemaal gewend dat ik tegenwoordig nog meer bij mij had .Hahaha mijn tante heeft dit ook eens gedaan, bij de prenatal....



Ze zegt dat ze echt het gevoel had dat ze meteen het AMK gingen bellen
Alle reacties Link kopieren
Oh geweldig om te lezen dat ik niet de enige (of de ergste ) ben. Mijn score tot nu toe:



- kind heeft zich onder toeziend (en ik geef toe, ook aanmoedigend ) oog van mij opgetrokken aan de babygym, helaas kon babygym daar niet tegen waardoor zich bij het algeheel omvallen een houten blokje boorde in het smoeltje van mijn kind (huilen en bloed, inmiddels weer geheeld)

- heb kind door onoplettendheid van de bank laten rollen bij een ander (maar er lag iets zachts onder, dus geen schade)

- heb kind door onoplettendheid van het bed laten rollen (klonk erg hol, kind krijste enorm, schade tot nu toe onbekend)



Oh ja, ik voel me inderdaad een behoorlijk slechte moeder. Gelukkig is mijn man met haar tegen een wasrekje aangelopen, die put was een stuk prominenter dan mijn schade
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het liever over alles wat mijn kind(eren) mij aangedaan hebben. ;) (Nee, ik ga er geen topic over openen.)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Gister trok ik mini's jurkje uit, ging wat moeizaam over haar hoofdje dus ik gaf nog even een goeie ruk. Hele pluk haar aan het knoopje... Ze gaf geen kik, dat vond ik dan wel weer stoer.



In vingertje geknipt check. Schaamde me dood tegenover de kraamhulp, want ja, het was in de kraamweek.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, nog een beschamende, vlak na de geboorte van de eerste wist ik natuurlijk nog niet dat je met kind op je arm iets breder bent dan zonder. Hij knalde dus met zijn hoofd tegen de deurpost, voelde me zooo ellendig toen!
Alle reacties Link kopieren


Noni, heb ik ook gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noni schreef op 24 juni 2010 @ 19:11:

Oh ja, nog een beschamende, vlak na de geboorte van de eerste wist ik natuurlijk nog niet dat je met kind op je arm iets breder bent dan zonder. Hij knalde dus met zijn hoofd tegen de deurpost, voelde me zooo ellendig toen!



Jaa, dat heb ik ook gehad!

Erg zielig, en nog erger, bij de 2e had ik het ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de teen van mijn zoon gebroken...

We waren aan het stoeien op bed, en ik gaf hem een duwtje, hij kukelt van het bed af en doet zijn teen flink zeer.

Ik zeg nog: ach gaat wel he??

Smiddags toch maar even naar laten kijken en wat bleek? Gebroken...

En tegen iedereen die vroeg aan mijn zoon hoe het gebeurd was zei hij: ja dat heeft mijn moeder gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen eigen kinderen, en bij mijn stiefkinderen heb ik gelukkig nog niets echt naars gedaan, maar kan een hoop dingen bedenken van mijn moeder. De ergste? Mijn broertje had zo'n fase in waarin hij allemaal kwaaltjes bedacht om maar niet naar school te hoeven, en op een gegeven moment klaagde hij de hele tijd over zijn voet. Mijn moeder dacht dat dit het zoveelste geval van aanstelleritus was en stuurde hem toch gewoon naar school, ondanks dat hij daar een paar keer per week over klaagde. Anderhalf jaar later werd er om een andere reden een rontgen foto gemaakt van zijn voet en de arts melde dat er niets aan de hand was en dat de oude breuk op de foto heel mooi geheeld was. Dat was dus de pijn in zijn voet...
Alle reacties Link kopieren
Ooooh Pearle!

Dat zou ik ook kunnen doen!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al legio aan blunders met de baby;



-Baby in de box, ik was aan het bellen en zat een balletje in mijn hand omhoog te gooien. Je raad het al, ik stond bij de box, bal rolt uit hand en beland precies op het gezicht van baby.

-Bij het lopen met baby op de trap al meermalen zijn hoofd tegen de muur aangeschuurd.

-Til baby uit de box, en knal zijn hoofdje tegen de punt aan

-Knippen in de vinger



Worden ze hard van, hoop ik dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven