Hoe sla ik filmpjes vanaf YouTube op?

14-01-2008 13:48 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Graag wil ik een filmpje van YouTube op mijn PC bewaren, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen, uiteindelijk moet ik het filmpje op een USB-stick zetten of op een CD branden zodat ik het mee kan nemen.



Is er iemand die weet hoe dit moet?
Dit is niet mogelijk, zie ook de helppagina van Youtube.



Can I download videos to watch later?



No, currently you can't download our videos to your computer. YouTube's video player is designed to be used within your browser as an Internet experience. As an alternative to downloading, you can temporarily save videos to watch later by adding them to your QuickList. If you'd like to save them more permanently, login and click "Save to Favorites" under the videos you'd like to keep.
Waar naartoe moet je het meenemen? Je kunt natuurlijk gewoon je link bewaren en het terplekke afspelen. Of beschikt die lokatie niet over internet?
Alle reacties Link kopieren
http://www.dvdvideosoft.com/



En dan moet je de "Youtube download" hebben. :)
Ow bvd dá's handig! X-D
Alle reacties Link kopieren
Ech wel! En nog gratis en heeeeeeeeeeeeel makkelijk ook! Alleen even de URL kopieren, naampje geven en klaar! :)
Alle reacties Link kopieren
neug beter?: voor meerdere site's, zie pagina zelf
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, het is helemaal gelukt!!! Via de link http://www.dvdvideosoft.com/ die bvd gaf!!!



Merci!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat je met Safari ook filmjes kunt binnenhalen en dan niet alleen van YT.



Ga als volgt te werk Safari > Venster > Activiteitenoverzicht > en dan het grootste bestand dubbel aanklikken.

Met Visualhub kun je het e.e.a. in het gewenste formaat converteren.



Succes verzekerd.



Bloemenkind©



*´¨)

¸.. ¸..*´¨) ¸..*¨)

¸.. ¸..*´¨) ¸..*¨)

(¸..´ (¸..
Ik heb het programma gedownload en afgelopen week ook gebruikt om alvast wat te downloaden. Nu wilde ik gisteren opnieuw iets downloaden, krijg ik de melding "de URL bevat geen video" en dat bij diverse links die ik geprobeerd heb....

Weet iemand wat ik fout doe?
Alle reacties Link kopieren
hier



Hier kan het ook!
Da's alleen downloaden Moravia? Ik wil gelijk omzetten naar mp3...
Meteen omzetten naar mp3 kan met http://www.dvdvideosoft.com/ ook niet toch?
Jawel hoor, dat heb ik dus afgelopen week ook al gedaan, en dat ging perfect. Alleen sinds gisteren dus niet meer....en volgens mij doe ik niks anders :-(
Weet je ook nog hoe je dat gedaan hebt? Ik heb alleen als .avi opgeslagen.
Programma opstarten, links voor de derde optie kiezen (youtube to mp3 converter) en dan url invoeren in t nieuwe schermpje.

Maar bij mij zegt ie dus nu dat er geen downloadable video is...grrrr
Gek, ik heb maar 2 opties: avi en flv.
Oh, wacht, ik heb nu een andere versie van het programma gevonden en dat gedownload. Youtube to mp3 converter inderdaad.
En hij doet het bij jou wel?
Hah! Het werkt weer! Ik moest niet "youtube to mp3 converter" zijn, maar video to mp3...duh 8-P
Ik heb het nog niet getest eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-10-2017 16:13
Reden: ivm spam
98.18% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven