App om foto's te delen

15-04-2013 09:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een app om foto's te delen met een selecte groep mensen. De bedoeling is dat mensen tijdens een feest zelf foto's maken, en deze daarna online kunnen delen binnen een afgeschermde omgeving, zodat we ze allemaal daar verzamelt hebben en ook de andere gasten foto's van het feest van vreemden kunnen bekijken.



Ik wil de foto's niet delen in een Picasa album of via Facebook, maar echt via een aparte app. Nadeel van FB vind ik bijv. dat je vrienden moet zijn van elkaar om de foto's te kunnen zien.



Ik bedoel een app zoals Wedding Party.

Iemand ervaring met zulke apps?
Alle reacties Link kopieren
via dropbox..
Alle reacties Link kopieren
Dan moeten de gasten wel allemaal een dropbox account hebben. En ik gok dat niet ieder gast weet hoe dat werkt. Straks deel je per ongeluk al je prive documenten met de andere gasten.
Alle reacties Link kopieren
maar dat zul je met elke app hebben..
Alle reacties Link kopieren
Dat hoeft toch niet? Als je een app alleen installeert voor het feest, dan deelt hij verder toch geen priveinformatie? Waarschijnlijk werk je toch met een bepaalde inlogcode oid.
Alle reacties Link kopieren
Picasa? Met een nieuwe Gmail account waarop iedereen kan inloggen?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwager en schoonzus gaan trouwen en die hebben een website waarop alle informatie staat en er worden ook foto's gedeeld. Op de trouwkaart stond het adres en wachtwoord. Zo'n website kan je in Nederland vast ook wel vinden!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Photocollect?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt op FB ook een groep aanmaken. Je hoeft verder geen vrienden te worden met die mensen.
Alle reacties Link kopieren
Het is nog niet allemaal wat ik in gedachte had, dus ik blijf nog even zoeken.



Een website klinkt ook wel leuk, al vraag ik me af of mijn oom en tante van 50+ daar hun foto's op geplaatst krijgen. De bedoeling is inderdaad dat je tijdens het feest eenvoudig de foto's online deelt. In ieder geval hebben niet alle gasten FB.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-08-2018 11:48
Reden: Spam
98.66% gewijzigd
Succes met je evenement ja? Ik denk dat dat 5,5 jaar na dato inmiddels wel heeft plaatsgevonden...... :facepalm:
kon dat niet met Google Drive

ik geloof dat je met photos.google.com ook albums kunt delen met mensen
Kijken jullie nou echt nooit naar de datum, van een topic ofzo???

Man Man man dit topic is van 5 JAAR geleden....... :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven