vriendenlijst hyves.............?

04-11-2007 15:54 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben net begonnen op hyves en heb vrienden toegevoegd aan mijn lijst .Ook hebben andere vrienden mij toegevoegd .

Laatst was ik op een site van een goeie vriendin waar ik toegevoegd was en ik zie dat ik niet meer in haar lijst sta maar zij staat nog wel in mijn lijst .

Hoe kan dit ?
Alle reacties Link kopieren
dan heeft zij jou verwijderd uit haar vriendenlijst
Nee hoor, want dan zou plompiedom haar ook niet meer in haar lijst moeten zien staan.



Misschien heb je niet goed gekeken? (En dat kan prima, want sommige mensen hebben 300 mensen in hun lijst...)
me ex heeft me ook verwijderd van zijn vriendenlijst, en dan wordt hij automatisch ook verwijderd uit mijn lijst.

we komen dus niet in mekaars lijst voor....



maar wat je kan doen is even bij haar dus op vrienden klikken.

dan kun je je naam invoeren daar, en dan kom je waarschijnlijk gewoon tevoorschijn-..
Alle reacties Link kopieren
oja zat effe niet op te letten
Alle reacties Link kopieren
echt...het is een erg goeie vriendin ... zien elkaar erg veel... is geen andere mogelijkheid?
Alle reacties Link kopieren
zij komt wel in mijn lijst voor
Alle reacties Link kopieren
ze heeft een korte lijst 30 vrienden
Alle reacties Link kopieren
ik weet t ook niet, misschien heeft hyves weer een of andere nieuwe optie, net als die "fantastische" optie dat je je pagina kan verbergen voor niet-vrienden :mad:
Vind je dat geen fantastische optie dan? Ik wel.



Joh, er zal wel wat met hyves aan de hand zijn. Er is wel vaker wat. En anders vraag je het gewoon.
Eén van mijn hyvesvriendinnen had een andere Hyvespagina aangemaakt en had haar oude dus verwijderd. Nog zeker vijf dagen heeft haar oude Hyvespagina in mijn lijst gestaan, totdat hij opeens wel weg was. Zij zal jou dus wel verwijderd hebben en dan kan het nog even duren voordat jij dat ook ziet.
Of (ik weet niet of het zo werkt hoor...) misschien is ze nog niet online geweest sinds jouw toevoeging en sta je wel in haar lijst zodra ze online is geweest.
Alle reacties Link kopieren
raar......... ga er even aan zitten ,anders vraag ik het aan haar maar dat vind ik ook zo stom staan ,niemand deze ervaring?
Alle reacties Link kopieren
tis toch juist leuk om om iemand anders z'n pagina te kijken die je via via kent en niet je vriend is? ik vind dat jammer dat dat soms niet meer kan
Nou, ik denk dus dat het gewoon nog niet is "verwerkt". Jouw acceptatie dus.
Alle reacties Link kopieren
@Celeone



ze is al online geweest sinds de toevoeging ,heeft al diverse berichtjes op mijn site achtergelaten
Celeone schreef op 04 november 2007 @ 16:07:

Nou, ik denk dus dat het gewoon nog niet is "verwerkt". Jouw acceptatie dus.
Dat denk ik ook (met betrekking tot mijn eerdere reactie). Als jouw vriendin jou verwijdert, dan heeft ze een actieve bewerking uitgevoerd. Jij hebt niks gedaan, dus Hyves zal dan waarschijnlijk iets langer nodig hebben om de veranderingen ook bij anderen door te voeren.
Alle reacties Link kopieren
ik stond al drie weken op haar lijst
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet gelijk iets vervelends denken hiervan. Hyves heeft zo vaak een 'bug,' het zou me niks verbazen als dit er ook één is. Vraag het anders gewoon aan haar, als goede vrienden moet dat kunnen, toch?



Als ze nog wel in jouw lijst staat zijn jullie nog gewoon vrienden hoor. Er bestaat geen optie dat jij wel een hyvesvriend bent van haar, maar zij niet van jou. Je kan het ook zien door op haar pagina te kijken bij connectie. Als er staat Plompiedom >> goede vriendin dan zijn jullie gewoon nog vrienden.



Overigens vind ik het erg goed dat Hyves de optie heeft bedacht dat alleen vrienden je profiel en krabbels mogen zien. Zo heb je nooit een ongewenste meelezer.
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer gekeken op de site van haar ,ze heeft haar vriend ook niet op de lijst staan maar onder optie gemeenschappelijke vrienden
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen hoor. Waarschijnlijk is er niks aan de hand!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel raar dat ook haar vriend[ met wie ze nu een relatie heeft van 8 jaar ook niet in haar vriendenlijst voorkomt....]zet mij wel aan het denken daar ze een enorme flirt is en de laatste tijd veel mannen heeft toegevoegd



maar goed er zal wel niks aan de hand zijn
Nou hallo zeg, je slaat wel gelijk lekker aan het speculeren... :S
Alle reacties Link kopieren
Dat is de bedoeling niet maar waarom zet je je partner niet in je vriendenlijst terwijl hij wel een site heeft op hyves ? Hij staat bij gemeenschappelijke vrienden net zoals ik .

Ik ben net bekend met hyves dus het is best wel nieuw voor mij dus vandaar
Alle reacties Link kopieren
Jezus, wat een problemen om niets. Schrijf haar een krabbel en vraag met een leuke smiley waarom je niet meer tussen haar vrienden staat...En die vriend van haar, dat is lekker zijn probleem, toch? Kan jouw dat nou bommen...Het hangt toch niet van je Hyves af of je vrienden bent...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven