hulp bij downloaden in Vista nodig

05-11-2007 18:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hallo,

ik heb sinds kort Vista, ben er best tevreden mee, alleen de firewall heeft mij nog niet toegestaan om azureus te installeren.... er is een java-probleempje vermeldt ie dan, dat zogenaamd ontbrekende onderdeel heb ik wel weten te downloaden maar ik weet niet hoe ik dat nu verder moet aanpakken.



En nog een vraagje: ik heb de trialversie van MS Word nu bijna opgebruikt, waar kan ik hééééél goedkoop aan een licentie komen? Ik ken surfspot, maar is er ook iemand die mij kan tippen over een nóg goedkopere manier, gratis, snappiewel?
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat je laatste vraag betreft maak je denk ik een redelijke kans als je een Google-opdracht loslaat waarin zowel de woorden "MS Word" als "crack" voorkomen... Kan je die firewall niet platgooien trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar Open Office , site is een open source van SUN en werkt prima. Ik heb nu Office Student, echter heb het probleem dat in de VS geen Nederlandse spel checker wordt toegevoegd.

En ja het werkt met Vista
Alle reacties Link kopieren
@"SFO": Daarom wordt er ook 'n compleet NL'se versie gemaakt
Java installeren? Azereus heeft namelijk Java nodig:



Java
Alle reacties Link kopieren
Heb er wel een voor je liggen hier, geef maar even een gil hoe je hem wilt krijgen dan.
Alle reacties Link kopieren
Trial versie word?? 2007 neem ik aan?

aha illegal sellin' goin on.. :P
Alle reacties Link kopieren
you can mail me.... bkarin at live.nl
Alle reacties Link kopieren
@ Xander



ik heb java geinstalleerd, en gecheckt en nog eens en nog eens, en dus ook nog MSVCR71.dll dat ontbrak extra gedownload wat de foutmelding aangaf te missen. Maar verder weet ik het dus niet.
Alle reacties Link kopieren
_ronja_ schreef op 07 november 2007 @ 14:22:

you can mail me.... bkarin at live.nl
Heb je een mailtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
jannus57 schreef op 09 november 2007 @ 10:23:

[...]





Heb je een mailtje gestuurd.




mail mij anders ook maar.

ccpttrt at dds.nl
Alle reacties Link kopieren
[Off-Topic]lolz, iemand ook at dds, dat zie je niet veel :worship: [/Off-Topic]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven