Vriendschapsverzoek Facebook

23-08-2014 10:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man kreeg 3 weken geleden een vriendschapsverzoek bij Facebook.Deze heeft hij niet geaccepteerd.

Nu heeft hij van dezelfde persoon weer een verzoek ontvangen.

Hij zegt, dat na weigering van zo'n verzoek het verzoek automatisch weer verstuurd wordt. Ik zeg, dat deze persoon een nieuw vriendschapsverzoek heeft gestuurd.

Wie heeft er gelijk ?
Jij.
Alle reacties Link kopieren
Jij
De persoon heeft opnieuw een vriendschapsverzoek verstuurd. Als er nog eentje openstaat, kan je niet opnieuw uitnodigen. Als hij heeft geweigerd, dan staat er bij de ander opnieuw een knop: 'uitnodigen als vriend'.



Man kan nu 2 dingen doen: een berichtje sturen dat hij niet wil toevoegen of het verzoek tot in lengte der dagen open laten staan.
Jij hebt gelijk.

Man kan 3 dingen doen hoor: persoon blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit wie er gelijk heeft?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 23 augustus 2014 @ 10:50:

Wat maakt het uit wie er gelijk heeft?Waarschijnlijk het feit wie de verzoeker is...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de antwoorden.

Het maakt ook niet uit wie er gelijk heeft.Ik wilde alleen weten hoe het werkt met de vriendschapsverzoeken bij Facebook.
Je vraag is wie heeft er gelijk?, maar het maakt niet uit wie er gelijk heeft? Vaag..
Alle reacties Link kopieren
Was het een vrouw?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 augustus 2014 @ 11:11:

Was het een vrouw?Ja, het verzoek kwam van een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Zij is dus opdringeriger dan je man dacht.
Een mooie, knappe vrouw die ook nog eens een collega op het werk is?

Wat gaat je man nu doen?
Zelf heb ik twee verzoekjes gehad die ik niet heb geaccepteerd, deze verzoekjes verdwenen toen en een aantal weken later kwamen deze verzoekjes weer in beeld. Ik heb ook het idee dat de verzoekjes later automatisch weer in beeld komen als een reminder.

Het waren 2, voor mij totaal onbekende mannen, dus het lijkt me sterk dat deze 2 het constant om mijn FB profiel hebben gemunt
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen mooie, knappe vrouw van het werk.

Het is een bekende van ons.Mijn man heeft ze nu al 2x een vriendschapsverzoek gedaan en mij heeft ze geen verzoek gedaan.

Mijn man negeert de verzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Als je fb vriendschap verzoek negeert komt deze na verloop van tijd weer te voorschijn als reminder. Is mijn ervaring

Bij negeren van fb vriendschap verzoek kan de ander niet nog eens een verzoek doen
quote:Keausje schreef op 23 augustus 2014 @ 11:21:

Zelf heb ik twee verzoekjes gehad die ik niet heb geaccepteerd, deze verzoekjes verdwenen toen en een aantal weken later kwamen deze verzoekjes weer in beeld. Ik heb ook het idee dat de verzoekjes later automatisch weer in beeld komen als een reminder.

Het waren 2, voor mij totaal onbekende mannen, dus het lijkt me sterk dat deze 2 het constant om mijn FB profiel hebben gemunt



FB stuurt dit niet automatisch dus ja ze waren aan het vissen als je ze echt hebt afgewezen. je kan dan ook aangeven dat je ze niet kent.

Of had je ze genegeerd, dan kan er wel een reminder komen.
quote:Plein18 schreef op 23 augustus 2014 @ 11:22:

Nee, geen mooie, knappe vrouw van het werk.

Het is een bekende van ons.Mijn man heeft ze nu al 2x een vriendschapsverzoek gedaan en mij heeft ze geen verzoek gedaan.

Mijn man negeert de verzoeken.Gewoon blokkeren door man, kan bij het weigeren.
quote:Annapalona schreef op 23 augustus 2014 @ 11:26:

[...]





FB stuurt dit niet automatisch dus ja ze waren aan het vissen.



Dat doet FB wel automatisch.

Als jij iemand een vriendschapverzoekje stuurt en deze wordt niet aangenomen dan kun je het niet nog een keer proberen. Je kunt de proef op de som dan nemen door naar het FB profiel te gaan van de vriendschapsweigeraar en dan zie je daar boven staan "vriendschapverzoek verstuurd".
Alle reacties Link kopieren
Op mijn mobiel kan ik aanklikken 'niet nu', dan blijven ze volgens mij wel openstaan, die verzoeken.



Op mijn laptop kan ik aanklikken 'verzoek verwijderen'.



Denk dat dat dus wel verschil zou kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
Wat Frizz zegt dus.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Plein18 schreef op 23 augustus 2014 @ 11:22:

Nee, geen mooie, knappe vrouw van het werk.

Het is een bekende van ons.Mijn man heeft ze nu al 2x een vriendschapsverzoek gedaan en mij heeft ze geen verzoek gedaan.

Mijn man negeert de verzoeken.Dat komt vanzelf weer terug Plein, echt niets aan de hand.

misschien kun je haar op op een goed moment zelf even wegklikken
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb intussen een verzoek verwijderd, dat staat dan ook echt op de pagina van betreffende persoon. Ik heb die persoon ook gelijk even geblokkeerd, ben ik dáár mooi vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Als je man negeert dan komt er vanuit FB nogmaals een verzoek, heeft je man geweigerd dan heeft ze zelf nog een keer gevraagd.

Dus wat heeft je man gedaan? Geweigerd of genegeerd.
quote:Keausje schreef op 23 augustus 2014 @ 11:29:

[...]





Dat doet FB wel automatisch.

Als jij iemand een vriendschapverzoekje stuurt en deze wordt niet aangenomen dan kun je het niet nog een keer proberen. Je kunt de proef op de som dan nemen door naar het FB profiel te gaan van de vriendschapsweigeraar en dan zie je daar boven staan "vriendschapverzoek verstuurd".Er zit een verschil in het echt weigeren of het tijdelijk negeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven