Vanaf oktober 2010 - Kindervrij (bewust kinderloos) Deel 3!

16-11-2010 14:49 2590 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 3! van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel drie met een groep die- hard kinderlozen. Voor de derde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de derde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de derde keer heet ik jullie welkom *tromgeroffel*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.



Happy Topic!
De vraag is natuurlijk, WIE gaat er deel 4 openen?

Zal ik het effe doen?
Kjong, jij bent zo lekker bezig, ga je gang! De eer is aan jou.
Hilarisch hoor Kjong.
Prima. Dank je.
De Engeltjes zullen blij met je zijn. Mogen zij alles verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Kjong is de al-ler-leukste die er is. Dij-en-kletsend leuk. Dol-le-tjes.



En straks krijg je een stempel in je schriftje hoor!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nou hij staat er hoor.

Gezellige geurkaarsjes erbij.

Veel decemberplezier!!
Alle reacties Link kopieren
Kjong? Als in k-jong? Is dat een koosnaampje voor een van je wondertjes?
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal!

post gewoon nog een keer onderstaande aangezien we even een gezellige onderbreking hadden...whats up with that??



Ik ben na een fijne sneeuw-wandeling en boodschapjes weer lekker thuis. Grappig om te lezen dat ieders persoonlijke inner thermostaat anders werkt. Ik zelf ben niet zo'n koukleum, m'n lief daarintegen wel dus dat zorgt soms voor bijzondere discussies



net via een andere topic een nieuwe uitdrukking cq activiteit ontdekt: ball-busting..ik dacht dat ik zelf toch aardig thuis was op verschillende markten maar dut is weer een geheel nieuwe dimensie!

Anyway! Het is weeeekend! Dus ook fijn met dekentje ff achter de pc en misschien zo de woonkamer even ombouwen qua meubels enzo..kennen jullie die kriebels?? eens in de zoveel maanden de hele rotzooi verplaatsen en halverwege een beetje spijt hebben omdat het dan altijd meer werk is (en opruimzooi geeft..aaaah!) dan je van te voren had bedacht!

--------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------
Kjong heb je hier al vaker meegeschreven? Volgens mij niet toch? Welkom hier. Gezellig dat je meeschrijft.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon negeren. Net als vervelende kinderen die overal tussendoor schreeuwen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Opent 1 van jullie even een nieuw topic? Dan kan het geintopic van Kjong gewoon genegeerd worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Confiture schreef op 03 december 2010 @ 16:39:

Kjong? Als in k-jong? Is dat een koosnaampje voor een van je wondertjes?hoe verzin je het?? zt hardop lachend hier, net slok cola op dat via neusopeningen de vrijheid zoekt
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag ie wel blijven staan hoor..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat kindvrije ruimte zo moederonvriendelijk. Zou toch niet leuk zijn als TO zich niet welkom voelt!



Dankjewel Jip ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:jip22 schreef op 03 december 2010 @ 16:40:

hallo allemaal!

post gewoon nog een keer onderstaande aangezien we even een gezellige onderbreking hadden...whats up with that??



Ik ben na een fijne sneeuw-wandeling en boodschapjes weer lekker thuis. Grappig om te lezen dat ieders persoonlijke inner thermostaat anders werkt. Ik zelf ben niet zo'n koukleum, m'n lief daarintegen wel dus dat zorgt soms voor bijzondere discussies



net via een andere topic een nieuwe uitdrukking cq activiteit ontdekt: ball-busting..ik dacht dat ik zelf toch aardig thuis was op verschillende markten maar dut is weer een geheel nieuwe dimensie!

Anyway! Het is weeeekend! Dus ook fijn met dekentje ff achter de pc en misschien zo de woonkamer even ombouwen qua meubels enzo..kennen jullie die kriebels?? eens in de zoveel maanden de hele rotzooi verplaatsen en halverwege een beetje spijt hebben omdat het dan altijd meer werk is (en opruimzooi geeft..aaaah!) dan je van te voren had bedacht!



Die discussies ken ik ook en worden heer regelmatig gevoerd

Veel succes met meubels sjouwen. Hier kan dat niet omdat we een flatscreen aan de muur hebben hangen en de kabels die daar bijhoren zijn allemaal weggewerkt in de muur.

Dus ik moet het altijd zo laten staan.

--------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------
Alle reacties Link kopieren
Ik open hem wel even. Om te voorkomen dat de OP opeens gewijzigd gaat worden...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vond de OP wel goed trouwens over dekentjes. kruikjes etc. Ze heeft gelijk, wij zijn lui volk. Heerlijk om niet te hoeven rennen.
quote:viennas schreef op 03 december 2010 @ 16:42:

Van mij mag ie wel blijven staan hoor..TO kan een topic laten sluiten toch?
Alle reacties Link kopieren
Laten we stemmen. Wie wil graag een nieuw topic en wie wil graag en wie vind het topic van Kjong prima?



Stemlokaal sluit om 17:00.
Alle reacties Link kopieren
.
Ik vind de titel niet goed, de OP verder prima, maar wil graag onze oude titel behouden.
Alle reacties Link kopieren
Hima heeft verstandig besluit genomen, ook goed!
Alle reacties Link kopieren
Yosemite, wat schreef je??? Ik heb het net gemist!
Alle reacties Link kopieren
quote:Confiture schreef op 03 december 2010 @ 16:45:

Laten we stemmen. Wie wil graag een nieuw topic en wie wil graag en wie vind het topic van Kjong prima?



Stemlokaal sluit om 17:00.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven