direct mail naar klanten zenden

28-10-2007 12:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een eigen bedrijf,en nu wil ik naar ca. 175 klanten een dirct mail sturen met noviteiten in mijn bedrijf. Hoe kan ik deze in 1 keer naar al mijn klanten sturen zonder dat ze elkaars mailadres zien? (via outlook of tiscali). Wie weet hoe ik dit kan doen?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
zet de adressen in BCC
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet via BCC (blind carbon copy)? Volgens mij wel!
Alle reacties Link kopieren
crosspozt
Alle reacties Link kopieren
Jaah! Bedankt, ik heb het getest en het werkt inderdaad op die manier. Opgelost! Heel hartelijk bedankt!!!
daar is wel een elegantere oplossing voor, met mail merge in Word, zodat klanten wel hun eigen adres in de To: te zien krijgen maar niet de overige email adressen.

Ik weet niet welke versie je gebruikt van Outlook dus kan het niet precies uitleggen maar ik weet zeker dat als je kijkt in de Helpfunctie van jouw Outlook, of even googelt je dat makkelijk kunt vinden
ops mosterd na de maaltijd, zie ik!



maar op zich gebruik ik dat liever dan de BCC oplossing, die vind ik zakelijk gezien wat knullig

maar da's mijn mening
Alle reacties Link kopieren
Met die BCC moet je volgens mij wel opppassen. Volgens mij krijg je dan 'undisclosed recipients", en ik heb een spam washer programma op mijn e-mail staan. (Ik beheer het info@... e-mail adres van mijn werk namelijk) Dat soort mails worden dan direct als spam aangewezen ...

Succes !
Alle reacties Link kopieren
Razzmatazz schreef op 28 oktober 2007 @ 13:43:

Met die BCC moet je volgens mij wel opppassen. Volgens mij krijg je dan 'undisclosed recipients", en ik heb een spam washer programma op mijn e-mail staan. (Ik beheer het info@... e-mail adres van mijn werk namelijk) Dat soort mails worden dan direct als spam aangewezen ...

Succes !
Maar dit kun je dan weer oplossen door in het gewone 'to' vakje je eigen emailadres te zetten lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven