Vanaf oktober 2010 - Kindervrij (bewust kinderloos) Deel 3!

16-11-2010 14:49 2590 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 3! van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel drie met een groep die- hard kinderlozen. Voor de derde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de derde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de derde keer heet ik jullie welkom *tromgeroffel*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.



Happy Topic!
Ik mis Confi steeds maar ik heb haar nog steeds niet kunnen feliciteren. Van harte meid! (ja ja spuit elf )
Alle reacties Link kopieren
O ja, Arte, had al wel een keer gekeken op dat kindvrij topic, maar zonder aanmelden is er niet zoveel te zien

Ben er wel nieuwsgierig naar, maar twijfel nog wel een beetje of ik daar wel thuishoor...

Ik denk er nog even over, oke?
Alle reacties Link kopieren
DANKJEWEL IRIS!!!
Alle reacties Link kopieren
(zo lees je er in ieder geval niet overheen)
Alle reacties Link kopieren
Ik zit even op het spijt van mijn kind topic te lezen en wil eigenlijk even inhaken op een punt dat BGB daar maakt. Wil het niet daar doen, aangezien het enorm offtopic is daar.

Maar, ik vind dat BGB gelijk heeft over op dit topic praten over andere topics. (en nu doe ik het dus zelf ook, maar ik wil op het andere topic de discussie niet vervuilen).

Dat hier een zelfde discussie gevoerd word, met andere punten / insteek vind ik prima, juist fijn omdat ik (en spreek voor mezelf) niet mijn neus overal in wil steken, waar ie niet thuis hoort. (en hiermee bedoel ik dat ieder kind topic zo'n beetje uitloopt op discussie over waarom een kinderloze komt posten).
Alle reacties Link kopieren
er komt nog meer, maar ik klikte per ongeluk al op versturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het onzin. Er wordt op alle "slakken" van dit topic zout gelegd. Niemand wordt gedwongen om naar dit topic te komen.
Alle reacties Link kopieren
@ Amadea: ik ben de Admin + eigenaar. Voel je vrij om je aan te melden (vergelijkbare nick; betekent dat ik weet wie je bent ), je hebt 7 dagen om te neuzen voor je je moet voorstellen

ik ben niet zo moeilijk hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Confiture schreef op 24 november 2010 @ 15:59:

Ik vind het onzin. Er wordt op alle "slakken" van dit topic zout gelegd. Niemand wordt gedwongen om naar dit topic te komen.Ja, maar Confi: met deze argumentatie kun je niet alles afdoen. Dat is hetzelfde als zeggen tegen mensen die aanstoot nemen aan Geert Wilders (of zich gediscrimineerd voelen) "ja maar je hoeft niet naar hem te luisteren hoor".
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook even niet hoe ik het moet omschrijven, maar ik kan me goed voorstellen dat Meelezers hier sommige posts over andere topics als roddelen ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Dat ben ik met je eens.



Punt is wel, er mogen geen grapjes gemaakt worden, we mogen ons niet met kindertopics bemoeien en nu mogen we ookal niet over andere topics praten. Ik ben er een beetje klaar mee. Bovendien is een topic iets wat je heel eenvoudig uit de weg kunt gaan en da's met een Geert Wilders toch even wat anders.



Ik heb ook een hekel aan neonazi's. Ik ga toch niet de hele dag op hun sites kijken en daarmee constant mezelf kwellen? Als je dat doet vindt je het blijkbaar fijn om je de godganse dag te ergeren, en dat, dat is niet mijn keus.
Viennas, aan de ene kant ben ik het met je eens. Aan de andere kant ben ik het met Confi eens.



In het eerste topic hebben we volgens mij wel eens gehad dat, als er iemand een topic noemde, we massaal gingen reageren. Dat was niet zo slim om te doen, en dat resulteerde ook in de botsingen waar BGB het over had.



Ik heb alleen de laatste tijd het gevoel dat dat niet meer op die manier gebeurt. Als we iets tegenkomen waar we ons over verbazen of wat ons raakt, dan noemen we het wel. Het is echter niet zo dat iedereen er vervolgens heen gaat om zijn zegje te doen. En dat laatste vind ik toch wel een wezenlijk verschil.
En ik kan me niet voorstellen dat er in andere "groepjes" nooit iets gezegd wordt over andere topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Ha jongens, net effe de stad ingeweest (twee uurtjes) samen met Hasseman... Hij heeft twee overhemden en een winterjas gekocht en ik ben compleet losgeslagen met 5 longsleeves, twee rokken, twee jurkjes, twee vesten en twee leggings.... Man oh man, nu mag ik voorlopig echt niets nieuws kopen (en ik had zulke leuke laarzen gezien...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Sorry, maar het kan me eerlijk gezegd niet zo veel meer schelen wat de moedermaffia nu weer te zeuren heeft over ons, want we doen het toch nooit goed in hun ogen. Ik zeg dus gewoon wat ik wil waar ik wil



Zeg is de kerkdienst van de Kinderloze kerk al voorbij en kunnen we nu eindelijk aan de bischopswijn beginnen?
Alle reacties Link kopieren
zeg Hasse ik zit nog op een mailtje van jou te wachten, heb je mijn bericht gemist? heb je emailadres op kv gebruikt, misschien check je die wel nooit bedenk ik ineens
quote:iris1969 schreef op 24 november 2010 @ 17:43:

Ik zeg dus gewoon wat ik wil waar ik wilJa, dat doe ik dus ook. Ik heb alleen niet altijd (meer) zin om overal maar mijn handen aan te branden. Ik zit nu dus regelmatig op mijn handen bij de zoveelste "we gebruikten geen voorbehoedsmiddelen maar nu ben ik onverwachts zwanger" opmerking ergens.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 november 2010 @ 17:43:

niet zo veel meer schelen wat de moedermaffia



En dát bedoelde ik dus. Dit is weer zo'n tenenkrommende, onnodige sneer van híer naar anderen dáár.



Iris, heb jij nou echt niet door dat in 9 van de 10 gevallen JIJ de vuurtjes opstookt, of de brandjes veroorzaakt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemission schreef op 24 november 2010 @ 17:45:

zeg Hasse ik zit nog op een mailtje van jou te wachten, heb je mijn bericht gemist? heb je emailadres op kv gebruikt, misschien check je die wel nooit bedenk ik ineens Gezien, nadat ik mijn laptop terug kreeg (gister) maar terug reageren lukte om de een of andere reden niet, wil wel graag meedoen overigens, stuur je effe een pm-etje op t KV-forum, das makkelijker....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 24 november 2010 @ 17:20:

Ha jongens, net effe de stad ingeweest (twee uurtjes) samen met Hasseman... Hij heeft twee overhemden en een winterjas gekocht en ik ben compleet losgeslagen met 5 longsleeves, twee rokken, twee jurkjes, twee vesten en twee leggings.... Man oh man, nu mag ik voorlopig echt niets nieuws kopen (en ik had zulke leuke laarzen gezien...) Maar die laarzen matchen vast bij uitstek bij wat je vandaag gekocht hebt Hasse. Zonder laarzen niet compleet!
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik nu ook IBA... maar goed, het is het geld van Hasseman, dus ja....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 november 2010 @ 17:57:

[...]





En dát bedoelde ik dus. Dit is weer zo'n tenenkrommende, onnodige sneer van híer naar anderen dáár.



Iris, heb jij nou echt niet door dat in 9 van de 10 gevallen JIJ de vuurtjes opstookt, of de brandjes veroorzaakt?Sorry BGB ik ben vanavond moeders ronselen voor de Kindervrije Kerk, dus ik heb geen tijd voor deze eindeloos zichzelf herhalende discussie....
Wow Hasse wat heb jij een hoop kleding gekocht! Ik ben vaak zo kieskeurig dat ik met niets thuiskom. Wat is je stijl?



(ik ben weer ernstig studie-ontwijkend gedrag aan het vertonen )
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 24 november 2010 @ 17:20:

Ha jongens, net effe de stad ingeweest (twee uurtjes) samen met Hasseman... Hij heeft twee overhemden en een winterjas gekocht en ik ben compleet losgeslagen met 5 longsleeves, twee rokken, twee jurkjes, twee vesten en twee leggings.... Man oh man, nu mag ik voorlopig echt niets nieuws kopen (en ik had zulke leuke laarzen gezien...)

Join the club! Ik heb vanmiddag een leuk boetiekje ontdekt een dorp verderop (ging eigenlijk alleen even langs de bakker...). Was er nog nooit geweest, had er beter niet kunnen komen ook. Ik heb er errug veel geld doorheen gejaagd vandaag. Ben 2 pantalons, 1 jeans, 2 jurkjes, 1 jasje, 1 korte winterjas en een 3 shirts met lange mouwen rijker. Lekker toch als het kan? Waar zou je het voor laten. Je leeft maar 1 keer! Die laarzen, die heb je bovendien morgen gewoon NODIG als er een pak sneeuw ligt. Toch?



Voor vriend trouwens ook wat gekocht hoor. 3 paar thermo sokken. Kan ie niet zeggen dat ik nooit aan hem denk.
Haha Olivia, wel drie paar sokken voor je mannetje, wat ben je toch een zorgzame moeder-de-vrouw .



Heerlijk hè geld uitgeven aan mooie dingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven