Vanaf oktober 2010 - Kindervrij (bewust kinderloos) Deel 3!

16-11-2010 14:49 2590 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 3! van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel drie met een groep die- hard kinderlozen. Voor de derde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de derde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de derde keer heet ik jullie welkom *tromgeroffel*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.



Happy Topic!
Yos, mooie naam, natuurlijk van dat prachtige park in de USA.
quote:himalaya schreef op 03 december 2010 @ 16:44:

Ik open hem wel even. Om te voorkomen dat de OP opeens gewijzigd gaat worden...

Nou zeg.

Wat een achterdocht.

Zet ik iets gezelligs voor jullie neer.
Alle reacties Link kopieren
Doe maar een nieuwe... Weet niet zo goed wat ik nu moet vinden van de actie van Kjong.... Beetje vreemd ende zoo...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
@gierzwaluw!: grappig dat je je flatscreen noemt want de reden dat ik de boel wil omgooien is nm dat we een nieuwe flatscreen hadden. We keken al een paar jaar naar een 'gewone' tv van 50cm doorsnee, toen vorige week bij nieuw abo van vriendlief kregen we een nieuwe LCD van 42inch... we hadden niet echt door hoe groot dat is toen ie werd bezorgd...beetje hilarisch aangezien de tv eigenlijk te groot is voor ons fijne maar kleine appartment..alleen de doos al vulde de helft van onze living..

we hebben er wel veel schik om en van maar hij staat nu op tafeltje en willen hem eigenlijk aan de muur hangen..hmmm, als ie dan hangt kunnen we dus niet meer schuiven, dit zou mijn verander-impuls kunnen helpen beheersen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 03 december 2010 @ 16:48:

Doe maar een nieuwe... Weet niet zo goed wat ik nu moet vinden van de actie van Kjong.... Beetje vreemd ende zoo...Er zijn grapjes waar ik harder om moet lachen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjong schreef op 03 december 2010 @ 16:47:

[...]



Nou zeg.

Wat een achterdocht.

Zet ik iets gezelligs voor jullie neer.Kjong, een nieuw topic openen mag je natuurlijk niet zomaar. Daar moet je een bepaalde positie binnen ons clubje voor hebben verworven. Natuurlijk kon dat geintje 1 keer, maar toen heb ik het gedaan. Drie delen geleden dus. Zeg, je bent welkom he, gezellig dat je mee doet. Dat je er de tijd voor hebt, kwam k- jong niet uit school om half vier? Of zit je nog in de spuitluiers. Enniewee, ik wil het ook allemaal niet weten, want ik wil het niet over het wel en wee van wiens kinderen dan ook hebben hier. We zijn natuurlijk nog steeds geen real life friends. Maar wie weet, wie weet worden we dat nog wel eens. Ik overweeg het wel, na die bijzonder waardevolle bijdrage van je!
Alle reacties Link kopieren
Gaan we op dat andere topic schrijven of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:jip22 schreef op 03 december 2010 @ 16:48:

@gierzwaluw!: grappig dat je je flatscreen noemt want de reden dat ik de boel wil omgooien is nm dat we een nieuwe flatscreen hadden. We keken al een paar jaar naar een 'gewone' tv van 50cm doorsnee, toen vorige week bij nieuw abo van vriendlief kregen we een nieuwe LCD van 42inch... we hadden niet echt hoe groot dat is toen ie werd bezorgd...beetje hilarisch aangezien de tv eigenlijk te groot is voor ons fijne maar kleine appartment..we hebben er wel veel schik om maar hij staat nu op tafeltje en willen hem iegnlijk tegen de muur..hmmm, als ie dan hangt kunnen we dus niet meer schuiven, dit zou mijn verbander-impuls kunnen helpen beheersen!





Dan is het voor altijd gedaan met je verander impuls

Maar soms is het ook wel saai hoor, stel dat wij hier voor altijd blijven wonen kan ik dus nooit de boel veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de draad een beetje kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe geopend:



Vanaf oktober 2010 - kindervrij (bewust kinderloos) deel 4
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En als ik zo doorga haal ik Kjong nog in met het aantal berichtjes.
Alle reacties Link kopieren
Hima opent geloof ik een nieuwe Okapi!
Alle reacties Link kopieren
Dank Hima, daarheen dus!
quote:himalaya schreef op 03 december 2010 @ 15:51:

Oh.... ik ben dus niet normaal...



@Gierzwaluw: ik zit nu naast de gaskachel te forummen. Laagste standje is dan prima, heb het gewoon absoluut niet koud. Zie niet in waarom de kachel hoger moet zodat ik in mijn t-shirt zou moeten gaan zitten omdat ik het te warm vind

En als ik straks niet meer naast de kachel zit, gaat die wel weer wat hoger. Maar warmer dan 20 graden vind ik gewoon vies warm...

Ik zit hier nu met 21,7 met 2 truien onder m'n fleecedekentje. Ben echt 'n koukleum. Met 'n tshirt loop ik in de zomer in de zon, in de winter heb ik altijd dikke truien aan en buiten nog 'n jas er over.
Alle reacties Link kopieren
KLIK HIER om door te gaan naar Deel 4!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven