help!

10-11-2007 15:54 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een actueel probleem, waarvan ik graag zou willlen dat het actueel wordt opgelost (vandaar dat ik het in het topic actueel plaats). Voor mijn studie moet ik uit een document (90 pagina's) 6 pagina's selecteren en deze per mail verzenden. Welke toetsen moet ik gebruiken? Met Cntrl. A selecteer je het hele document en dat is niet de bedoeling. Ik heb op mijn pc vij de sneltoetsfuncties gekeken, maar heb er geen gevonden om een pagina te selecteren. Wie weet dit?8-P
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon de gewenste tekst met je muis selecteren, CTRL C in drukken en vervolgens met CTRL V weer ergens anders plaatsen. Suc6
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was zou ik het op de volgende manier doen. Waarschijnlijk een beetje omslachtig, maar ik ben ook niet zo'n computerheld.

Je maakt een nieuw document aan. Vervolgens kopieer je hier de zes pagina's naar toe. Selecteren van een pagina kan met je muis, rechtermuisknop aanklikken, kopieren, naar nieuw document gaan, weer rechtermuisknop, plakken, document doormailen. Voila.
Alle reacties Link kopieren
Hangt er ook vanaf of je weet welke pagina's je moet/wil hebben..



Enfin eerst de eerste teken selecteren en vervolgens met "page down" Tussen je Enterknop & het numerieke gedeelte, 6 pagina's naar beneden werken... Evt. kun je dat nog wat bijschaven..

Wil je het trouwens als document, óf als e-mail verzenden?

dus met of zonder opmaak/plaatjes e.d?
Is het een word document? Ga dan onder Bewerken naar Ga naar, kies dan de tab Ga naar, kopieer je pagina in een nieuw document zoals Margriet al zei en voer zo elke keer in de pagina in die je wilt kopieeren.



succes ermee, of is het al gelukt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven