gmail mails verdwijnen

16-04-2014 19:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft een van jullie dat misschien ook? Sinds twee dagen zag ik op mijn smartphone en tablet nog maar een paar mails in mijn gmail account staan. Ik dacht nog dat de cloud misschien vol was en dat deze ze automatisch had verwijderd ofzo.

Maar nu heb ik op mijn computer ingelogd op gmail en alles is verdorie helemaal weg! Snap er niets van. Er staan nog 4 mails van afgelopen week in mijn account, de rest is helemaal foetsie.



Snel mijn wachtwoord gewijzigd, maar herkent iemand dit? Ik heb voor mijn gmailaccount weliswaar al 6 jaar hetzelfde wachtwoord, maar ik gebruikte dit nergens anders en het was wel een behoorlijke wirwar van tekens cijfers en letters.
heb ook gmail (2 accounts) maar mis niks



daar heb jij natuurlijk niks aan, dat weet ik
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me bijna niet mogelijk, eigenlijk



Heb je via 'zoek' gezocht naar een mail van iemand of op onderwerp?

Staan ze in het archief?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook twee, en bij de andere is er niks weg. Maar dit was wel mijn meest gebruikte.



Heb ik wel wat aan hoor, weet ik in ieder geval dat niet iedereen er last van heeft.



Maar ben bang dat ik gewoon gehackt ben ofzo. Maar het leek me zo onwaarschijnlijk omdat niemand mijn wachtwoord heeft of zou kunnen bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Staan die mails niet in je trash?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alle mappen geopend en kon de mails nergens terugvinden. Er staan er nog wel wat in mijn prullenbak, maar die heb ik allemaal zelf weggegooid.



Ik had een map gemaakt met het label "kaarten". Daar had ik mijn mail met de tickets voor een concert in oktober verplaatst. En twee groupontickets. Ook weg. Gelukkig kan ik die wel via de site nogmaals uitdraaien, maar ik vind het zo vreemd allemaal.
Een vriendin ook gehad!
Alle reacties Link kopieren
Nee, helaas ook niet in de trash.
Alle reacties Link kopieren
In je instellingen vd iPad/iPhone kun je aangeven tot welke periode je mails kunt zien.

Dus als die ingesteld staat op drie dagen, dan zie jr alles wat ouder is dan drie dagen niet.
Alle reacties Link kopieren
ooh, troelala, dat klinkt hoopvol! hahaha. Had al gegoogeld, maar kwam niet echt iets van de afgelopen tijd tegen.



Coconutz, dat was inderdaad mijn eerste gedachte, maar ik zit nu op de laptop en ben via Firefox in mijn gmail account ingelogd en daar is het ook allemaal weg.
Alle reacties Link kopieren
Is het na het vergeten van je wachters nog een keer voorgekomen? Kan het zijn dat iemand je kwaad wilt doen en jouw wachtwoord kan weten? Anders dacht ik aan synchronisatie.. Sinds kijk even bij je instellingen hoe ver terug gmail je berichten niet synchroniseren. Heb je toevallig een nieuwe telefoon/tablet?
Alle reacties Link kopieren
je kunt in je inbox, rechts onderin, kijken bij 'laatste accountactiviteit' en dan 'details'. Dan kun je zien op welke tijden er is ingelogd en welke IP adressen er zijn gebruikt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Himalaya, daar heb ik gekeken en kom ik alleen mijn eigen IP adres tegen en die van mijn iPhone en pad. In het verleden is er twee keer op mijn werk ingelogd, zelfs even in mijn agenda gekeken, maar dat was ik ook zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:agootje schreef op 16 april 2014 @ 19:26:

Is het na het vergeten van je wachters nog een keer voorgekomen? Kan het zijn dat iemand je kwaad wilt doen en jouw wachtwoord kan weten? Anders dacht ik aan synchronisatie.. Sinds kijk even bij je instellingen hoe ver terug gmail je berichten niet synchroniseren. Heb je toevallig een nieuwe telefoon/tablet?



Ik was mijn wachtwoord niet vergeten, heb het nu wel heel snel gewijzigd.

Ik heb geen nieuwe telefoon of tablet, maar ook op mijn computer, als ik mijn account open in Firefox zijn de mails verdwenen.
Heb je dit allemaal al geprobeerd? https://support.google.com/mail/answer/1195979?hl=nl
Alle reacties Link kopieren
Ben eigenlijk bang dat ik gehackt ben. Heb wel het formulier

https://support.google.com/mail/contact ... hl=en&rd=1

ingevuld, zag op internet dat iemand anders daarmee zijn mails heeft teruggekregen.



Wordt vervolgd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 16 april 2014 @ 20:00:

Heb je dit allemaal al geprobeerd? https://support.google.com/mail/answer/1195979?hl=nl



Ja, allemaal geprobeerd, ze zijn echt weg helaas.

Maar wel gelijk de extra beveiligingen die ze daar aangeven uitgevoerd, naast het wijzigen van mijn wachtwoord.



Bedankt allemaal voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, bizar!



Ik heb net die link ingevuld en heb nu alles teruggekregen van gmail! Wauw! Al mijn 1262 mails die ik ever ontvangen heb! Hahahaha
Wauw, wat een superservice!
Hoe verander je op gmail eigenlijk je wachtwoord? Na het lezen van die gehackte sites wilde ik dat 'n paar dagen geleden eigenlijk doen, maar kon 't niet vinden en ik verloor er de aandacht al weer voor tot nu.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ongeloveloos!



Wel even mijn account op Phone en pad uitgeschakeld voor deze ze allemaal wil gaan binnenhalen. Dat wordt lekker een avondje alles weer opschonen hahahaha
Wat super dat ze weer terug zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 16 april 2014 @ 20:15:

Hoe verander je op gmail eigenlijk je wachtwoord? Na het lezen van die gehackte sites wilde ik dat 'n paar dagen geleden eigenlijk doen, maar kon 't niet vinden en ik verloor er de aandacht al weer voor tot nu.Rechtsboven naast je mailadres is een driehoekje, hiermee ga je naar je account. Bij het tweede tabje beveiliging kun je je wachtwoord wijzigen.
Heb 't inmiddels gedaan. Lijkt me redelijk traumatisch als je alles uit je gmail kwijt raakt, haha!
Ik heb ook mijn wachtwoord meteen maar even veranderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven