problemen installatie Norton

11-11-2007 20:28 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Norton 360 geïnstalleerd vanaf een cd en heb nu problemen met m'n e-mail. Geeft als ik b.v. incredimail open aan: aansluiting niet geaccepteerd door inkomende mailserver, probeer het later nog eens. Kan ook geen mails ontvangen via hotmail en outlook. Moet dan steeds Norton er weer van afhalen en later weer installeren. Erg onhandig dus. Word ook niet erg wijs van de site van Norton/Symantec. Wie kan me helpen?
Alle reacties Link kopieren
Norton heeft vaker dit soort problemen. Is niet zo'n fijn pakket.



Een goede gratis scanner is Avast! die doet ongeveer hetzelfde maar geeft minder problemen.
Alle reacties Link kopieren
Komt mij bekend voor fiba, vier weken geleden kocht ik een nieuwe laptop en wat stond er gratis (30 dagen) op. Juist Norton.

Heb het direct eraf geknikkerd en direct McAfee opgezet waar ik overigens ook een abonnement op heb. Met dit merk heb ik nog nooit problemen meegehad.

Overigens bestaan er natuurlijk meer merken die goed hun werk doen, maar Norton is exit!!!!!!!!.
Alle reacties Link kopieren
@"SFO": Maar Mc afee staat er anders wel bekend om te vaak Windows bestanden zonder tussenkomst van PC eigena(a)r(esse) te verwijderen.

Daar heft Norton nooit last van.. (maak je geen zorgen ik pleit ze niet vrij.. O.o )



Ik zit zeer tevreden achter m'n PC('s) met AVG Internet Security :applause: 111,-- 2 jaar, 3 pc's & "gratis" upgrade's naar nieuwe versies. Bovendien geen last voor de pc('s) verlenging abonnent wordt: 111,--/2= ¤ 55,50 :worship:



Wat wel "grappig" is, dat ik 'n goede vriend/half-familie lid nu het telefoonnummer van Symantec support ga mailen met exact hetzelfde programma..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rouke,



Zelf heb ik daar nog nooit last van dat het programma dingen verwijderd die ik niet wilde verwijderen. Ik ben 5 jaar geleden met McAfee in aanraking gekomen toen ik met een virus in mijn computer zat en sinds dien ben ik gewoon tevreden net zoals jij dat met AVG bent. Inderdaad ik heb er geld voor betaald maar ik zie het zo dat ik liever een virusvrije pc met firewall heb dan geen. Daarnaast krijg ik korting na al die jaren maar niet zoveel als jij bij AVG.



Wat betreft het bellen naar het support van Symantec, dat is komisch. Hallo hier India aan de lijn.
Alle reacties Link kopieren
Doen ze dat nu weer?? Altijd handig zo'n ingewikkelde taal spreken (NL's).

Mijn Vriend heeft nl. Dyslectisch & kan nog weleens geargiteerd raken wanneer hij denkt/voelt, niet serieus genomen te worden..



Net als ik, -onbedoeld- weleens compleet verkeerde zinnen uitkraam op fora..



Altijd handig: Depressie+ verkeerde zinsopbouw= conflicten online+ vervelend gevoel bij mezelf.




Welk pakket gebruik jij van Mc Afee? & welke versie?



Bij AVG is het relatief simpel: 7 verschillende programma's op 3 niveau's: Thuis/een-manszaakje, MKB/small business & enterprise..



Ik werdt lichtelijk gestoord na m'n eigen ervaringen met verschillende Syamantec programma's..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rouke ik gebruik, Virus scan plus en personal firewall plus. De site advisor heb ik er snel afgeknikkerd want ik werd er gek van. En daarnaast gebruik ik de spam filter niet. En ja mijn vrouw kan het NL ook niet echt volgen al moet ik zeggen dat ze paar zinnen vloeiend uitspreekt.



Dus ik ben niet de enige die Symantic ook niet ziet zitten, grappig.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn velen die Symantec niet zien zitten, maar om dat "te merken" moet je op andere fora rondgaan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven