Het grote kleine problemen topic van de nerds onder ons!

15-06-2011 20:28 2151 berichten
Welkom *knipt lintje door* in ons grote kleine problemen topic!



Dit topic is speciaal in het leven geroepen voor kleine, snel te fixen problemen!



Heeft je laptop kuren en wil ie niet meer opstarten?



Probeer je al dagen om je webcam te installeren maar krijg je het maar niet voor elkaar?



Ben je je o zo belangrijke bestanden kwijt omdat je dacht dat backuppen zoooo 1998 was?



Begint je hardeschijf te roggelen?



Heb je eindelijk een draadloze router die heel erg goed is volgens de meneer in de winkel maar krijg je hem niet aan de praat?



Kortom, wij, de niet licht-verdragende, neurotische, contactgestoorde nerds, lossen het voor je op!



En dan is het nu tijd voor de kleine lettertjes, de adders onder het gras, etc, etc... Ja, want we zien er misschien achterlijk uit, maar dat zijn we niet!



Er zijn een paar belangrijke stappen in de wereld van computers die je gedaan moet hebben zodat ons en jouw leven makkelijker wordt. Ja, het vooroordeel klopt, wij zijn inderdaad arrogant.















Zo, heb je dat allemaal gedaan en heeft het je probleem niet opgelost? Dan helpen wij je graag!



Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al stap twee gebruikt, om uit te vinden wat stap 3 (RTFM) betekend
Hahahaha, ik zou net vragen wat stap 3 inhoud, maar dan zal ik idd ook maar even stap 2 opvolgen
Alle reacties Link kopieren Quote






Hallo, nerd.



Hoe formatteer ik mijn laptop?
hahahaha, nu ik weet wat stap 3 is vind ik het nog grappiger, en ben ik erg blij dat ik dat zelf even gegoogled heb
Alle reacties Link kopieren Quote
ik heb een doos staan met daarin een gloedjenieuwe draadloze modem.

Ik durf het kreng niet eens uit de doos te halen.

Zie er gewoon tegenop op te gaan puzzelen hoe dat moet in de meterkast.



Vandaar dat ik nu forum met mijn telefoon
quote:maroon5 schreef op 15 juni 2011 @ 20:37:

Hahahaha, ik zou net vragen wat stap 3 inhoud, maar dan zal ik idd ook maar even stap 2 opvolgen Haha dat heb ik net gedaan. Leuk!




Hallo, ik vroeg mij af waarom iTunes het meest stomme programma is wat er bestaat. En hoe het kan dat wanneer ik liedjes verwijder in Finder, die liedjes nog wel blij en eikelig in de iTunes-bibliotheek staan te wezen *grijpt Xion bij schouders en schudt 'm door elkaar* tell me how, goddamnit!!
Alle reacties Link kopieren Quote
@boterblompje: gewoon aansluiten dat ding, kan niets misgaan..
Alle reacties Link kopieren Quote
waarom kan mijn oude laptop wel contact leggen ( draadloos ) met mijn mediaboxdingetje ( om bestanden van je laptop/pc draadloos op de tv af te spelen ) en mijn nieuwe laptop niet?

Ik heb alle software geinstalleerd enzo, maar mediabox vind nieuwe laptop niet, oude laptop wel. Ik kan wel via oudelaptop - nieuwelaptop bestanden afspelen... ikniesnapnie
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:boterblommetje schreef op 15 juni 2011 @ 20:40:

ik heb een doos staan met daarin een gloedjenieuwe draadloze modem.

Ik durf het kreng niet eens uit de doos te halen.

Zie er gewoon tegenop op te gaan puzzelen hoe dat moet in de meterkast.



Vandaar dat ik nu forum met mijn telefoon Zou je dan niet beginnen met stap 3 RTFM?
Alle reacties Link kopieren Quote
kom je langs Kitty?

Ik zet wel koffie,doe jij de modem



..ik heb er al 3 vernaggelt namelijk.

Nu heeft Telfort wel een andere/grotere gestuurd maar ik ben als de dood dat het mis gaat.

Oh die vorige kapotte was in mijn vorige huis en is uiteindelijk wel gelukt maar er stond te veel spanning op ofzo en blijkt dat de modems weinig kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
borderwalk...dat kan ik dus niet zien wat dat is die stap 3 omdat ik mobiel forum
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vele vragen opgespaard. Mijn grootste ergenis is dat tijdens het typen de cursor echt letterlijk om de paar woorden naar een andere zin of ander deel van de pagina springt, dus ik ben alleen maar bezig met scrollen en teksten te verbeteren.



Ik heb meer probleempjes maar alles op zijn tijd.



Weet iemand hoe dat kan, of nog liever, hoe ik het moet fixen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:boterblommetje schreef op 15 juni 2011 @ 20:47:

kom je langs Kitty?

Ik zet wel koffie,doe jij de modem



..ik heb er al 3 vernaggelt namelijk.

Nu heeft Telfort wel een andere/grotere gestuurd maar ik ben als de dood dat het mis gaat.

Oh die vorige kapotte was in mijn vorige huis en is uiteindelijk wel gelukt maar er stond te veel spanning op ofzo en blijkt dat de modems weinig kunnen hebben.oh dat is goed.. appeltje eitje, mits je het wachtwoord hebt ( in brief ) waar woon je?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 juni 2011 @ 20:49:

Ik heb vele vragen opgespaard. Mijn grootste ergenis is dat tijdens het typen de cursor echt letterlijk om de paar woorden naar een andere zin of ander deel van de pagina springt, dus ik ben alleen maar bezig met scrollen en teksten te verbeteren.



Ik heb meer probleempjes maar alles op zijn tijd.



Weet iemand hoe dat kan, of nog liever, hoe ik het moet fixen.Heb je toevallig een laptop met touchpad?
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom is mijn pc zo enorm traag? Heb geen grote bestanden & genoeg geheugen (denk ik). Download nooit wat (behalve foto's soms en tekstbestanden).
Alle reacties Link kopieren Quote
in het Oost'n Kitty

de brief met wachtwoord is er inderdaad nog...even zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik woon in het brabantse..
Alle reacties Link kopieren Quote
@hekje: doe je wel regelmatig een opruimactie?

Bv met CClenaer?





(die kun je gratisss downloaden,even googlen op gratis downloaden CCleaner...ik doe dat via Hippo)
Alle reacties Link kopieren Quote
hah das een eind fietsen Kitty

ga je nu weg? Dan ben je morgen een heel eind



of zal ik de Telfort helpdesk maar gewoon bellen?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:boterblommetje schreef op 15 juni 2011 @ 20:57:

@hekje: doe je wel regelmatig een opruimactie?

Bv met CClenaer?





(die kun je gratisss downloaden,even googlen op gratis downloaden CCleaner...ik doe dat via Hippo)Nooit gedaan! Ga hem nu downloaden (en dan maar hopen dat zo'n groot programma mn pc niet nog trager maakt ;))
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:boterblommetje schreef op 15 juni 2011 @ 20:48:

borderwalk...dat kan ik dus niet zien wat dat is die stap 3 omdat ik mobiel forum Stap 3 is RTFM. Gewoon rustig beginnen met het bestuderen van de handleiding met een kopje thee en een koekje erbij. Zie je het daarna niet zitten, kun je altijd nog de hulp van een bevriende techneut vragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
fietsen.. ik heb een auto!! ..



sluit nou gewoon dat modem aan! kabeltje in telefoonaansluiting ( in meterkast of met telefoonstekker in je telefoon aansluiting ).

modem aanzetten, je wireless dingetje op je compu aanzetten en dan modem zoek, wachtwoord intypen en klaar...
Alle reacties Link kopieren Quote
klinkt zo eenvoudig zoals jij het zegt Kitty

ik ga moed verzamelen en morgen zoals Borderwalk zegt rustig zitten met een kopje koffie en lezen en dan heeeel simpel de stekker erin.

Hoop ik...



Nu hopen dat ik niet weer die modemnachtmerrie krijg vannacht

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven